Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaustesti näyttää positiivista vasta myöhemmin?

Vierailija
21.01.2008 |

Minulla on kuukautiset 4 päivää myöhässä ja tein testin, tulos negatiivinen.

Minulla ei kuitenkaan juuri koskaan ole kuukautiset myöhässä joten mietiskelen olisiko mahdollista, että olisin raskaana mutta se ei vain vielä näkyisi testissä? Jos olisin raskaana niin hedelmöittyminen tapahtui kierron puolivälissä, myöhempi ajankohta ei ole mahdollinen.



Onko kellään kokemusta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa odottaa testaamista vielä parisen viikkoa.

mulla rv4 näky vain todella himmeä viiva, siis todella himmeä.

kävin verikokeessa ja + oli

Vierailija
2/2 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kumminkin joku hormoonihäiriö sillä alkoivat 2 viikkoa myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan