Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskoille lopultakin luminen viikko

21.01.2008 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=67&m=12188131&p=2&tmo…

toivottavasti en oo sokee, mutta en huomannut uutta pinoa, tässä siis on.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipero ehti väliin ja muistutti sopivasti muakin, kun Hermione noista allergioista kyselit. Ainolla on tilanne kans hyvin hallussa, ainoa vältettävä on maito, eli " helpolla" päästään! Tsemppiä teille, kyllä se siitä joskus helpottaa!

Kalaa ei ole Aino vielä syönyt, kun en ole saanut aikaseksi mitään kalasta kokkailla... Meillä kun mies inhoaa kaikkea mikä elää meressä, niin ei pahemmin tule harrastettua mitään purkkitonnikalaa kummempaa :( Mä taas tykkäisin kalasta, mutta en oikein osaa tehdä siitä mitään... Eli kertokaas vinkkejä, mitä kalaruokia itse kukin harrastaa! Tosin kirjolohi ja ehkä muukin lohi ei sovi mulle.

Samoin en ole Ainolle tarjoillut myöskään paprikaa ja sipulia sisältäviä ruokia, mun oma maha kun ei oikein kestä noita, niin jotenkin epäilen miten sitten pienen ihmisen totttumaton masu... No, kumpikaan ei ole onneksi mitenkään " elintärkeä" ruoka-aine, joten hyvin selviää ilmankin ;)

Ope myrskyn keskeltä taas

Vierailija
42/55 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko muut, että keskustelupalstan aihejako on uudistunut? Mä olin pari tuntia poissa koneelta ja yht' äkkiä jouduin ihan hukkaan ku tulin takas :DD

Nuhanenäkin jo heräs, pari tuntia sentäs nukku. (normipäikkärit 3h)

Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä kans myrskyää, tuulen lisäksi taivaalta tulee jotain loskan ja lumen välimuotoa vaakatasossa, taidetaan kerrankin pinnata ulkoilusta, vaikka yleensä ollaan pihalla aika paljon ja säällä kun säällä (tyttö alkaa hyvin äkkiä " hyppimään seinille" ja tekemään kaikenlaista kiusaa jos joutuu olemaan tuntitolkulla vaan sisällä), tosin käveltiin me jo tänäänkin aamulla kerhoon ja takaisin parin kilometrin matka ja lenkitettiin koirat, ne on onneksi sen verran mukavuuden haluisia että menevät mielellään vaan pihapissalle nopsaan tällä säällä.

Hauskan gallupin napnap pisti pystyyn,

mä oon syntynyt rv 38, 3600g/48cm

en tiedä millä viikoilla mies syntyi mutta hän oli 4150g/52cm

tyttö taas syntyi rv 40+0, 3960g/50cm

Musta ois kans tosi mielenkiintoista lukea äidin neuvolakorttia mun odotusajalta tai lapsuusiän neuvolakorttia mutta ne on molemmat tuhoutuneet kun meidän talo paloi mun lapsuudessa:/ Mä oon syntynyt perätilan vuoksi keisarinleikkauksella joten synnytyskokemuksiakaan ei päästä vertailemaan.

nyt ei jaksa muuta, sohvalle vielä hetkeksi ennen kuin tyttö herää ja alkaa hulinat:) (tänään tuli onneksi myrskypäivän pelastukseksi uusin koiramme lehti jota tyttö saattaa " lukea" ihan tuntitolkulla kun niitä koiria niin rakastaa, hieman ehti jo selata sitä lounasta odotellessa ihastuksesta huokaillen, välillä piti laittaa kädetkin suun eteen kun oli niin söpöjä hauvoja..mummon tuomat anna-lehdet ovat toinen lemppari;))

Queen

Vierailija
44/55 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsit miten karmea ilma, lunta tulee vaakatasossa, onneksi sisällä on lämmintä, mulla on ollu takka päällä melkein kokopäivän.

kamalasti on kaikilla ollut asiaa, ei muista oikeestaan mitään .

G: mä oon syntynyt rv 44+6 tai 42+6 terveydenhoitaja,mutsi ja kätilö ei oikeen koskaan päässy yksimielisyyteen siitä koska raskaus on alkanut, mutsilla ei mun odotusta ennen ollu menkkoja 9 kuukauteen ja kun ne sitten tehtiin lääkkeillä niin äiti tuli heti raskaaksi, joten pientä epäselvyyttä on ilmassa 42+6 tuntuu sopivammalta.

mun piti syntyä 19.12.75 mutta synnyin 15.1.76

minä pituus 50 cm paino 3620 rv 44+6 tai 42+6

aino pituus 52 cm paino 3070 g 40+2 tai oikeestaan alkuperäisen la mukaan tasan 40

ihunaa että Q:lla ultrassa oli kaikki hyvin.

nyt ei sitten vissiin muuta kun hiphei

aa ja ae

Vierailija
45/55 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä oltu ahkeria. Kiva, että pino on näin vilkas :)

Oli kiva, kun tuli lunta, mutta taitaa yhtä nopeesti sulaa pois. Me tehtiin Jonskun kanssa tosi iso lumiukko, kun oli ihan lumiukkokeli :) Jonsku ylpeenä sitä meidän takapihan ikkunasta kattelee ja naureskelee.

Galluppiin: Mä oon syntynyt rv 42+jotain ja olin 50 cm ja painoin n. 3900g. Mies syntyi tietääkseni lähellä laskettua aikaa ja oli 50 cm ja painoi n. 3200g. Jonsku syntyi rv 41+0 ja oli 50 cm pitkä ja painoi 3245g. Olivat siis isin kanssa aika saman kokoisia syntyessään.

Muuta en jaksa, kun väsyttää. Olispa jo aamu ja pääsis nukkumaan. Huoh!

pesukarhu

Vierailija
46/55 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kerenny tällä viikolla ollenkaan koneelle, paitti lukemaan :) mutta nyt aattelin muutaman sanan kirjoittaakin, näin aamu tuimaan, kohta kyll pitäs Eetu herätellä ja lähtee hoitoon/töihin...

Tänne ei mitään erityistä, nyt on Eetukin parantunut, oli kuumeessa (korkeimmillaan kävi 39.8) to-su, ja oli kyllä tosi reppana, mutta yritti sinnikkäästi silti leikkiä ja touhuta, kävi välissä vaan sylissä " tankkaamassa" voimia ja taas mentiin.

Meidän piti mennä viime lauantaina Ikeaan, mutta jouduttiin sitten perumaan se, kun Eetu oli kipee, ja huomenna yritetään uudestaan. (tällä hetkellä näyttää hyvältä...)

Eilen oli täälläkin tosi kova tuuli ja luntakin tuli ihan hyvin, ei tosin ihan sitä kymmentä senttiä mitä oltiin luvattu, mutta kuitenkin.

Oikeestaan mä tulin sen takia, että laitoin noita Eetun kuvia tuonne aijaa.comiiin, mutten oo varma saanko niitä tähän liitettyy (kun en oo mikään kauheen välkky tietsikan käyttäjä ja veljelleni en viitti tähän aikaan soittaa ;) ) mutta siis täällä kun oli puhetta niistä hiuksista, niin eipä meidänkään jannulla kovin paljon vuosi sitten ollut hiuksia, mutta nyt oon jo PARI kertaa leikannut ne... Joten tässä pari kuvaa, eka 1vuotispäivänä http://www.aijaa.com/v.php?count=0&i=1500420.jpg ja tässä nyt muutama aika sitten otettu kuva http://www.aijaa.com/v.php?count=0&i=1499747.jpg , eli eipä meidänkään kaveria ole hiuksilla pilattu, ja nekin mitä on niin eivät näy, kun on niin vaalee kuin olla ja voi! Äitiinsä tullut, mulla ei juuri hiuksia ollut kun menin kouluun, toisin kuin veljelläni, jolta kolmevuotiaana äitini raaski leikata kikkurat pois... Tasan ei käy onnenlahjat!!!

Sorry näin omanapainen viesti, mutta josko sitä vaikka perjantain kunniaksi pääsis illalla vähän kommentoimaankin...

Mutta se piti sanoa Qlle, että olipa ihania uutisia ultrasta!!! Nyt vaan täysillä nauttimaan olostasi ja raskaudestasi!!! Vielä kerran ONNEA!!!

Ja ANTEEKSI HERMIONELLE, että osanottoni tulee vähän " myöhässä" mä en vaan saanut aikaiseksi viime viikolla, kun luin tuon suruviestisi, mutta PALJON HALAUKSIA sinulle!!!

napero ja Eetu 1v11,5kk

Vierailija
47/55 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas pitkästä aikaa jotain.. :)

G: Eveliina syntyi rv 41+4 3450g ja 50,5cm,

minä rv 39+5 n.4600g(!!!), ja n. 52cm,

ja mies (rv.tä en tiedä) 3370g ja 50cm.

Äitini neuvolakortissa on maininta jo tammikuussa (synnyin siis huhtikuussa) että potkii kylkiluut kasaan. :D Mähän pelkäsin et Evestä tulee kans iso kun meni vielä ylikin, mut oli pieni minuun verrattuna. :)

Pinoa en ehtinyt lukemaan, yritän ryhdistäytyä..

Eve nukkuu päikkyjä, mies tuli ja vaille kaksitoista kotiin mutta lähti toiselle työmaalle, sille rivitalolle mistä suunniteltiin ostavamme uuden kodin.. Ärsyttää kun se on taas tän viikkoo ollu illat siellä ja sit keskiviikkona oli vielä sähly.. Sain mä sentään käydä maanantaina kuntosalilla ja menen tänäänkin, mut olis ollu kiva lähteä koko perheen kanssa pulkkailemaan tänään kun pääs niin aikaisin..

Mies on puhunu et lähtis Saksaan töihin, saatais n.3000¿ enemmän kuussa.. Eihän siinä ole muuta kuin et Eve ei sit näkis isiä pariin-kolmeen viikkoon.. Mut sit jos se olis siellä kolme kuukautta, ni sit vois olla kuukauden tai pari huoletta kotona, ja saatais lisää rahaa hääbudjettiin + mies vois ettiä sielä uuden auton meille.. ;)

Me voitais viettää sit Even kaa aikaa mummojen, ukkien ja sukulaisten luona Pieksämäellä..

Mut kattoo nyt.. Tai sit toinen vaihtoehto olis ihan vaan Helsingin keskustaan.. Siinä palkka nousis 4¿/tunti.. Mut sit pitäis myydä diisseli pois kun se ei kannata.. Äh.. Saa nyt nähdä..

Eve taas päiväkestoilija. :D Mä taas innostuin kuun alussa kestoista, ja tilailin niitä käytettyinä ja sit meidän Prisma myi Muksut-vaipat ja imut -50%(!!) ja ostettiin sieltä vissiin 11. Niistä saa sit reilusti omat pois kun ne myy. ;) Pitäis jaksaa saumuroida uusia imuja.. Laitoin just kestokoneellisen pyörimään..

Plääh.. Pitäis mennä laittaa pyykit kuivumaan ja vähän siivoilla..

Huomenna lähdetään ostamaan neidille kuvausvaatteet, ens viikolla on perhekerhossa kuvaus. :) Saatetaan hakea samanlainen mekko kuin Ronjalla oli 1v kuvassa. :) Otetaan samalla kaverikuva ainakin Evestä ja alakerran pojasta ja ehkä mukaan tulee kans toinen poika. Voi tulla söpö jos onnistuu. :)

Mut nyt heippa!

Bejpi ja Eveliina 1v++

Vierailija
48/55 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä myrskystä on selvitty ja nyt onkin taas ihan ihana ilma. Aurinko paistaa jne. Piti lähteä Helmin kanssa keskustaan, mut ei mahduttu bussiin eikä jaksettu odottaa seuraavaa. Joten mentiin sitten vaan puistoon. Jospa Helmin päikkyjen jälkeen sitten lähtis. Mun on tehnyt mieli kiinalaista ruokaa koko viikon, et jos vaikka toteuttais mielitekonsa iltapäivällä.

Hermionelle täältä meiltäkin jaksuja keskenmenon takia! Ja tietty allergioidenkin. Huh huh, kyllä Milolla on suppea ruokavalio. Toivotaan, et allergiat väistyy pian.

G: Mä oon ollut syntyessä 3200g ja 50cm, mies 3900g ja 52cm. Helmi oli 3690g ja 50cm. Mies syntyi kai hiukan lasketun ajan jälkeen. Musta laskettu aika oli kai 20.8 ja synnyin 27.7. Mun veljellä ja mulla on ikäeroa vaan 1v2kk eli kuukautisia ei äidillä ollut siinä välissä, joten laskettu aika oli täysin arvioitu liikkeistä tms.

Opella on kans nuhanenä siellä. Meillä alkaa olla jo ohi. On se kyllä kurjaa, kun nuo lapset sairastaa.

Kivoja kuvia Eetusta oli Napero laittanut! Toivottavasti teidän Ikean keikka nyt onnistuu. Meidänkin pitäis päästä sinne, kun kerran muutetaan, niin uutta pitäis saada. No, ostettiin me jo uusi divaanisohva sinne. Ihanaa!

Q:lle paljon onnea ultrakuulumisista!

Meidän kerhossa ei taida mitään kuvauksia ollakaan! Ei oo ainakaan ollut puhetta. Ois kyllä kivaa, jos ois.

Täytyis munkin alkaa hiukan siivoilemaan. Huomenna lähdetään Helmin kanssa taas mun vanhemmille hoitoon :)

Jepsis ja Helmi 1v3kk

Vierailija
49/55 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Tosiaan: täällä paistaa aurinko. IHan mahtavaa! Pistän kohta makaroonilaatikon uuniin ja lähden hakemaan meidän neiti känkkäränkkää kotiin. Täytyy kyllä jäädä pihaa ihastelemaan lunta ja valoa.

Tosiaan taas känkkäränkkä on muuttanut meille. En tiiä olisko Emmi tulossa kipeeksi vai mitä, kun eilen ja tänään on pitänyt ihan hirveet huudot aamulla. Vielä kun autoon ollaan sitä pakattu niin on huutanut kuuppa punaisena, mutta sitten hoidossa ollut ihan oma aurinkoinen ittensä. Onneksi on viikonloppu tulossa niin saadaan olla vaan kotosalla ja tehä juttuja rauhassa.

Syntymäkoko galluppiin voisin kanssa vastailla. Mä olen ollut syntyessäni 48cm ja 2980g rv:t ei oo ihan selvillä, mutta kätilö oli mun ihon perusteella sanonut, että olisin ollut yliaikainen ihan reippaastikin. Ja Emmi syntyi rv 39+4 ja oli 49cm ja 3130g. Silläkin oli kyllä sellainen kuivan rapsakka iho, että kätilö sanoi että olis voinu luulla yliaikaiseksi.

Mies on ollut jotain reilut 50 cm ja 4kg kieppeissä, että onneksi neiti tuli äitiinsä...

Yliaikaisuudesta tuli mieleen: Emmin kummeille on syntymässä vauva ja la oli jo viime lauantaina. IHan hermoheikkona täällä jo jännään ja pompin aina, kun puhelin piippaa. Mutta kävin jo tänään ostamassa ihanat pienet ruskeat housut ja bodyn, missä oli valkoisia apinoita ja norsuja ja oranssit tereet. He yrittivät pitää salaisuutta, mutta lipsahdus kävi ja poika on siis tulossa. Muutenkin aivan mahtavan värisiä Lindexin kevään uudet vauvanvaatteet. Siis jos tykkää retroväreistä ja muustakin kuin pastelleista.

Mun kevennys ja kuntoilukuuri alkaa tuottaa tulosta: melkein puoltoista kiloa lähtenyt vajaassa kahdessa viikossa. Voi kun nyt jaksais jatkaa! Mutta vielä on ainakin tsemppi päällä. Tänään olis illalla taas treenit ja sunnuntaina peli. Josta tulikin mieleeni, että mahtaakohan Makkara olla pelaamassa kanssa sunnuntaina. Täytyykin huhuilla tuolla vauva-puolella.

Nyt ei taas tuu muuta mieleen, joten aurinkoista viikonloppua kaikille!

-Amy ja Emmi 1v3kk (ja nyt jo kävellään talo päästä päähän)

Vierailija
50/55 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on märkäruvesta päästy oikeastaan jo eroon. Onneksi oli tosi pienesti vaan ja antibiootti lähti heti tehoamaan.

Galluppiin: mä olen syntynyt n. rv 41 ja mitat oli 3170g ja 50cm ja Akseli sitten syntyi 40+0 ja mitat oli 3220g ja 49cm.

Mä kävin tänään tutustumassa sinne vuoropäiväkodille jossa Akseli aloittaa kesäkuussa. Kävin nyt siksi kun oli vähän hankalaa täyttää sitä hakemusta näiden meidän muuttuvien työkuvioiden takia. Aivan ihana paikka oli!!! Se on ihan uusi päiväkoti ja siellä oli ihanat saunat ja kaikki. Helpotti tätä päikyn vaihtamisen tuskaa nähdä tuleva paikka jo hyvissä ajoin.

Ensi yöksi lupauduinkin töihin... öiseen aikaan kenties kahlaan pinon läpi ja kommentoin muidenkin asioita :D

pikku-milli & Akseli 1v9kk (apua... meinasin Akselin sijaan kirjoittaa Paco... luulis nyt että työnimestä olis jo päässyt =D)

Vierailija
51/55 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä taas sellainen vinkuIita, että. Idaa itkettää koko ajan. Ilmeisesti hampaat vaivaa nyt toden teolla. Neiti on nyt päikyillä ja vähän väliä siellä inisee. Kävin kurkkaamassakin äsken ja siellä neiti possottaa unta palloon sormi suussa siinä kohtaa missä hammas on tulossa!

Patistin miehen lähtemään veljensä kanssa elokuviin, kun ei se ole raukkaparka käynyt vähään aikaan oikein missään töiden lisäksi. Minä menen kuitenkin huomenna taas reeneihin ja ehkä sulkkistakin pelaamaan sitä ennen...

Minkälaista särkylääkettä te käytätte tarvittaessa näillä taaperoilla? Tai siis missä muodossa? Meillä on noita suppoja, joita ei ole tähän mennessä tarvinnut antaa ja nyt mietin pitäisikö pyytää miestä tuomaan sitä panadol mikstuuraa. Eihän se suppo edes sula tuonne peppuun, kun ei Idalla kuumetta ole :)

Oletteko käyneet lukemassa tuota Doggie-lastenkauppa-ketjua tuolla vaatepuolella? Minä eksyin sinne vahingossa ja nyt tekisi mieli tilata sieltä scooterit (213e) ;) Ainut vaan niin kaikki siellä jo ennakoivasti haukkuu tuota kauppaa, vaikka eivät ole edes tilanneet mitään! Meillä on tosiaan nuo emmaljungan city crossit ja ne menee mukavan pieneen tilaan ja niistä saa jopa helposti kuomurattaatkin napsauttamalla vain kuomun pois. Mutta, mutta. Olen niin kyllästynyt siihen jatkuvaan kasaamiseen ja vaunujen raijaamiseen. Nyt siis mietin sellaisia rattaita, joita voisi pitää koko ajan autossa? En kuitenkaan raaski myydä noita nykyisiä vaunuja pois :)

Meillä oli aivan luxus-päivä eilen töissä. Meitä oli kaksi hoitajaa ja 3 lasta. Lapset saivat olla mielinmäärin sylissä :)

Vierailija
52/55 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö vaan vetelee isänsä kanssa päiväunia jo kolmatta tuntia:)

Siivosin koko huushollin eilen ja nyt on ihanaa kun saa vaan olla möllöttää hyvällä omallatunnolla koko päikkäriajan;)

Meidän tyttö tekee kanssa hampaita, sekä ylös että alas on tulee molemmille puolille poskihampaita ja toissayö olikin aluksi ihan kauheaa huutoa kunnes äkkäsin antaa panadolia, tytöllä on ollut satunnaisesti hiukan lämpöäkin varmasti noista hampaista johtuen,

meillä siis annetaan nestemäistä panadolia, sitä on käytetty alusta asti, nyt hampien vaivatessa oon antanut aina ennen päivä ja yöunia.

Ainiin, tyttö on nyt ihan polleana kun tehtiin aamulla yhdessä lumesta muumi meidän etupihalle, sitä piti ihastella pitkään ja hartaasti ennen kun päästiin sisälle;) Sen tekeminen kyllä oli enemmän isin ja äidin hommia, tyttö vaan yritti kaataa muumia koko ajan tai sitten hakkasi siihen niin kovaa että tuli reikiä..

Eipä sitten omaa napaa kummempaa..:)

Mukavaa vloppua!

Queen

Vierailija
53/55 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milolla on kanssa poskihampaat tulossa (yksi puhkesi just), joten itkua on meilläkin riittänyt.

Me ollaan viime ajat käytetty Pamol F:ää. Sitä saa antaa 9 kilosta eteenpäin. Se on tosi helppo antaa kun yksi pilleri pistetään sulamaan teelusikalliseen vettä (sulaa hetkessä) ja sitten vaan muksun suuhun. Ne maistuu banaanille ja meidän Milo on ottanut sen tosi mielellään. Ja mun mielestä niistä on ollut apua.

Sitä Panadol litkua joutuis kai antamaan aika paljon ja enkä muutenkaan jaksa sen kanssa läträtä. Suosittelen kyllä lämpimästi sitä pamolia :)

Terkuin Hermione ja Milo

Vierailija
54/55 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas äkäisiä hampaiden tekijöitä enskoissa! Toivottavasti pian helpottaa. Me annettiin aikasemmin joko Panadol tai Burana suppoja, mutta sit alettiin epäillä, että quu olis jommalle kummalle niistä vähän allerginen, kun aina meni vatsa sekaisin ja sitten peppu oli kuin tulessa pari päivää. Pamol F:ää koetettiin myös, mutta quu taisi olla silloin niin pieni, että sen kanssa vasta menikin sohlaamiseksi. Nyt löydettiin sitten toi nestemäinen mansikanmakuinen Panadol. Sitä pitää tosiaan antaa aika paljon jo tämän painoiselle, mutta ei haittaa, kun se on quun mielestä hyvää. Se alkoi viimeksi ehdottelemaankin, että " pullo, pullo, lisää!"

Montakos hampia Liialla on? Pikku-quulla on nyt 6 ylhäällä ja 4 alhaalla. Saa nähdä, koska kulmahampaat tulee. Vasta tuli nuo alaposkihampaat, joten varmaan taas on hieman taukoa ennen kuin seuraava kiukunpuuska yllättää.

Meillä oli ihana päivä tänään! Oltiin aamupäivällä posket punaisina pulkkamäessä ja sit vielä käytiin uimassa. Poitsu oppi sanomaan " uimahalli" ja toisteli sitä koko automatkan edestakaisin. :) Koitettiin ekan kerran quulle kellukkeita, mutta vielä se ei osannut ihan pitää päätä ylhäällä, vaan kulautteli aika huolella vettä. Siellä oli hauska vastavirtalaite, ja päästettiin quu virran ylhäältä itsekseen uimaan pienen matkaa mua kohti. Oli hauskaa! Hitti on myös nyt se, kun poika pääsee itsekseen tasapainoilemaan vedessä kelluvien patjojen päälle ja loikkaa sieltä sitten ihana virne naamallaan päistikkaa veteen. Tosi kiva kyllä, ettei quu tunnu yhtään pelkäävän vettä.

Jeps, hyvää viikonlopun jatkoa enskoille!

-Q- ja -q- pian 1v6kk ja " aatu" 12+6

Vierailija
55/55 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tosiaan monelle enska-muksulle tulossa hampaita ja äkäsesti.. =S Toivottavasti puhkeevat pian, että alkaa sit vaivat helpottaa. Saa nähä koska meillä aletaan tekee lisää hampaita.

Queenin perheen lumileikit (Muumin teko) kuulosti kivalta! =) Ja Queiron perheen uimahalli reissu kuulosti hauskalta! Musta on ihanaa touhuta koko perheen kesken... on se niin erilaista kun kaksin muksun kaa.

Omaa napaa sen verran, että me oltiin eilen miehuksen kanssa tossa paikallisessa kylpylässä. Ensin ukko joutu " miesten kasvoremonttiin" ja mä menin sokeroimaan (=poistamaan) säärikarvoja. Sen jälkeen oltiin uiskeltelemassa ja sit syömässä... Oli aika hauskaa. Altaassa meinasin kuolla nauruun,kun huomasin, että ukko oli pukenu simmarit nurin perin jalkaan ja takapuolella iso pesuohje-lappu lirpatti vaikka kuin pitkälle.. =) Heh.. Ja sit se halus välttämättä vaihtaa ne oikein päin semmosessa puolipyöreessä kulmauksessa, missä tuli vettä/kuplia vuoronperään alhaalta ja selän takaa.. Sit ku se oli saanu ne housut pois, ni alkoki tulee alhaalta, ni ne uikkarit meinas karata eikä se meinannu saada niitä jalkaan. Sit ku se oli saanu ne johki polvien korkeudelle, ni alkoki tulee selän takaa ja se meinas ajautua sieltä nurkastaan pois, keskemmälle altaaseen.. ;D Noh.. Kyllä se sit lopulta sai ne housut oikein jalkaansa. =) Heh. Oli kyllä tosi hauska reissu! :D

Tänään käytiin kärryttelemässä tossa raitilla kun oli ihana ilma ja aurinko paisto. Heidi väsähti niin, että nukahti rattaisiin eikä heränny, vaikka koitettiin vähän herätellä.. Laitettiin sit jatkamaan unia partsille, vaikka ei ollu syöny ruokaakaan. Kestovaippakin oli koko 2h päikkäreiden (+ sen ulkoilun) ajan, mutta ei ollu valskannu!!!! =)

Mä oon pessy pyykkiä tänään jatkuvalla syötöllä.. Meidän pyykkiä + siinä samalla vielä muutamia Viltsun pyykkejä. Yhen neljänkympin koneellisen olin laittanu vahingossa 60´, mutta ei niille onneks ollu käyny mitään, vaikka muutamia arempia juttuja oli matkassa...

Taidan mennä jatkaa pyykkishowta. Moikka! =0)

Burde, heidi 1v4kk ja viltsu 30+0!!! :D