Alan keräämään kummitytölle astiastoa
Kommentit (37)
on 24h sarjaa. Tykkään kovasti. Tyttäreni kerää KoKo-sarjaa ja ensi kesän rippilapselle alan kerätä jotain Pentikin sarjaa. Anopilla on Myrnaa - se vasta on mummosarja, mutta jospa sitä joskus osaa sitäkin pitää kauniina.
Mulla on omasta mielestäni huomattavasti parempi maku. Enkä pidä ajatuksesta, että joka kolmannessa lapsiperheessä olisi samanlaiset. Viimeisessä viidessä kyläpaikassa on ollut Arabiaa, Oliivia tai Pentikkiä. Tylsää ja mielikuvituksetonta.
Mutta se ei ole pointti mistä minä pidän, vaan se, että maku muuttuu, kehittyy ja kaikilla ei luojan kiitos ole samanlainen maku.
Mainostoimittaja ja edelläkävijä Helsingistä ei tykkää samasta kuin insinöörin rouva Mikkelistä.
Vierailija:
Mulla on omasta mielestäni huomattavasti parempi maku.
Huomattavasti parempi maku kuin kenellä? Eihän maku ole sen parempi tai huonompi riippuen siitä, mistä astiastosta pitää, maku on vain erilainen! Eikös??
Jos minä hyvätuloinen, menestyvä nuori nainen pidän tietystä astiasta, ei minun makuni kyllä ole huono, mahdollisesti vain erilainen kuin muilla ;-)
Kas kun ei White Trash- tyylinen.
Juu, makuja on erilaisia, ei siinä mitään. Onneksi niin.
Itse ostamme vain ja ainoastaan käytettyjä asitoista, sekalaista sellaista. Vanhaa Arabiaa, Kaj Franckin vanhoja laseja yms. Uutta emme osta, lahjaksi saatu Kerman Saven uunivuokia ja muutama muki, ovat kauniita ja laadukkaita mielestäni.
28
kerää lapselleni astiasarjaa. Tyttö valitsi itse kokon. Minunkin mielestäni se on nuorekas, mutta varmasti myöhemmin klassikoksi muttuva sarja. Astioissa on upea muotoilu. Kermansavea en ostaisi edes mummolleni. Minulla itselläni on 24h- sarjaa, mutta minun mielestäni se ei ole nuorelle niin kiva enkä ostaisi sitä enää itsekään. Oman lapseni mielestä on todella hienoa, että kummisetä on keksinyt näin hienon tavan muistaa. Sitten kun lapsi muuttaa kotoa pois, hän muistaa varmasti aina kumminsa.
sulla on ihan samanlainen yllätyksetön varman päälle pelaava maku kuin 80 % suomalaisista perheellisistä naisista!!!
Käykääpä kahvikuppimuseossa Posiolla niin sieltä löytyy entisaikojen suosikit. Ihanan nostalgista nähdä vanhoja tunteita herrättäviä astioita - tuollainen oli mummolassa jne.
jos mulle olisi joku kerännyt astiasarjan tms. valmiiksi kun muutin pois kotoa. Se olis vieläpä ollut ihan sama, mitä merkkiä se olisi ollut, kunhan olis ollut kohtuullisen neutraali ja astioita olisi ollut tarpeeksi.
Jos olisin saanut jotain rahastoja tms. niin ne rahat olisi taatusti tuhlattu johonkin muuhun kuin kodin hankintoihin...
kiitos päivän nauruista ! onkohan " edelläkävijällä" tänään kiukkupäivä ? toiseksi, astiastoasioissa on mainostoimittaja varmaan (kin) edelläkävijä ? se insinjöörin rouva voi olla jossakin muussa asiassa taas edelläkävijä ...
Vierailija:
Mainostoimittaja ja edelläkävijä Helsingistä ei tykkää samasta kuin insinöörin rouva Mikkelistä.
kiikuta kummitytölle, saa itse rauhassa valita mallin ja värin. Tai pyydä tytön äitiä katselemaan tytön kanssa astioita esim netistä. Olisi tosi kurjaa jos päädyt omasta mielestä ihanaan sarjaan ja tyttö ei oikeasti tykkää siitä ollenkaan (eikä uskalla suoraan sanoa jos pyydät parista valitsemaan).
Käykää katsomassa Oliivi sarjaa
http: //www. tulikivishop. com/~NGFFx0000001/?Y999=PGR&Y174=OLIIVI
ja sanokaa sitten mikä siinä on vikana!
Vierailija:
sulla on ihan samanlainen yllätyksetön varman päälle pelaava maku kuin 80 % suomalaisista perheellisistä naisista!!!
Ja ongelma tässä oli?
Minä nyt satun olemaan suomalainen perheellinen nainen, miksi ihmeessä makuni pitäisi olla jotenkin briljantisti erilainen? Onneksi ei tarvitse murehtia moisesta, vaan osaan toteuttaa itseäni elämässä muilla tavoilla ja järjestää yllätyksiä muualle kuin ruokapöytään :-DD
Pidän siitä, että astiani ovat katseen ja käytön kestäviä, siistejä eri tilaisuuksissa, eivät hetkahda ajan kulumisesta ja muuntuvat eri tarkoituksiin. Jää aikaa muuhun elämään!
Sama kysymys kuin mitä eroa on taululla ja julisteella.
En osaa tarkemmin selittää. Jotenkin vain ne ovat niin mötiköitä. Ihan vapaasti saatte pitää niistä. Hyvä ettei kaikilla ole samanlainen maku. Maailma olisi silloin todella tylsä terv se, joka ei ostaisi kermansavea edes mummolleenkaan.
Siitä syystä viinilasitkin ovat meillä Essence-sarjaa.
Lähetän sulle kaksi muovipussia tenniskilpailussa voitettua Chippendalea (voi super yökkö) ja ikivanhaa hopeaa... Erilaisin nimikirjaimin....
Kaikilla ei onneksi ole sama maku. Toisen jämät on toisen aarre.