Hyväksyisitkö miehelläsi naispuolisen ystävän joka on ollut seksikumppani?
Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.
Kommentit (86)
Kysymys voisi yhtä hyvin olla "hyväksytkö puolisollasi ystävän, joka on ollut hänen seksikumppani?"
Olen mies ja en hyväksyisi naisella miesystävää, joka on ollut hänen seksikumppani. Pitäisin hyvin outona tuollaista kuvioita. Ystävä on kuitenkin jotain tuttua tai moi-kaveria huomattavasti läheisempi käsite ja jos heidän välillä on myös ollut seksiä, niin kyllä sellaiset "ystävyydet" parisuhteen luottamusta nakertaisi. On ystävä sitten oikea ex tai fwb.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hän on lasten äiti?
Ei tarvitse silti ystävä olla. Asialliset välit riittää. Jos hän ystävästä käy niin olisi varmaan kannattanut olla yhdessä.
Kyllähän lapsetonkin mies hyväksyy sinkkuäidin edellisen miehen joka tulee usein pakettidiilissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lapsetonkin mies hyväksyy sinkkuäidin edellisen miehen joka tulee usein pakettidiilissä mukana.
Ei hänen kanssaan tarvitse ystävä olla.
Itsellä exä ei tullut paketissa. Lapset melkein aikuisia ja käyvät isällään jos huvittaa, muuten alaikäiset minulla. Ei tarvetta pitää yhteyttä exän kanssa.
Kukin tekee mitä haluaa mutta tuosta tulee itselle niin vahvat apinalauma-vibat että en sekaantuisi tuollaiseen mieheen. Kun on itse saavuttanut ihmisen tilan niin ei näihin apinadraamoihin sekaantuminen enää hirveästi houkuta
Näin minäkin sen ajattelen. Rajoittaminen ei kuulu parisuhteeseen ja monet asiat ovat tilannekohtaisia.
Olen siis mies ja läheinen ystäväni on nainen, jonka kanssa olemme tunteneet nuorista asti. Silloin teini-iässä meillä oli jonkinmoinen yritys muodostaa suhde ja myös seksiä oli. Tämä oli kuitenkin hyvin lyhyt vaihe ja sen jälkeen jatkoimme ystävinä. Ei tuota edes varmaan lasketa tällaisiin keskusteluihin, kun oltiin niin kakaroita tuolloin. Joka tapauksessa, tämä ystävä on minulle tärkeä ihminen edelleen ja myös vaimoni hyvä ystävä. He taitavat oikeastaan olla nykyään useammin yhteyksissä kuin minä ystäväni kanssa.