Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin sivuilla haetaan vauvanhoitajaa, vauva 2 kk

Vierailija
21.01.2008 |

Paivät jotain 9-17

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa välttämättä aiheesta keskustella niin sitten voi puhua asiasta yleisellä tasolla. Ei ole järkeä tuoda esimerkiksi yksittäistapausta, jonka taustoista ei ole mitään tietoja.

Vierailija
42/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eikö apua pitäisi saada sinne kotiin?

39

NUIJA. Sitä kai perhe yrittää tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sain jotain alle 40 % työtulostani.

Vierailija
44/44 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 §:n § momentissa puolestaan:



...

Työntekijä saa työnantajan suostumuksella tehdä äitiysrahakauden aikana työtä, joka ei vaaranna hänen eikä sikiön tai syntyneen lapsen turvallisuutta. Tällaista työtä ei kuitenkaan saa tehdä kahden viikon aikana ennen laskettua synnytysaikaa eikä kahden viikon aikana synnytyksen jälkeen.

...



Kuka täällä väittikään, että koko äitiysrahakausi on pakko olla pois töistä? Perehdy itse asioihin, ennen kuin tulet päätäsi aukomaan. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi