Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ Lokakuun toiveet viikko 4+++

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä eka yrityskerta menossa, pillerit jätin pois tämän kuun alussa ja nyt on menossa kp15/?

Ovulaatiota en ole ainakaan huomannut ja en ole suunnitellut ainakaan vielä tässä kierrossa tikuttelevani. Rakasteltu on kp 6:sta lähtien vähintään joka toinen päivä. Kummasti halut kasvaa, kun tietää, että siitä touhusta voi jotain tullakin, eikä ole tyhjän nyhjäämistä ;)

En sitten tiedä, missä vaiheessa viitsii testata, jos kuukautiset viipyy. Edellisen kerran pidin pillereistä (Yasmin) taukoa kolme vuotta sitten ja silloin kuukautia sai odottaa yli 120 (!) vrk. Seuraava kierto oli jo 36, sitten 32 ja 35 vrk. Nyt oli eri pillerit (Diane Nova). Toivottavasti nyt ne kuukautiset edes tulisi, ettei menisi kuukausia " hukkaan" .

Toisaalta en tiedä, miksi viimeksi kuukautisissa kesti. Kun niitä ei näkynyt, olin tosi väsynyt ja tukka tippui päästä, menin lääkäriin ja minulta löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun aloitin thyroxin-lääkityksen, oireet poistui ja kuukautisetkin tuli. Toivon siis, että menkkojen poisjäänti johtui kilpirauhasesta, eikä siitä, että elimistöni nyt vaan tahtoo mennä unille pillereiden lopettamisen jälkeen.

Onko täällä muuten muita thyroxinin syöjiä? Jos on, niin osaisiko joku kertoa, onko ihan rutiinia, että jos tulee raskaaksi, niin heti alussa nostetaan lääkitystä lastentabletin (25µg) verran? Kauhea pelko siitä, että vaikka joulukuun verikokeissa arvot olivat viiterajoissa niin nyt olisikin vajaalla ja siitä koituisi haittaa mahdolliselle alkiolle.

Paljon plussaonnea kaikille!

Vierailija
42/97 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Kaikille vaan kiitokset yhteisöllisyydestä. Minä siirryn kuumeilemaan ensi vuoden vauvaa. Päätettiin että lähdetään yrittämään vasta ehkä syksyllä. Nyt vaan tuntuu ettei ole vauvan aika ihan vielä. Ja nyt kun olisi juuri ovisaika, niin päätin itse ettei vaan pysty. On ihanaa päästä töihin hetkeksi ja sitten vasta on vauvan aika. Ehdottomasti sen vauvan haluan, mutten voi tehdä lasta jos tuntuu etten jaksaisi olla tarpeeksi pitkään kotona. Vanhana lastentarhanopena en vain pysty laittamaan alle kolmevuotiasta päiväkotiin ja en alle kaksi vuotiasta hoitoon yleensäkään. Kunhan saan kunnollisen irtioton, niin sit jaksaa taas! :) Tämä päätös on tuntunut tosi helpottavalle kun nyt noiden lasten kanssa on ollut aika haastavaa. Ja muutenkin olen kokoajan pohtinut että onko kolmannen aika näin nopeasti. Että riittääkö sitä laatuaikaa noille kullannupuille niin paljon kuin he itse kukin ansaitsisivat. No tällaisia ajatuksi minulla ja sydämestäni toivon plussia teille kaikille rakkaille odotuksesta haaveilevillei!!! Ja onnittelut plussaneelle!! Käyn tietty vilkuilemassa mitä teille kuuluu ja kuka plussaa ja kirjoittelen ehkä tuolla 2009 toiveissa! :)

Rakkaudella Celly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulloo uudet!

Jaa minäkö hätähousu testinarkomaani, hih...eka nega tuli odotetusti aamulla (ja tottakai tunninpäästä se tiirailuhaamu). Mulla on tosiaan VASTA kp20/28-32 dpo n.7 mutta selitykseksi, että mun mielestä testailu on kivaa ja kun noi netistä tilatut liuskat ei hinnaltaan huimia ole niin...(seliseli) ;)

Ja tästä jatketaan. Normaalit kierron oireet, rinnoissa ja valkkiksessa, nipukassa ja lämmöissä.

Tutti töttöröö

Hiukan hiljasempaa ollut muillakin kirjoittelu. Vai kuvittelenko vaan? Ja plussia kehiin, tai edes vahvistuvia haamuja kiitos :D :D *bd bd*

Vierailija
44/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten kuitenkin ratkesin testailemaan kp 29/36(???) ja negaahan se tiestysti näytti. Nyt kun malttas odottaa tuonne kp 36 ainakin, ellei se täti sitten paikalle saavu aiemmin. On vaan niin kova ällötys joka päivä ja eilenkin jo yökkäilin, vaikka en sitten oksentanut. En voi uskoa, että raskaana olisin, mutta ei kyllä tälläisiä oireita ole koskaan menkoista ollut. Ja eilen työkaverin tupakan hajuinen henkäisy ihan vieressä melkein pisti oksentamaan :) Enpä tuosta tupakanhajusta ole ennenkään pitänyt, mutta ei noin vahvaa reaktiota ole ollut.

Miehelle kun sanoin eilen illalla oireista, niin sanoi, että pitäisikö mennä lääkäriin :) Ei tainnut tajuta, että toivon olevan raskausoireita. Enpä oikaissuta asiaa. Voi kunpa olisi ensi viikolla iloistakin iloisempi yllätys ja voisin raskausoireita valottaa.

Piinailu jatkuu... yk2 kp30/36(?)

Vierailija
45/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän putosin niinkuin pelkäsinkin... Ei sitten osoittautunut minun kohdalla todeksi se, että km:n jälkeen heti tärppää.. Muilla samanlaisia kokemuksia? Nyt kierto vasta alussa ja vähän lannistava olo...

Onnea kaikille plussanneille!

Pipariina kp 5/28, yk 8

Vierailija
46/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän putosin niinkuin pelkäsinkin... Ei sitten osoittautunut minun kohdalla todeksi se, että km:n jälkeen heti tärppää.. Muilla samanlaisia kokemuksia? Nyt kierto vasta alussa ja vähän lannistava olo...

Onnea kaikille plussanneille!

Pipariina kp 5/28, yk 8

Vierailija
47/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kaipsaisiini plussasta!!! Tais olla tän pinon ensimmäinen!

täällä vaan odotellaan...

- bee kp 26/28-29 -

Vierailija
48/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapsaisiini!! Toivottavasti meistä moni seuraa perässä. Ja pian :)

Näyttää tosiaan meitä piinailijoita olla vino pino. Prinsessat2, joko sinulla on uutisia?

Sunnuntaihin pitäisi odotella, jos malttaa. Silloin kp 28/28-29. Alkuviikosta ollaan lähdössä reissuun, ja pakko saada tietää jotain ennen sitä. Kyläreissussa kun olisi kiva tietää edes johonkin suuntaan, ettei ole koko ajan mielessä. Tai olisi edes se positiivinen uutinen mielessä.. :)

JohannaJ83, minulla kävi samalla tapaa kuin sinulla noiden pillereiden kanssa. Kyse oli kuitenkin Diane Novasta, joiden jälkeen kuukautisia ei kuulunut. Meni ekoihin n.puoli vuotta, sitten ihan miten sattuu. Ennen kuin tulin raskaaksi, eivät ehtineet tulla säännöllisiksi. Sain terolut-kuurin, jota en kylläkään ehtinyt alkaa syömään, ennen kuin tuli hyviä uutisia. Aikaa meni vajaa puolitoista vuotta. Siitä sain jotenkin kammon pillereihin. Mutta kaikilla niin yksilöllistä tämä kropan toiminta.

Plussatuulia kaikille!

-Tua-

Vierailija
49/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan täälläkin käymään..

En ole nyt oikeen ehtinyt pyöriä taaskaan vauva sivuilla kun on vähän sellanen kyllästynyt vaihe menossa koko vauvakuumeiluun..

Nyt sitten kp 15 ja ovisajat käsillä, siis peittoja heiluttelemaan.

Ovista en ole jaksanut tikutella tässä kierrossa.. ehkä ens kierrossa sitten taas uudella puhdilla. Kuitenkin kierron säännöllisyyden johdosta ovis lienee näinä päivinä.

Ihanaa kun tuli lunta! Pojat säntäsi samantien ulos touhuamaan lumijuttuja. Toivotaan että talvi nyt pysyykin sitten.

Eipä muuta kuin yritystä ja odotusta kaikille!

Plussasäteitä piinailijoille!

Terveisin Teera kp 15/28-29 yk 5

Vierailija
50/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipariina84: joo ei tärpännyt heti ei. Vaikka kaikki sanoi että tärppää helpommin. Nyt me mennään neljättä kiertoa.

ON: Eilen pupuiltiin niin kuin uhkasin. Tänään Donna ei näytä mitään " saniaisia" . Outoa. Kohta testaan uudestaan. HUomenna kumminkin pöllytetään taas.

Ulkona ihan järkky ajokeli täällä pk-seudulla, mutta pitää itsensä vielä auton rattiin vääntää vielä. Kohta ruokaa. Laihdutus ei tunnu onnsituvan, paino heijaa 86-87kg väliä. Ku pääsis sinne joulua edeltävään 85kg.

T:Vacsuli kp 14/30-37, yk4

Vierailija
51/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii!

Menkat alko ja taas lyheni kierto. Lokakuisissa silti siis pysyn..

Pinna on niin kireellä ettei oo tosikaan:(

Kuinka lyhyeksi päästäisitte kierron, ennenkuin menisitte siitä johonkin " valittamaan" ? Ja neuvolan kauttako siihen voi apua saada?

huitshapeli yk 4 kp 1/25?

Vierailija
52/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten ollut ovista tässä kuussa... Ainakaan en sitä testeillä löytänyt, ja nyt oletettavasti liian myöhäistä. Kun vähän muuttelin FF:n asetuksia, niin nyt se väittää et ovis oli jo kp13 =0 Jos lämpöjä katsoo, niin mahdollisia päiviä olivat ilmeisesti juuri tuo kp 13 ja kp17. Ja kp17 testi ei kyl näyttänyt mitään... Jos ovis oli jo kp13, niin sit en testannut ilmeisesti tarpeeksi aikaisin (Clearbluen digitaalisilla testeillä en ovista löytänyt, vaikka testasin aamulla kp 13, yleensä testiplussa ja lämmönlasku on ollut lähes samana päivänä...) Plääh!!!! Todella outoa jos ovis tosiaan oli jo kp13, kun viime kierrossa se oli kp 23!!! " Hivenen" heittelee =( Ja tietenkin se ovis sit just tässä kierrossa oli tooosi aikasin, kun kerrankin päätin että nyt ei aloiteta " hommia" liian aikasin niinkun muissa kierroissa, vaan just sillon kun ovisplussa tulee... No hommailtiin kuiteskin kp 15, vaikka plussaa ei näkynytkään. Jos ovis oli kp13 ja " hommailu" kp15, niin eipä taida olla mitään raskautumismahdollisuuksia =(( Omituisemmaks vaan menee, mitä kauemmin yritetään...

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin!!!! =)

Epätoivoinen Nippara kp 24/31-36 yk17

Vierailija
53/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tuo linkki FertilityFriendin käyrääni laittaa, jos se jotakuta kiinnostaa...

http://www.fertilityfriend.com/home/1bc5a1

Nippara

Vierailija
54/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nukahti jo kahdeksalta, minä nuokun koneen ääressä enkä vaan näytä tajuavan mennä jo nukkumaan..

Maribell ja johannaJ83!

Löytyihän tähänkin pinoon muitakin yk 1:siä! Meillä jäi pillerit pois joululta ja tosiaan yk 1 menossa. Auttakaapa pöllömpää, lasketteko ensimmäisen kierron pituuden pillereiden jälkeen ensimmäisestä vuotopäivästä vai ensimmäisestä pillerittömästä päivästä? Siis käsittääksenihän vuoto on silloin kuitenkin se tyhjennysvuoto eikä oikeat menkat..? Mietin vaan, koska mulla on aina pillereillä alkanut vuoto vasta juuri ennen uutta liuskaa ja niin kävi myös tässä viimeisessä pillerikierrossa.

Omat jutut ok, oon tainnut viimein tajuta, että on ihan turhaa innostua tästä ekasta kierrosta. Siis jäitä oon hattuun onneksi laittanu. Nyt vaan ootellaan siis tätiä.

Jees, hauskat illanjatkot ja minä painun pehkuihin!

Nanni

Vierailija
55/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin ekaksi kiertopäiväksi ekan vuotopäivän. Eli kun söin 3.1 viimeisen pillerin, tyhjennysvuoto alkoi 9.1 ja sen otin ekaksi kiertopäiväksi. :)

Nyt kp16, ei mitään tietoa oviksesta.

Vierailija
56/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vacsuli75: Hyvä tietää, että muillakin samanlaisia kokemuksia. Tuntuu tosiaan vain, että tärppäämisen piti olla nyt aivan varmaa.. Siispä järkytykseni oli sitäkin suurempi tädin tullessa. Aloititko omat yrityskertasi laskemiset nollista keskenmenon jälkeen? Lapsettomuushoitoihin pääsyynhän tuo keskenmennyt raskaus tietty vaikuttaa, vaikka yksityisellä puolellahan pääsee aikaisemminkin testauksiin.. No, toivottavasti yksi hedelmöittyminen ennustaisi onnistunutta raskautta ilman hoitoja..

Huh.. Plussatuulahduksia kaikille!

Pipariina84 (edelleen kp 5/28, yk8, km:n jälkeen 2)

Vierailija
57/97 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipariina84: nollasihan se laskurin. Keskenmennyt tärppäsi kymmenennestä yrityskirrosta, joten ketuttaa sekin.

Kohdun nupukka on ylhällää ja kova ja olen ihan häh? Eilen oli pehmeä.

T: Vacsuli kp 14/30-37, yk 4

Vierailija
58/97 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis menossa " jo" yk2. Mutta yk1 aloitin laskemisen vuotopäivästä. Ekan kierron pituus oli 36. Nyt menossa kp31 ja kaikenlaisia tuntemuksia on ollut viikon verran. Toissapäivänä testasin negan kp29. Mutta jos keirto pitkä, ei vielä varmaan olisikaan näkynyt mahdollinen raskaus. Mutta eiköhän se täti sieltä kuitenkin paikalle kurvaa toiveista huolimatta.

Odotusta, odotusta siis kuuluu tänne perjantai-aamuun.

Maribell

Vierailija
59/97 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tänä aamuna klo 3.30 negatestin, mutta ei hätiä mitiä, kävin jo utelemassa laskurilta ja vielä pysyttäisiin lokakuisissa, että voi jatkaa opittua rutiinia, tietty se voi sitten heittää mutta roikunpahan mukana kuitenkin.

Hassua testin jälkeen noin tunnin päästä kun lähdin navettaan oli menkat alkaneet =O Mitään kummemoia oireita ei tuntunut ja nukuin ihan tyytyväisenä tuon tunnin siinä välissä. Jotenkin hassua, mutta tiedän kyllä, että en ole ainut joka heti testin jälkeen saa tädin kylään.

Mutta jos seuraavakierto onnistaa niin menkkojen mukaan tulisi sama laskettuaika kuin esikoisesta =) Eipä olisi mitään sitäkään vastaan.

Mutta nyt aamupalalle!

Rilla-ma-rilla *plussaonnea muille piinailijoille*

Vierailija
60/97 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mittasin aamulla lämmöksi 36,1 joten eiköhän se täti kohta saavu. Sanoin miehelle, että oon menettäny jo kaiken toivon tän vauvaprojektin suhteen. Lohdutti mua vain että kyllä se on ens kierto se tärppikierto (kun esikoinenkin sai alkunsa helmikuussa). Oon itkeä tihrustanu ja ollu tosi väsyny muutamana iltana. Todella viehättävää seuraa:)

kp 28/31 yk6