Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäköhän mulle on tapahtumassa? Kiertopäivä 30/35-40 meneillään...

23.01.2008 |

Meillä on eka yrityskierto menossa clomeilla. Kävin folikkeliultrassa 10.1. jolloin oli kiertopäivä 17/35-40, silloin munarakkula oli 18mm kokoinen. Lekuri uskoi ovulaation olevan seuraavan viikonlopun aikana.

No nyt hätähousuna testasiin raskaustestillä eilen aamulla vaikkakin tiedän, että aikasintaan viikonloppuna olisi aika kuukautisten alkaa. No odotetusti testi oli negatiivinen. No hämmästyksekseni ja surukseni huomasin myös eilen päivällä verisen vuodon alkaneen. Mutta vuoto jäi eilen muutamaan verensekaiseen pyyhkäisyyn. Samoin tänään tuli verensekaista limaa niukasti.

Alkaakohan mun kuukautiset jotenkin näin pikku hiljaa vai mitä tämä on? Nyt en tiedä pitäskö mun aloittaa jo uusi clomifen kuuri, kun se pitäisi aloittaa kolmantena vuotopäivänä. Nämä vuodot on kuitenkin ollut hyvin hyvin niukkoja. Eikä mun laskutaitojen mukaan kuukautisten edes pitäisi alkaa ennen viikonloppua.

Onkohan mulla joku mennyt nyt pahasti pieleen? Olen ollut siis kahdesti raskaana (clomiraskauksia) ja kaikki on mennyt ihan hyvin ilman extravuotoja. Ja yleensäkkin mun kuukautiset on alkanut selkeesti kunnon vuodolla eikä tällalailla. Auttakee onnetonta!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tuo olla ns. kiinnittymisvuotoa tai muuta. Itsellä ainakin kävi esikoisen kohdalla niin, että oletettujen kuukautisten alkamisaikana tuli kahtena päivänä aamupäivällä vain juuri pyyhkäisyn verran paperiin verta, sen enempää ei valunut. Ja raskaana oltiin!

Toivotaan positiivista lopputulosta :) !

Vierailija
2/2 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syön clomeja ja mulle lääkäri painotti, että kiertopäivät lasketaan vasta kunnon vuodon alusta, ei mistään tuhrusta.

Toivottavasti asia selkiintyy pian, todella ikävää kun ei tiedä missä menee.

Rilla-ma-rilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla