Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö miehelläsi naispuolisen ystävän joka on ollut seksikumppani?

Vierailija
15.04.2014 |

Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Mutta vaikea tietää voiko mies hypnotisoida toisen hyväksymään kaikkea väliaikaisesti. Onko se platonista ystävyyttä varmasti vai mehusteleeko mies muistoilla.

Vierailija
122/134 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni joutuu sietämään sen, että olen läheinen ystävä ex-aviomieheni kanssa. Meille tuli avioero aikoinaan siksi, että ex ymmärsi haluavansa polyamorisen elämän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi edes naispuolista ystävää. 🤣 Siis tuttavat, kaverien puolisot sopii tietysti, mutta heidän kanssaan ei ole varsinaisesti ystävyyssuhdetta vaan tulevat siinä mukana välillä ajanviettoon.

Vierailija
124/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tältä ystävältä ensin taudeista.

Vierailija
125/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin yhdessä entisen ja nykyisen kumppanin kanssa konsertissa. Kolmistaan oltiin, kun huomattiin, että eksäkin oli ostanut lipun samaan konserttiin. Eivät mitään erityisiä bestiksiä ole, mutta hyvin asiallisesti ja luontevasti ovat  ja käyttäytyvät. Ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
126/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Nuorempana hyväksyin ja kadun sitä. Mies kaveerasi naisen kanssa, jonka kanssa petti mua. Meidän suhde päättyi tämän ihmisen takia. Palattiin myöhmmin yhteen, mutta silti miehen mielestä oli ok hengata tämän naikkosen kanssa jatkuvasti. No se yhteenpaluu ei kauaa kestänyt. Täydellistä kunnioituksen puutetta.

Vierailija
127/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että en hyväksy, mutta en voi valita mieheni ystäviä, enkä vahtia missä ja milloin tapaavavat. Jos mieheni sanoo, että ovat vain ystäviä, se riittää minulle.

Vierailija
128/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että en hyväksy, mutta en voi valita mieheni ystäviä, enkä vahtia missä ja milloin tapaavavat. Jos mieheni sanoo, että ovat vain ystäviä, se riittää minulle.

Me molemmat miehen kanssa oma-aloitteisesti kerromme missä olemme ja kenen kanssa. Mielestäni kiva tapa. Kumpikin myös sitä mieltä, että ei ystäviä vastakkaisesta sukupuolesta. Tuttavat ja työkaverit käy, mutta ei heidän kanssaan varsinaisesti aikaa vietetä.

Vierailija
129/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on juuri termin fwb huvittavuus. Panokaverista halutaan tehdä mukavampi termi, että lisätään sen olevan lisäksi myös ystävä. Vanhaa fb termiä ei saa käyttää koska se on niin kylmä ilmaus, vaikka todellisuudessa se on ainoa oikea. Mitä kavereita ne on, jotka heti dumpataan täysin syrjään kun alkaa parisuhde?

Vierailija
130/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hyväksyä.
Minulla ei ole montaa kaveria. Ystävystyin työkaverin kanssa. 5 vuoden ystävyyden jälkeen pyysin häntä mökillemme, jossa sitten paljastui, että on mieheni entinen tyttöystävä 30 vuoden takaa.

Vierailija
131/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On jo kokemusta siitä, miten suhteen arkistuttua se ex alkaakin vaikuttaa taas todella kiinnostavalta.

Vierailija
132/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. On jo kokemusta siitä, miten suhteen arkistuttua se ex alkaakin vaikuttaa taas todella kiinnostavalta.

Se on turvallinen kohde pettämiselle.

Vierailija
133/134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika yleistä.

Vierailija
134/134 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa miestä jolla naisia ystävänä, varsinkaan entisiä panoja.