Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö miehelläsi naispuolisen ystävän joka on ollut seksikumppani?

Vierailija
15.04.2014 |

Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tuollaisia kalluiluja

Vierailija
62/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan jos ei ystäviä hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän on lasten äiti?

Vierailija
64/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun parhaat kaverit on eks-panoja ja jos mies ei sitä kestä, sen itsetunto ei kestä muutakaan. Olen pitänyt vaatimuksena sitä, että sen kestää. Moni luulee kestävänsä, mutta alkaa nillittämään vähän ajan kuluttua. Uusi heila on aina se joka lähtee. Toiseen eksään minulla on ollut 20 vuoden kaverisuhde ja toiseen 15 vuoden.

Mitä kavereita ne panot on.. just tuommoset akat pitää osata väistää

Vierailija
65/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Minullakin on.

Vierailija
66/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin tietysti. En ole mikään tiukkanuttura.

Vierailija
67/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävänsä voi jokainen valita. Siksi itse valitsin miehen joka ei roikota exiä ja panoja elämässään. Ei tarvitse puuttua miehen kaverivalintoihin, kaikki hänen kaverinsa hyviä tyyppejä.

Vierailija
68/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän on lasten äiti?

Itse en hyväksynyt miestä jolla alaikäisiä lapsia niin ei ole tarvetta exällä hyväksyttää asioita tai olla tekemisissä. Toki samoihin juhliin tm mahtuu ja voi olla ystävällisen jos tarve. Siinä tarpeeksi kanssakäymistä.

Vierailija
69/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä ex-panoja pitää roikottaa ystävinä?

No jos vaikka joskus taas irtoaisi.

Vierailija
70/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävänsä voi jokainen valita. Siksi itse valitsin miehen joka ei roikota exiä ja panoja elämässään. Ei tarvitse puuttua miehen kaverivalintoihin, kaikki hänen kaverinsa hyviä tyyppejä.

Olet paha ihminen. Toivon sinulle Jumalan hylkäämää loppuelämää.

Vierailija
71/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se minulle kuulu, kenet mieheni valitsee ystävikseen. En ole mikään mieheni vartija.

Kyllä olet. Naisen kuuluu vartioida miestään.

Vierailija
72/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi parhaista ystävistäni on eksäni. Jos mies ei kestäisi sitä, se olisi, että heippa vaan. 

Jos on niin surkea itseluottamus, että sitä ei kestä, ei ole mun mieheni, vaan tiss iv ässykkä. 

Vierailija
73/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha ihminen jos exät ja panot ei ikuisesti ole elämässä mukana? 🤣 Tosiaan paha ja ilkeä ihminen ja julma exää kohtaan jos ei halua olla kaveri.  😅

Vierailija
74/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi parhaista ystävistäni on eksäni. Jos mies ei kestäisi sitä, se olisi, että heippa vaan. 

Jos on niin surkea itseluottamus, että sitä ei kestä, ei ole mun mieheni, vaan tiss iv ässykkä. 

Tissivässykkä roikkuu exässään. Liian pelottavaa mennä eteenpäin, vaikeaa irrottaa ja päästää hänet.

Vierailija
75/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuisi tilanteesta. En missään tapauksessa alkaisi rajoittamaan kenenkään ystävyyssuhteita, koska sellainen ei mielestäni kuulu parisuhteeseen. 

Mutta en varmaankaan haluaisi myöskään sotkeutua kovin monimutkaisiin situationshippeihin tai muihin kuvioihin, joissa pinnan alla jatkuvasti kuplii. 

Oon tällainen tylsä vanilja, joka ei kaipaa elämäänsä draamaa tai säpinää, ja kartan ihmisiä jotka kaipaavat. En luonnollisesti sellaisen ihmisen kanssa voisi siis olla.

Vierailija
76/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha ihminen jos exät ja panot ei ikuisesti ole elämässä mukana? 🤣 Tosiaan paha ja ilkeä ihminen ja julma exää kohtaan jos ei halua olla kaveri.  😅

Jumalan hylkäämää elämää.

Vierailija
77/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣  Toivottavasti sinua ei tuomita kuten tuomitset muita. 

Vierailija
78/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta kun oltiin seurusteltu jo vuoden verran, että hänen nuoruudenystävänsä samasta lähiöstä ei ollutkaan pelkkä kaveri. Humalassa mies päätyi kertomaan, että olivat harrastaneet seksiä joskus joidenkin bileiden päätteeksi. Ärsytti. Onneksi tuo nainen asuu nykyään ihan eri paikkakunnalla. Eivät ole yhteyksissä, mitä nyt facessa olemme kaikki toistemme kavereita.

Vierailija
79/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣  Toivottavasti sinua ei tuomita kuten tuomitset muita. 

En tuomitse, vaan toivotan.

Vierailija
80/86 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ainoana poikkeuksena lasten äiti, jonka kanssa on suotavaa olla asiallisissa väleissä (kuten sukulaiseen) niin kuin kypsät ihmiset ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä