Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kehon säästöliekki??

Vierailija
21.01.2008 |

Typerä kysymys, tiedän....

Olen todella paljon ylipainoinen (168/103) ja pyrkinyt nyt kolmen viikon ajan elintapamuutoksella laihtumaan. Kappas kappas, painoa onkin tullut 2kg lisää!

Syön 1200 kaloria päivässä (noin, joskus vähemmän, mutta en ikinä yli 1500). Ruisleipää, salaattia, omppuja ja ihan tavallista kotiruokaa. Enimmäkseen keittoja.

Joka päivä poljen vähintään 30 minuuttia kuntopyörää, jolloin kuluu vähintään 250 kaloria.

Yritin vähän lukea netistä tuosta säästöliekistä, mutta osaisiko joku asiasta enemmän tietävä selittää tarkemmin? Voiko näin ylipainoisella ihmisellä edes mennä keho säästöliekille?

Alan oikeasti kohta olla epätoivoinen tuon painon kanssa :(... Tuntuu niin turhauttavalta, kun syö hyvin ja liikkuu joka ilta.

Suurkiitos kaikille, joilla olisi jotain vinkkiä!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se vaikutti aika runsaalta, etenkin leivän määrä on aikamoinen. Kai sitä voisi vähentää vaikka diabetes olisikin?

Täällä toinen joka tuskalee laihduttamisen kanssa, ruokamääriä selvästi vähennetty, mutta vaan viisari ei liikahdakaan. Tuskastuttavaa.

Vierailija
22/22 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun Kiloklubiin, niin sieltä näen tarkalleen syömieni ruokien kalorimäärät. Merkitsen ne tosi orjallisesti :).

Tänään olen ehtinyt syödä vasta 700 kaloria, olen ollut koko päivän liikenteessä.... Ajattelin syödä vielä lautasellisen keittoa ja sitten nukkumaan :).

ap/heather

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän