Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotityöt miehenne tekevät itsenäisesti, ilman kehoitusta?

Vierailija
23.01.2008 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykiä ei pese vasta kuin on ihan pakko.

Vierailija
22/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie roskat (yleensä aina) ja tekee iltaisin ruoan. Pyynnöstä pesee lattiat, joskus tekee sen ilman pyyntöäkin (meillä mies pesee melkein aina lattiat).

Vierailija
24/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nalkuttaa minulle. :-)

Vierailija
25/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää ja tyhjentää tiskikoneen

Laittaa ruokaa

Vie roskat ja kierrätystavarat

Käy kaupassa (ei kylläkään inventoi kaappeja)

Imuroi ja luuttuaa, ravistelee matot (kaikki kaksi)

Lämmittää takkaa ja saunan

Lumitöitä

Ruohonleikkuuta

Muuta ei sitten teekään oikeastaan edes pyytämällä... No joskus pesee pyykkiä. Eniten minua korpeaa se, ettei mies suostu opettelemaan vessanpesua, mutta ehkä vielä jonain päivänä ; )

Vierailija
26/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeksä ite mitään? :) Pitkä lista oli sulla.

Vierailija
27/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ei kyllä silitä. Se on taas ainoa mistä mä tavallaan tykkään, n. kerran viikossa tulee harrastettua.

Vierailija
28/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee mitä on tarvis. Jos on tiskiä paljon ja sitä alkaa vaivaamaan ne niin tarttuu heti toimeen. Imuroi jos on imuroitavaa. Yhdessä tehdään mitä tarvii. Se kuka ehtii.

Vierailija
29/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa nyt ollut miehellä puuhaa aika kiitettävästi. Onko hän kotona ja sinä töissä?

Meillä ukko pesee pyykkiä silloin tällöin ja tiskaa joskus ja vie aina (ei ole konetta) ja vie aina roskat. Pyynnöstä tekee kyllä marisematta ihan kaikkea. Paitsi ei silitä pyykkiä, akkojen kotkotusta sellainen kuulemma ;)

Vierailija
30/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me silti aika tasan tehdään kotitöitä, eikä ole tähän päivään mennessä tarvinnut pitää listaa tehdyistä hommista. Pääasia, että puhdasta pyykkiä ja tiskiä löytyy eikä villakoirat hypi silmille ihan jatkuvasti. Autoa mies huoltaa ehkä enemmän kuin minä, kun taas kokkailu on ehkä enempi mun heiniäni. Seksielämän puolella ollaan molemmat aktiivisia, onneksi ;)

Vierailija
31/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatusvirhe... siis meillä ei ole tiskikonetta ja mies vie aina roskat. Jotenkin meni sekaisin koko lause tuossa :)

t:22

Vierailija
32/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi pyykkiä ei pese tai silitä koskaan, tai vaihda lakanoita. Muita hommia tekee pyytämättä. Mutta eihän se sitä tarkoita, että tekee kaiken muun, vaan sitä että osaa eikä odota että minä huolehdin ja käskytän. Ei kai 17 mieskään aina hoida kaikkia niitä hommia, pointti kai oli mitä tekee pyytämättä.

Vierailija
33/33 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

17:

Täyttää ja tyhjentää tiskikoneen, vie roskat ja kierrätystavarat

Käy kaupassa, imuroi ja luuttuaa, ravistelee matot, lämmittää takkaa,

lumitöitä, ruohonleikkuuta

Lisäksi me molemmat mm. pestään pyykkiä, silitetään, vaihdetaan lakanat, laitetaan lasten vaatteet valmiiksi aamua varten, vaihdetaan palaneet lamput, tankataan auto ja käydään kaupassa.

Mies hoitaa pääosin laskut yms. paperihommat, autonhuollot, kodin pienet remontit, saunan ja ikkunoiden pesemisen + epämääräisten tavarakasojen selvittelyn esim. lastenhuoneista silloin tällöin.

Minä kokkailen päivittäin, pesen vessan viikottain ja muistan esim. sukulaisten ja ystävien merkkipäivät yms.

Ei me olla mitään sopimusta näistä asioista tehty, arki vain on ihan itsekseen lähtenyt rullaamaan näin. Kun olin kotona, siivosin vähän enemmän. Nyt kun ollaan taas molemmat töissä, se tekee, joka ehtii, muistaa, huomaa ja jaksaa :)