Mieheni sanoi minulle, että kaikilla 3 lasta tai enemmän synnyttäneillä on alapää kuin messuhalli.
Tämä kuulemma yleinen käsitys miesten keskuudessa.
Meillä yksi lapsi, kiva tietää tämä sitten jo nyt. Pyydän vaikka sektion jos tulee lisää lapsia...
Kommentit (29)
Kuka voi tietää, että kaikilla on?
aina vaan kuulemma vaimon värkki tiukentunut synnytysten myötä.
ja lisätään nyt, ettei siis ole mun miehestä kyse
Niin kyllä on tasan tarkkaan puolet siitä miehen syytä.
että teillä on kyllä vakka valinnut kantensa! Onnea!
Lääkärikin totesi, että värkki on ku nuorella tytöllä. Se on kuules lihaksista kiinni ;)
ei ikinä koskaan pääsisi ulos moista sammakkoa.. on teillä jutun aiheet..
Itse silti mittailevat ja kommentoivat miesten vehkeiden kokoja.
En itsekään usko, että voi usean alatiesynnytyksen jälkeen olla tiukka.
väljenee ja lopulta sinne mahtuu koko mies HAM!
Eipä oo mies valitellu vaikka oon kolme synnyttäny. Pikemmin valittaa kun on liian tiukka.
Samoin voi synnyttämättömillä olla " messuhalleja" jos eivät ole pitäneet lihaskuntoaan siellä yllä.
Tuntuisi jotenkin tosi epähienotunteiselta, jos ruvettaisiin haukkumaan tai vertailemaan puolin tai toisin...
Onneksi on hyvä, uskollinen mies.
Emättimen suukin on tiukka ja mitään reikää ei näy tarkastellessa jalat levällään, ei siis lörpötä. Ja toosa on tiukka ja myötäilevä. Mutta olenkin tehnyt molempien synnytysten jälkeen (lasten ikäero 6v) kunnon lantionpohjalihasrempan ja lisäksi koko ajan, päivittäin, teen harjoituksia ja näin ylläpidän lihaskuntoa.
Löysimmilläni olen tainnut olla ennen raskauksia kun en mistään jumpista ollut kuullutkaan.
Mun mieheni sanoi, että meidän pesukoneeseen riittää metrinen ottovesiletku. Mä olin mitannut sen matkan, ja tiesin että pitää olla kaksimetrinen. Sellaisen ostin.
Meillä olis nyt turha ja liian lyhyt ottovesiletku, jos en käyttäisi omia aivojani. Eikä pyykkikone toimisi.
Että sen verran painoa voi laittaa noille " kaikkihan tämän tietää ja jokapaikassa asia näin on" -kommenteille.
Juu, ei kukaan nainen VOI olla löysä, koska sulla on tuollainen kokemus pesukoneen osista!
Olis vaan onnellinen lapsista ja pitäis suunsa kiinni!Ehkä vaan miehellä on niin pieni, et naisten värkit tuntuu messuhallilta..ne kun kyllä tutkitusti palautuu synnytyksen jälkeen!!
Löysyys taitaa olla aika monen ongelma...
joillakin on niin kiristetty värkki ettei enää edes patonki mahdu sinne. jotta messuhalli, pah!