Mun mielenterveys rakoilee..olen siis tämä "pää hajoo" tyyppi
Joku ehkä muistaa:-) pää pyörällä mietin että mikä mulla on...nytki vatsassa tunne että joku liikkuu HALOO eihän toi oo normaalia...pelkään millo napsahtaa! Epävarmuus pahinta....:-(
Mutta tässä sitä ollaan tilanteessa joka on itseaiheutettu omalla hölmöydellä.
Mua väsyttää hirveesti. ..luulen et on henkistä väsymystä:-(
Kommentit (35)
Menkat alkoi tänään..voikp jälkiehkäisy sekoittaa niin että alkaa viikkoa aiemmin? T.ap ja vuotokin erilaista
Huomenta.
On hyvä, että pohdit asiaa. Pohdi vaan niitä vaihtoehtojakin. Mullakin oli kerran yksi juttu, joka vaivasi ja josta ei ollut kuin yksi tie ulos. Tai niin ainakin ajattelin. Ajattelin niin ja kieltäydyin ajattelemasta niitä muita vaihtoehtoja, vaikka toinenkin vaihtoehto oli.
Lopulta kuitenkin päätin, että ajattelen muutakin, kuin vaan sitä yhtä tietä ja mietin sitä toistakin.
Se oli kieltämättä vaikea tie, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna paras ja oikea ja ennenkaikkea mulla ei ole mitään, joka painaisi mieltä.
Ajattele säkin vielä. Pakota itsesi punnitsemaan vaihtoehdot. Älä koveta itseäsi niin kuin mä tein silloin ja ihan itse aiheutin itselleni masennusta. Nää on nyt vähän eri juttuja ja mä olen vielä mies, mutta jonkin verran elämää kuitenkin nähnyt.
Se helpoimmalta näyttävä tie on usein kuitenkin raskas tie. Netistä löytyy paljon tarinoita juuri sunkin tilannetta ajatellen. Ja voit löytää tukea sille oikealle ratkaisulle, sille mikä on oikein. Vielä kerran toivon, että et mene valtavirran mukaan, vaan teet oikean ratkaisun. Sen kanssa sun on helppo elää, kun ei paina mieltä.
J-P
Mä olen vitsi..koko mun elämä on vitsi. .
Mutta tässä taas mennään tämäkin päivä eteenpäin. ...
Ihan sairasta jokainen vatsanvääntö on mun mielestä sitä että olen raskaana..vaikka se voi olla muutakin.
Otin jälkiehkäisyn ja ovulaatiokin tuli tapahtuneen jälkeen. Yritän muistella kymmenen vuoden takaisia raskkaudoireita...onko tämä sitä? Vatsa vääntää jne Mietin jne..
Ap
Kenenkään elämä ei ole vitsi. Jokaisen elämä on tärkeä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja niin sunkin elämä on yksi palanen tätä kaikkea ja jos sinua ei olisi, niin jotain puuttuisi.
J-P
Kas,
Löysin vanhan viestini.
Ei tauteja, ei raskaana.
t. Ap
No tiedä sitä...niin paljon p askaa tullut koettua elämän aikana. Joskus toivon että saisin elää elämäni uudelleen...mitä jättäsin tekemättä ja mitä tekisin toisin...mä olen olut joskus tosi syvällä suossa, että kai tästäkin sitten noustaan.
Ei mul elämää ole enää paljon jäljellä olen kuitenkin jo yli 35v..
Kurkkasin just sopivasti palstalle. Voi sä olet nuori ja elämää on edessä vaikka millä mitalla. Mä olen 48 ja yhä tunnen olevani nuori. Unohda tollaset ajatukset.
Paljon hyvää voi tapahtua vielä ja voit ihan niin kuin sanoit, alkaa uudelleen.
Rukoiletko koskaan? Rukoilin sun puolestasi vähän aikaa sitten.
Hyvää päivänjatkoo.
J-P
Ja nyt kun tää pelittää niin en ole rukoillut, olen kyllä miettinytsitä. Mä oleb tämmönen kakara joka on laitettu keski-ikäisen kroppaan.mulla on kaksi lasta ennestään, hekin jo isoja. Kärsin pahasta masennuksesta esikoisen kohdalla.
Selvisin. Nousin sieltä. Selviän tästäkin. Pakko!! Piuhat poikki varmaan mule se paras vaihtoehto kun olen näin holtiton?
Kyllä sä selviät. Muista tänä päivänä rukoilla. Mitään kaavaa ei ole, vaan ihan vapaasti, niin kuin toiselle ihmiselle.
J-P
Auttakse? Saako sillä valoisamman huomisen?
Ap
Jotenki tää keskustelu rauhoitti mielen hetkeksi. :-) ei vielä hajonnut pää. Ap