Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen opettaja ei luistele itse, kun pitää liikuntatuntia!

Vierailija
23.01.2008 |

Tultiin just pienimmäisen kanssa kävelyltä ja tultiin luistinradan kautta. Siellä ne lapset luisteli keskenään ja opettaja törötti kentän laidalla. Kyllä on menny ihmeelliseksi tämänkin kunnan opetuksen laatu. Mitenköhän mahtaa onnistua takaperin luistelun, sirklauksen tai jonkun muun opettaminen, kun ei itse ole vaivautunut luistimille?

Ei kai opettajan koulutusta voi läpäistä, jos ei osaa luistella?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sirklausasemissa tai pulikoida altaassa...

Vierailija
2/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsta on reilu peli että huoltohenkilökunta on valmis auttamaan kengät jassa ja altaan reunalla.

hjuva provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirklausta kyllä opetetaan OKL:ssä ja montaa muutakin lajia ihan luokanopettajille. Minä yleensä kyllä luistelen oppilaideni kanssa, mutta nykyään tehokasta luisteluaikaa jää kovin vähän, koska opettajalla menee pitkät ajat lasten luistinten sitomisessa. Oman luokkani neljäsluokkalaisista vain n. puolet osaa itse sitoa luistimensa. Vaikka antaisi kuinka kotitehtäväksi harjoitella sitomista, ei kakki viitsi harjoitella.

Tällä hetkellä en luistele oppilaideni kanssa, sillä olen raskaana, enkä ota mitään riskejä.

Uimaopetuken yhteydessä opettaja ei voi missään nimessä olla altaassa lasten kanssa. Ei sieltä näe, jos joku on pulassa.

Vierailija
4/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sirklausta kyllä opetetaan OKL:ssä

Vierailija
5/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIITÄ EI VAAN PÄÄSE OPETTAMAAN TÄÄLLÄ VANTAALLA KUN OPPILAILLA EI OLE LUISTIMIA. Tai eivät osaa sitoa niitä. Minä en yli 10-v kakaroille nauhoja sido. Itse olen ollut luistelematta raskaana ollessa ja käsi kipsissä. Muuten kyllä aina luistellut mukana.

- toinen ope-

Vierailija
6/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin harjoiteltiin ehkä YHDELLÄ tunnilla ookooällässä sirklausta jne... Tosi päteviä sirklauksen opettajia siis ollaan.

Vierailija
7/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä uimaopettajalla on se opetusvastuu ja opettaja on altaan reunalla valvomassa. Altaasta ei voi nimittäin valvoa, onko kaikkien päät pinnan yläpuolella. Vai miksiköhän luulette, että halleissa ja rannoilla uimavalvojat ovat ylempänä kuin uimarit??

Vierailija
8/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. filologi

Vierailija
9/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä oppilaiden vanhemmat(?) jaksavatkin kiinnittää huomiota :O Eikö pääasia ole, että oppilailla on hauskaa siellä luistellessaan eikä satu haavereita? Ja yllättävän paljon varmaan oppilaat pystyvät oppimaankin ilman, että opettaja itse näyttää omilla luistimillaan mallia. Esim. luokassa on aina niitäkin, jotka jo osaavat vaikka sirklatakin... Ja juu, eiköhän valtaosa opettajista silti laita ne luistimet omiinkin jalkoihinsa, ehkä tuollakin opella oli joku hyvä syy poikkeukseensa? Sijainen? Kipeä? Raskaana? Et voi tietää.

Vierailija
10/10 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

21