Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä " vika" mussa on? Seksistä.

Vierailija
22.01.2008 |

Kun tuntuu ettei mikään riitä. Jatkuvasti tekee mieli. Ja tää ei ole mitään vitsi! Vaan oikeasti vaikuttaa meidän parisuhteeseen. Ymmärrän toki miestä ettei aina työpäivän jälkeen jaksa, mutta suutun sille kuitenkin kun ei halua. Voikohan tähän olla joku oikea " syy" ? Siis hormooneissa tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastannut koska olen sulle kateellinen.

Vierailija
2/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pelokas ja roikut siksi miehessäsi? Oletko mielestäsi hyvä seksissä? Entä miehesi? Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

Ovatko syyt käytökseesi enemmän fyysisiä vaiko psyykkisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli seksuaalista nautintoa vai onko kyse enemmän sellaisesta sylin ja hellyyden kaipuusta?

Itsellä " vika" juuri nimenomaan on se seksin haluaminen, ihan rehellinen panemisen halu. Tiedän että mies ei aina mua jaksa tyydyttää, eikä siinä ole mitään torjumista tai kielteistä suhtautumista vaan että joskus vaan toinen on yksinkertaisesti niin väsynyt ettei jaksa. (Ja mun mies muuten kyllä jaksaa kiitettävästi pitää mun tyydytyksestä huolta).

Jos kyse on rehellisestä panohalusta, niin annan neuvon: opettele tyydyttämään itse itsesi. Hanki hyvä hieromasauva, opettele löytämään omat herkät paikkasi, harjoittele tuomaan itse itsellesi orgasmi. Jokainen on kuitenkin ensisijaisesti itse vastuussa omasta tyydytyksestään...

Jos taas kyse on hellyyden ja sylin kaipuusta, käy itsesi kanssa keskustelua siitä, miksi näin on. Mitä yrität itsellesi sillä todistaa?

Vierailija
4/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Itsellä " vika" juuri nimenomaan on se seksin haluaminen, ihan rehellinen panemisen halu. "

Tää oli ihan kuin mun kirjoittama! mies osaa tyydyttää ja on siinä hyvä, myös itse osaan, mutta ei se ole sama asia. Ymmärrän, tottakai, miestä, mutta silti sitä tulee suutahdettua kun tekee niin kovasti mieli eikä toinen innostu yhtään.

Osaako kukaan antaa mitään neuvoja tai tietoa mistä tää voisi johtua?

Vierailija
5/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan toki syntyessäni saanut normaalia vahvemman seksuaalivietin, ihmisissä kun on eroja... onneksi miehellä myös vahva innostus seksiin joten meillä halut käy jotenkin tasatahtia.

Sen olen kuitenkin huomannut, että himot kulkevat paljon kuukautiskierron mukaan. Ovulaatioaikaan olen kuin kani... Raskausajat on olleet ihan hurjia, ja keskimmäisen kanssa sain mieheltä kassillisen seksileluja koska totesi ettei millään pysty niin usein kuin olisin halunnut.

Huomaan kyllä " hoitavani" pahaa mieltä ja ärtyisyyttä/jännittyneisyyttä seksillä, tavallaan ehkä olen jonkin verran riippuvainen orkun tuomista endorfiineista... Tähän riippuvuuteen auttaa muuten hyvin liikunta! Kun laihduttamisen myötä aloin lenkkeillä, olo oli hyvä lenkin jälkeen ja himotkin hiukan rauhoittuivat. Joskus, kun oikein menee ylikierroksille niin teen rentoutusharjoituksia.

Se on aika pitkälle opettelukysymys, että oppii ottamaan sen toisen kieltäytymisen luottamuksen osoituksena. Että puoliso uskaltaa oikeasti sanoa mulle miltä tuntuu eikä valheellisesti yritä miellyttää mua. Sen kun jaksaa muistaa, niin ei se toisen kieltäytyminen ota niin paljon päähän.

T: 6

Vierailija
6/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat halut herää jo siitä, kun mies koskettaa ohimennessään. En halua pitää itseäni viallisena. :)

Vierailija
7/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko taktiikassa parantamisen varaa, tai kaipaisko mies jotain uutta, meneekö panot aina samalla kaavalla?

Vierailija
8/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suuseksistä, teen sitä miehen mieliksi. Samoin anaalia ollaan koitettu, koska mies halusi. Jne. Samoin asennoista annan miehen aika pitkälti päättää.

Pitääpäs alkaa seuraamaan tota kuukautiskierron vaikutusta, eipä ole tullut mieleenkään. Tää jotenkin tuntuu nyt pahentuneen toisen lapsen syntymän jälkeen, josta nyt 4kk.

ap

Vierailija
9/9 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mullekin on käynyt synnytysten jälkeen.

Ja muuten, kokeilepa huviksesi ottaa ohjat käsiisi sängyssä ja tehdä ihan tasan sitä mikä sua sattuu huvittamaan. Sillä voi olla tehokas vaikutus mieheen... Jos aina vaan miellyttää toista, sekin on aika puuduttavaa.

T: 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi