Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kysykää mitä vaan?
17.11.2008 |
Yritän vastata kaikille.
Kommentit (3)
Lenkille vaan siitä koneen äärestä.
Enkä tarkoita sitä jääkaapissa olevaa sinistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onko painoni pysynyt samassa vai onko se noussut tai pudonnut?