Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain haluatte tietää horoskoopeista.

Vierailija
22.01.2008 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi vain, kun joku jo ehti suuttuakin. Tarkistin asiaa, ja löysin neljä eri lähdettä. Niistä kahden mukaan olisit jousimies ja kahden mukaan skorpioni.

Sinä, joka tästä tiedosta jo ehdit suuttua, olet luultavasti skorpioni. Heh!

Rajalla syntyneet voi olla jompia kumpia, sen määrittää syntymävuosi, jokaisella vuodella on oma ns. vaihtumispäivä... Se pitää taas selvittää horoskooppisista kalentereista joita löytyy netistäkin

Vierailija
2/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Anteeksi vain, kun joku jo ehti suuttuakin. Tarkistin asiaa, ja löysin neljä eri lähdettä. Niistä kahden mukaan olisit jousimies ja kahden mukaan skorpioni.

Rajalla syntyneet voi olla jompia kumpia, sen määrittää syntymävuosi, jokaisella vuodella on oma ns. vaihtumispäivä... Se pitää taas selvittää horoskooppisista kalentereista joita löytyy netistäkin

Juu, aivan rauhassa voitte tuollaset tiedot sitten katella sieltä netistä. Kun ne kerran sieltä löytyvät. Olenko muuten väittänyt tietäväni horoskoopeista kaiken, tai edes paljon? ;) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla varma, että niin minäki valvoin myöhään kirjotellen teille noita vastauksia. Kun olin kirjottanu viestin (todella pitkän sellaisen), jonka piti jäädä eilen viimeiseksi, tilttas mun kone, tai toi palsta, ja heitti mut pois sieltä. Se pisti vähän ärsyttämään. Tarkoitus ei ollu tahallaan jättää vain vastaamatta. Sori. -ap

Vierailija
4/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin skorpionina vähän kommentoida omaa merkkiäsi.

Jännä että vaikka olet perehtynyt aiheeseen pönkität klisheistä kuvaa skorpionista. Miten olet perehtynyt astrologiaan?

Vierailija
5/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ne ennustetut tapahtumat. Rakkaus, työ, raha, jne... Ei voi olla että kaikille ravuille tapahtuu tiettyä asiaa tällä vkolla, esim. työssä menee nyt hyvin, paskanmarjat, sanon minä.

Vierailija
6/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisin skorpionina vähän kommentoida omaa merkkiäsi.

Jännä että vaikka olet perehtynyt aiheeseen pönkität klisheistä kuvaa skorpionista. Miten olet perehtynyt astrologiaan?

Multa nimenomaan kysyttiin, että onko niillä taipumusta tuollasiin juttuihn. Luonnollisesti vastaukseni sitten vain käsitteli juuri niitä kliseitä. Toki voisin kertoa skorpionista paljon muutakin. tarkoitus oli tosiaan vain vastata tuohon kysymykseen. -ap

Vierailija
7/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaat kerro minulle tulisesta yhdistelmästäni: aurinko oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa.

Vierailija
8/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai siis ne ennustetut tapahtumat. Rakkaus, työ, raha, jne... Ei voi olla että kaikille ravuille tapahtuu tiettyä asiaa tällä vkolla, esim. työssä menee nyt hyvin, paskanmarjat, sanon minä.

-ap

Vierailija
9/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vastaat kerro minulle tulisesta yhdistelmästäni: aurinko oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa.

Olisko mitään aluetta, mikä eniten kiinnostaa? Siis yleisesti luonteesi, vai rakkausjutut, vai mikä?

Vierailija
10/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei paljon syvempää fyysistä vetovoimaa voi kuvitella, kuin kahden skorpionin välistä tälläistä. Voisi sanoa, että rakkautta ensi silmäyksellä. =))

Teillä on kuitenkin molemmilla niin paljon negatiivisia piirteitä (saattaa mennä vuosiakin, ennen kuin tämän huomaatte), joita yritätte toisiltanne kätkeä.

Molemmat luulette olevanne täydellisiä kumppaneita. Molemmat myöskin haluatte hallita. Kun pahimmat särmät on hiottu vuosien saatossa niissä myrskyissä, joissa kumpikaan ei enää jaksa hillitä itseään, tulee teistä täydellisiä kumppaneita.

Ap, ensimmäisellä sivulla 8 viesti, ja kirjoitat näin. Kyllä minulla nousi kulmakarvat korkeuksiin...kuka tyyppi kirjoittaa tälläistä...?????

No joo.

Et kuitenkaan vastannut kysymyksiini omasta merkistäsi etkä siihen miltä pohjalta täällä kommentoit?

70

Vierailija
11/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eri tähtikuvioiden mukaan nimetyt horoskooppimerkit kestävät yhtä aikaa, vaikka kierto tähtitaivaalla ei mene tasan vaan vaihtelee viikoilla?

Vierailija
12/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
13/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapas ihmiset hakusanaksi luonnehoroskooppi niin eiköhän löydy paljon tietoa. Itse olen vaaka ja mies oinas ja täydennetään toisiamme, ollaan niin erilaisia mutta silti niin samanlaisia... vaikee selittää. Vaaka on aika ajoin laiskuuteen sortuva ja oinaan sorkasta saa lisäpotkua niihin hetkiin. Mies erittäin äkkipikainen mutta minä saan hänet sopivasti rauhoittumaan.

Vierailija
14/59 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laittakaapas ihmiset hakusanaksi luonnehoroskooppi niin eiköhän löydy paljon tietoa. Itse olen vaaka ja mies oinas ja täydennetään toisiamme, ollaan niin erilaisia mutta silti niin samanlaisia... vaikee selittää. Vaaka on aika ajoin laiskuuteen sortuva ja oinaan sorkasta saa lisäpotkua niihin hetkiin. Mies erittäin äkkipikainen mutta minä saan hänet sopivasti rauhoittumaan.

Mä tästä lähdenki sit ainaki joksikin aikaa pois. -ap

Vierailija
15/59 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosissa on on paljon psykiatreja ym. koska heitä nämä asiat kiinnostaa.

Vierailija
16/59 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on myös kuumerkkisi

Vierailija
17/59 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimies, nouseva rapu ja kuu on vaa`assa. Miehellä aurinkomerkki kalat ja nouseva jousimies. Kuumerkkiä en tiedä.

Vierailija
18/59 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syntynyt 19.2 onko kalat vai vesimies?

Vierailija
19/59 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se " normaali" horoskooppimerkki se hallitsevampi aina?

Vierailija
20/59 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuis matsaa