Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana pieni esimerkillinen poikani!

Vierailija
21.01.2008 |

3-vuotias poikani on oppinut, että ei saa lyödä. Olin hakemassa häntä kerhosta ja häntä vähän pienempi poika tuli ja löi häntä. Poikani sanoi tiukasti, että " ei saa lyödä!" Toinen poika muksautti uudelleen. Sitten poikani sanoi taas topakasti, ettei saa lyödä, ja tuli vähän jo itku kurkkuun. Mutta että olin ylpeä, kun hän ei lyönyt takaisin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti ei pidä omansa puolta, kuka sitten pitää.

Vierailija
2/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen, minä en kyllä vahdi haukkana vieressä koko ajan. Se ei mielestäni palvele kenenkään etua. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja toisekseen, minä en kyllä vahdi haukkana vieressä koko ajan. Se ei mielestäni palvele kenenkään etua. ap

Vierailija
4/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa jo asettua tuollaisen käytöksen yläpuolelle ja ymmärtää, että toinen poika oli pienempi eikä vielä osannut käytöstapoja, joten opasti tätä pienempäänsä. Minusta ihanasti tehty pojalta. :)

Vierailija
5/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään tukeen ei pitäisi turvautua.. surullista. 3-v on kuitenkin vielä tosi pieni.

Vierailija
6/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kenenkään tukeen ei pitäisi turvautua.. surullista. 3-v on kuitenkin vielä tosi pieni.

Vierailija
7/7 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siltikin, olisit myös itse voinut sanoa lyöjälle napakasti että tosiaan ei saa lyödä. Tuskin sille lyöjälle meni perille että toinen pikkupoika sitä komensi.

Kyllä lapset tarvitsevat aikuisen myös sanomaan. Vaikkakin todella fiksusti osasi tämä kyseinen poika toimiakin. Mutta aikuinen tueksi vielä tuon ikäiselle, ehdottomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän