Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastelu jää kesken, mitä syitä???

Vierailija
08.04.2006 |

Viime aikoina meillä on käynyt usein näin miehen kanssa, että seksi/rakastelu jää kesken. Molemmat kyllä innostuvat, mies hitaammin kuin minä, mutta aina, kun päästään aktiin, niin mies veltostuu kesken kaiken. Onko liikaa yrittämistä, vai mikäköhän olisi syynä??? Mies väittää minun jotenkin olevan niin lukossa, ettei meinaa edes ns. päästä sisälle. Meillä on ollut kaikenlaista muutosta viime aikoina elämässä, eripuraa sun muuta. Edellisestä, onnistuneesta rakastelusta on jo pitempi aika, veikkaisin reilua kuukautta ja nyt ei homma enää suju:( Pahalta tuntuu, kun mies kokee tilanteen varmasti painostavana itseään kohtaan, eikä oma tapani analysoida tilannetta auta varmastikaan asiaa. Vaikeaa on vain elää ilman läheisyyttä. Yksi lapsi meillä on ja riideltykin on asiasta. Asiattomat kommentit jätän omaan arvoonsa:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilisitte hyväillä toisianne vaikka vain käsin?

Tapasin nimittäin kerran miehen, jolla oli sama ongelma ja hän kertoikin siitä minulle. No, asiasta ei tehty mitään numeroa ja hyväilin häntä usein vain käsin ja hän teki minulle samoin. Kun näin päästiin asiassa eteenpäin, niin päästiin sitten loppuun asti. Miehellä varmaan suorituspaineita ja tosiaan jos niiitä vielä sanoin " ruokitaan" , niin tilanne pahenee. Tää kaveri ainakin sanoi mulle, että " kaikki alkaa hyvin, hän kiihottuu ja todella haluaa, mutta sitten se vaan lörpsähtää kesken kaiken ja siinä vaiheessa hän itse alkaa ajatella, että ei tästä tule mitään" . Vaan minäpä vaan en ollut huomaavinani koko juttua ja hellästi jatkoin hyväilemistä ja niin se sitten vaan onnistuikin. Arvaa vaan oliko kaveri onnellinen ? :-)

Vierailija
2/3 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, kun miehellä on halukas nainen kotona:) Ehkä jollain sinkkumiehellä voisi olla tuokin ongelmana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä estä miestä hoitelemasta itseään!:( Meillä olisin valmis seksiin lähes päivittäin mutta mies ei jaksa, on kuulemma laiska. Itseään hoitelee kyllä lähes päivittäin, ei ole ihan suoraan sanonut mutta monesta syystä joita en tässä nyt luettele tiedän että asia on näin..