Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen vaan...

Vierailija
23.01.2008 |

Millä perusteella täällä valitaan ne, ketkä tulevat haukutuksi? Monta kertaa on tullut tosi paha mieli kun lukee viestejä, joissa joku tosissaan tilittää suruaan tai pyytää apua/neuvoja. Miten heidän oloaan helpottaa joskus uskomattomiinkin mittasuhteisiin paisuva ilkeily? Selkeät provot tietysti ovat asia erikseen.

Esim. se puistoilu-ketju.. Jos joku ei pysty johonkin/suoriudu jostakin, niin olkaa tyytyväisiä että itse ette ole niin avuttomia. " Minä kyllä osaan ja pystyn, minä minä.." Jotkut naiset pystyvät juoksemaan 100m reiluun kymmeneen sekuntiin, minä en. Vaikka tietysti pitäisi pystyä kun joku muukin pystyy. Joillekin joku ihan yksinkertainenkin arkinen asia voi olla vaikea, toiset taas eivät edes hoksaa koko asiaa. Tai eivät ainakaan tule ajatelleeksi, että joillekin jopa hiusten harjaaminen voi olla " ongelma" , syystä tahi toisesta. Minulle se ei ole ongelma, mutta tuskin kehtaisin haukkua jotakuta jolle on. Vaikkakin anonyyminähän se on tosi helppoa, mutta silti.

Jos joku perhe hoitaa arkiulkoilun mahdollisuuksien mukaan alkuillasta, niin tarkoittaako se että lapset eivät pääse ulos. Ainakin meidän ulko-oven takana on ulkoilmaa vuorokaudenajasta riippumatta. Jos joku äiti pärjää aamupäivät lasten kanssa sisällä, onko se teiltä muilta pois? Jos joku perhe elää omalla tavallaan, niinkuin valtaosa tekee, niin mitä sitten? Meillä esim. sää ei ole tekosyy olla menemättä ulos. Monet täällä sanovat että eivät mene ulos aina hyvälläkään kelillä. Mutta entä sitten, se on heidän valintansa!

Terveisin, eräs kotiäiti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoito potilas

Vierailija
2/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin saada haukut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en Kolmonen vaan Seitsemäntoista.

Vierailija
4/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäiden naisten leuhkiminen ylivertaisuudellaan.

Vierailija
5/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhaluulot ja typerät älykkäät.

Vierailija
6/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osoita mielestäni kummoista älykkyyttä.

Vierailija
7/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä kirjoittamaan siitä, miten me emme ole koskaan selvinneet ulos ennen viittä. No, ehkä joskus jo kolmelta, mutta kun kerran aihe on tapetilla, niin voisi hieman liioitella:) Me ensin nukumme pitkään. Sitten hihhuloimme yöpukusillamme. Saatan tosin samalla pestä pyykkiä ja siivota ja tehdä päiväruoan, joka syödään kahden aikoihin. Sitten valmistaudutaan ulos. Kuten ap kirjoitti, niin ulkoilma on edelleen paikallaan ja sieltä saa edelleen raikasta ulkoilua.

Vierailija
8/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei osoita mielestäni kummoista älykkyyttä.

Vierailija
9/9 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottelehan hetki, kyllä niitä haukkuja alkaa tulla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän