Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Saatko orgasmin yhdynnässä? (naisille)

Vierailija
22.01.2008 |

a) En koskaan

b) Hyvin harvoin

c) Toisinaan

d) Lähes joka kerta

e) Joka kerta

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis joka kerta vähintään kerran, mut ukko on innostunu mulle antamisesta leluilla ja muutenkin, joten välillä menee lähelle 20:äkin:D

Vierailija
2/32 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiteleekin mulle muuten ensin orkun ja sitten vasta pannaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä yhdynnällä siis en.

Vierailija
4/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36

Vierailija
5/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu siitä kun miehelläni on todella paksu kalu.

Vierailija
6/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan, en läheskään joka kerta.

Vierailija
7/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyisen kanssa lähes joka kerta. Nykyisellä niin paksu ja pitkäkin, että tämä varmaankin syy siihen.

Vierailija
8/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisepä siltä peniksen päässä hikoilevalta tantra-gurulta kuinka saa paukut kestämään laukeamatta.

Vierailija
9/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan huippu käyttämään kaluaan ja toooodella kestävä panemaan. Aivan upea pakkaus.

Vierailija
10/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä miehellä olis suht iso. En saanut koskaan orgasmia. Nykyisellä ihan norm kokoinen ja saan jokakerta orgasmin, monesti useampia.

Vierailija
11/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysäisepä siltä peniksen päässä hikoilevalta tantra-gurulta kuinka saa paukut kestämään laukeamatta.

Vierailija
12/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvin harvoin pelkässä yhdynnässä. Jos saan niin silloin pitää olla lähellä orgasmia jo kun aloittaa yhdynnän. Klittaa hieromalla taas onnistuu. Kyllä olisi mukava olla ihminen, joka saa orgasmin helposti ja monta kertaa, mutta ei, töitä saa yhdenkin eteen tehdä.

Vierailija
13/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koolla ole koskaan ollut mun orgasmeihini merkitystä. Vaan sillä, että mies odottaa hetken, että olen tarpeeksi lämmin.

N38

Vierailija
14/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä teidän meihene joutuvat ajattelemaan orgasmin pidättelemiseksi?

Vierailija
15/32 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemalla ja sormettamalla kyllä

Vierailija
16/32 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljän pillun takia laukeaminen ei ole herkässä. Jotkut naiset kuvittelevat, että mies vaan pitkittää, mutta eihän sitä laukea kun on työn ja tuskan takana pysyä jäykkänä!

Vierailija:

Mitä teidän meihene joutuvat ajattelemaan orgasmin pidättelemiseksi?

Vierailija
17/32 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli vaikeuksia saada yhdyntäorgasmi, synnytysten jälkeen onnistuu paremmin. Saan aina orgasmin, jos on esileikkiä, mutta joskus aloittaessamme suoraan yhdynnällä antaa orkku odottaa itseään. Riippuu asennosta :-)

Vierailija
18/32 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaiseen panoon 5-15 minuuttia, niin käyn pilvissä vähintään kerran. Edellisen miehen kanssa en saanut ikinä, vaikka se jyysti tunninkin putkeen ja sillä oli iso (kun nykyisellä on keskikokoinen). Se oli vaan niin ponnetonta ja laiskanpulskeaa naimista, kunto ei riittänyt. Joten ei se ole vehkeen kokokaan aina ratkaiseva. Nykyinen lenkkeilee ja nostaa painoja, ja lantionliikkeessä on voimaa.

Lantionpohjajumppaa olen harrastanut 15-vuotiaasta asti, (meillä kun on sukuvikana inkontinenssia), tiukka on ja suosittelen!

Vierailija
19/32 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka mieheni kanssa olen saanut. Ei se johdu miehen varustuksesta, vaan siitä miten mies rakastelee. Tietyt tekniikat toimivat. Ja saan siis aina yhdynnässä, ilman klittaärsytystä kädellä. Suuseksillä en sitten ole saanut koskaan.

Vierailija
20/32 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes joka kerta, mutta ei aivan joka kerta. Vaatii yleensä klittakosketuksen lisäksi.