Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" xxx haukkui mun vaatteita" - miten te toimitte?

Vierailija
09.01.2008 |

Hei!

Lapseni kertoi eilen, että hänen päiväkotikaverinsa oli haukkunut hänen ihanaa, uutta farkkuhamettaa " tyhmän näköiseksi" .

Kerroin lapselleni, että pääasia, että itse tykkäät, ei kannata välittää muiden puheista jne.

Miten te toimitte? Otatteko puheeksi päiväkodin hlökunnan kanssa?

Tuntuu, että lapseni ryhmässä lapsilla on tapana arvostella toisiaan. Itse en haluaisi, että oma lapseni toimisi samoin...

MItä mieltä`?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että xxx on varmaan kateellinen tai sitten teillä on vain erilainen maku, mutta tuskin ottaisin asiaa sen enempää esille. Turha tehdä kärpäsestä härkästä, lapset taitaa aika herkästi nimitellä toisiaan...

Vierailija
2/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotihenkilökunta ei varmaankaan asialle kauheasti voi mitään. Ja toi on täysin normaalia pikkulasten käytöstä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, jos moisesta tulee jatkuvaa. Uskon, että tädit puuttuvat moiseen, jos sattuvat itse kuulemaan. Sanon lapselle vastaavassa tilanteessa, että kaikki eivät pidä samanlaisista vaatteista ja että joskus joku voi olla kateellinen ja sanoa jotain tuollaista.

Vierailija
4/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ottaisin puheeksi, joku toinen sanoo että ainahan lapset ja blää blää blää. Juu ja ainahan lapset kiusaa ja jättää toiset pois leikistä... meidän päiväkodissa ei, koska siihen on pienten ryhmästä saakka nollatoleranssi. Kyllä käytöstapoja ja ihmisyyttä voi pienillekin opettaa!

Vierailija
5/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin harmittaa, ettei KOSKAAN saa kuulla miten oma lapseni käyttäytyy muita kohtaan. Enhän voi oikaista lastani, kun en tiedä miten hän toimii. Siis jos nyt oikasemiseen on tarvetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä