Kysykää mitä vain haluatte tietää horoskoopeista.
Kommentit (59)
Kaksonen on tavallaan jatkuvassa muutostilassa, kuten elohopea. Sanotaan, että kaksosilla on kaksi puolta. Näitä puolia on kuitenkin huomattavasti enemmän. Kaksosella on taipumusta luonteen heikkoudelle ja liiallinen vaihtelunhalu voi haitata keskittymistä yhteen päämäärään. Elämästä tulee helposti leikki, jota hallitsee epärehellisyys.
Mitään erityisiä merkkejä mielenterveyden ongelmista ei juuri kaksosten kohdalla erikseen mainita. Kaksosille tyypillisimpiä vaivoja ovat hartia- ja selkävaivat.
Miehen nousevaa merkkiä en tiedä. Kysymys, ollaanko liian samanlaisia kumppaneiksi?
Vierailija:
Siis onko se " normaali" horoskooppimerkki se hallitsevampi aina?
Nouseva merkki heijastaa pitkälti ulkoista olemustamme ja tapaamme reagoida uusissa sosiaalisissa tilanteissa. Se täydentää aurinkomerkin vaikutusta ja voi olla joskus jopa enemmän esillä.
Eli usemmiten aurinkomerkki kuvaa luonteesi " paremmin" ja nouseva merkki vain täydentää sitä, mutta merkistä riippuen voi nouseva merkki olla jopa enemmän luonnettasi kuvaava. Sen tietää oikeastaan vasta, kun sen laskee.
Yleensä leijonasta sanotaan, että haluaa huomiota, on porukan keskipiste ja valovoimainen tyyppi. Minä olen pikemminkin hieman syrjäänvetäytyvä ja ujo luonteeltani. Voiko enää pahemmin mennä pieleen.
Vierailija:
kuis matsaa
Tässä suhteessa kohtaavat johtava ja muuttuva merkki. Näiden kahden toimintapa myötäilee monella tapaa toisiaan. Tässä suhteessa on paljon rakentamisen arvoista, ja peruslähtökohdat asettuvat heti uomiinsa. Tunteellinen kalat pehmentää kauriin särmiä ja saa tämän vakavan merkin peräti hilpeäksi. Haaveileva kalat ei kuitenkaan tyydytä kauriin materiaalisia ja kunnianhimoisia tarpeita, niinpä suhde voi kaatua jo alkumetreillään molempien turhautumiseen.
Onneksi kuitenkin seksuaalinen viehätysvoima, ajatustenvaihdon helppoua ja yhteinen halu hoivata toista saattaa auttaa teidät suhteeseen, jossa kumpikin pääsee asetelmaan, josta nauttii.
Suhteessa kohtaa kaksi muuttuvaa merkkiä. Kaksosten ja kalojen suhteessa on oikeastaan neljä persoonaa yhdessä. Molemmat merkit ovat vahvasti kaksijakoisia. Pahimmillaan suhde on pelkkää ristiriitaa ja väärinymmärryksiä. Parhaimmillaan erittäin mielenkiintoista, intuitiivisen ymmärtäväistä ja iloista. Vaatii kuitenkin onnistuakseen melkoista ponnistusta molemmilta. Nämä merkit harvemmin sitoutuvat keskenään. Haasteellinen suhde.
Minä olen kauris enkä pätkäkään urakeskeinen tai kunnianhimoinen. Olen suorastaan romanttinen ja perhekeskeinen. Mies on kalat ja viihtyy omissa oloissaan eikä juuri tunteile. Meillä yhdessäolo ei todellakaan perustu seksuaaliseen viehäytysvoimaan...
Eli niin väärin kun olla ja voi.
Ravun merkki on johtava ja elementti on vesi. Jousimiehen merkki on muuttuva ja elementti on tuli. Nämä kaksi aivan erilaista merkkiä saattavat kokea maata järisyttävän rakkaussuhteen, jonka jälkeen mikään ei ole ennallaan. Suhde tosin yleensä sammuu yhtä nopeasti kuin syttyykin. Ravun saksiote ahdistaa vapaudenhaluista jousimiestä, joka alun perinkin ihastuio vain ravun tarjoamaan haasteeseen. Kaksi kypsää ihmistä voi myös löytää toisistaan itseään täydentävän vastakappaleen, jossa on juuri ne ominaisuudet, jotka itseltä puuttuvat. Haasteellinen suhde, joka useimmiten epäonnistuu, mutta on silti kokemisen arvoinen.
Rapu on vankkaa puolisoainesta. Hän haluaa perhettä enemmän, kuin mitään muuta. Rapu on kumppanina lämminhenkinen ja suojeleva ja haluaa, että kumppani tulee hyvin toimeen oman perheensä kanssa.
Nouseva merkki leijona tuo ravun luonteeseen sellaisia arvoja, kuin ylpeys, kunnia tai sankaruus. Merkki tekee yksilöstä myös temperamenttisen.
Kauris- mies on sitä mieltä, että elämässä on eri roolit miehille ja naisille. Kauris- mies on liitossaan hyvin miehekäs ja epäröi ryhtyä ns. naistenhommiin. Ravun merkin vaikutus kyllä voi pehmentää häntä. Kauriille ihmissuhde on eräänlainen sopimus.
Kauris ja rapu vetävät toisiaan puoleensa, ja liitosta voi tulla hyvin kestävä ja onnellinen. Kumpikaan ei syty nopeastii uuteen suhteeseen, mutta rakastuttuaan he tekevät kaikkensa liiton onnistumiseksi. Kauris tarjoaa ravulle pysyvän turvan, eikä kiusaannu hänen mielialan vaihteluistaan. Rapu puolestaan jaksaa vakuuttaa kauriille ihailuaan ja rakkauttaan. He todellakin saavat toisistaan parhaat puolet esiin.
Vierailija:
Minä olen kauris enkä pätkäkään urakeskeinen tai kunnianhimoinen. Olen suorastaan romanttinen ja perhekeskeinen. Mies on kalat ja viihtyy omissa oloissaan eikä juuri tunteile. Meillä yhdessäolo ei todellakaan perustu seksuaaliseen viehäytysvoimaan...Eli niin väärin kun olla ja voi.
Sitten kannattaa selvittää omat nousevat merkkinne. Ne voivat muuttaa paljonkin horoskooppianne. Ja muista, että minä en ole keksinyt horoskooppeja. -ap
Vierailija:
Ravun merkki on johtava ja elementti on vesi. Jousimiehen merkki on muuttuva ja elementti on tuli. Nämä kaksi aivan erilaista merkkiä saattavat kokea maata järisyttävän rakkaussuhteen, jonka jälkeen mikään ei ole ennallaan. Suhde tosin yleensä sammuu yhtä nopeasti kuin syttyykin. Ravun saksiote ahdistaa vapaudenhaluista jousimiestä, joka alun perinkin ihastuio vain ravun tarjoamaan haasteeseen. Kaksi kypsää ihmistä voi myös löytää toisistaan itseään täydentävän vastakappaleen, jossa on juuri ne ominaisuudet, jotka itseltä puuttuvat. Haasteellinen suhde, joka useimmiten epäonnistuu, mutta on silti kokemisen arvoinen.
Paha mennä sanomaan.
Skorpioni reagoi asioihin voimakkaasti. Sisäänpäinkääntyneillä skorpioneilla on jonkinlaista sisäistä levottomuutta, jota ei voi olla huomaamatta. Ulospäin suuntautuneet skorpionit reagoivat hyvin näkyvästi. Heidän olemuksessaan on jotakin raisua, riehakasta ja yllätyksellistä. He voivat olla taipuvaisia äkkinäisiin liikkeisiin.
Useimpia merkin edustajia leimaavat jonkinlainen synkkyys ja salaperäisyys. Kukaan ei tiedä kuinka monimutkaisia - joskus jopa kieroutuneita - hänen ajatuksensa ovatkaan. Yksi skorpionin perimmäinen tarve liittyy manipulointiin ja strategioiden kehittelyyn.
Monet pelkäävät skorpioneja, ja siihen on todella syytä jos törmää negatiiviseen lajin edustajaan. Skorpionin kyky väkivaltaan on legendaarinen, joten on varmistettava onko kyseessä kieroon kasvanut yksilö. Tasapainoton lapsuuden ympäristö voi tehdä skorpionista täysin tunteettoman, häikäilemättömän ja toisia hyväksikäyttävän yksilön.
tämä kirjoitus ei siis tarkoita sitä, että kaikki merkiltään skorpionit olisivat väkivaltaan taipuvaisia, vaan ne yksilöt joilla muutenkin negatiivinen vaikutus. Myös lapsuus vaikuttaa todella juuri skorpionin mieleen ja tietysti se nouseva merkki.
Olen lukenut muutamien lehtien juttuja eri horoskooppimerkkienyhteensopivuudesta ja aina saatu vain yksi tai kaksi tähteä:(.
Onko silti mahdollisuus pitkään yhteiseen elämään??
Ei paljon syvempää fyysistä vetovoimaa voi kuvitella, kuin kahden skorpionin välistä tälläistä. Voisi sanoa, että rakkautta ensi silmäyksellä. =)) Teillä on kuitenkin molemmilla niin paljon negatiivisia piirteitä (saattaa mennä vuosiakin, ennen kuin tämän huomaatte), joita yritätte toisiltanne kätkeä. Molemmat luulette olevanne täydellisiä kumppaneita. Molemmat myöskin haluatte hallita. Kun pahimmat särmät on hiottu vuosien saatossa niissä myrskyissä, joissa kumpikaan ei enää jaksa hillitä itseään, tulee teistä täydellisiä kumppaneita.