+++ Lokakuun toiveet viikko 4+++
Kommentit (97)
Pahoittelut tädin yllättämille. Kevättä kohden mennään ja keväällä hedelmällisyys lisääntyy, eikös niin.
Omaa napaa... Siis kertokaas oviksesta tietävät, voiko ovislimaa todella tulla yli viikko?!? Vielä eilen tuli kunnon kokkareet, mitä ihmettä, oviskipuja ei ole ollut moneen päivään enää. Eli onkos se ovis vasta nyt, kun kuvittelin että oli jo viime viikolla. Lämmötkin on korkeemmalla kuin yleensä, en kyllä edes pahemmin mittaile, mutta eilen aamulla satuin mittaamaan kun murultakin mittasin. Ens kierrossa hankin kyllä ne ovistikut... plääh, tää on jotenkin ärsyttävää kun ei tiedä kierrosta mitään, että koska menkat mahdollisesti alkais. Jos niitä ei näy niin aikaisintaan helmikuun puolen välin tienoin testaan. En haluu enää tietää liian aikaisin olenko raskaana.
Huoh, anteeksi purkaus, oon vaan ärsyyntynyt tähän tilanteeseen. Koko ajan on taas mielessä, että jos ei olis mennyt kesken niin näillä tienoilla olis eka neuvola ja muutaman viikon päästä eka ultra. Ja näin vaan taas ollaan vasta yrittämässä.
Mutta mutta... hauskaa viikonloppua kaikille ja tehkäähän ahkerasti vauvoja =)))
murunmamma
Toivottavasti moni seuraa Odotus-puolelle pian!
Päivä kerrallaanhan tässä pitää edelleen mennä. 30% mahdollisuus kuitenkin keskenmenoon näin alkuraskaudessa... :-/ Mm. jo esikoisen raskausaikana alkanut pakkomielle tutkia vessapaperia jokaisen vessakäynnin yhteydessä on palannut taas... Jokainen päivä vie kuitenkin eteenpäin ja joka päivä alkio kasvaa isommaksi. Nyt menossa jo ruhtinaalliset rv 4+1!! :-)
Oireet muuttuneet vähän, enää ei oikeastaan ole huono mutta tilalle on tullut järkky väsymys ja palelu! Villasukat ja villapaita pitää olla koko ajan päällä.
PLUSSAONNEA kaikille tasapuolisesti!
Vielä Kapsaiinille onnitteluhalauksia!
Omnap: tylsyys, ahdistus...nega olo kirjaimellisesti :(
Varma fiilis, ettei tässäkään kierrossa *byhyyyyy*. Olisi edes jotain nippailuja. Ei mitään. Sori, valitusta.....mutta kiu-kut-taaaa.
Tutti kp21/28-32 dpo8 (kai)
ps. juu, onhan oviksesta vasta viikon verran ;)
Hyvät viikonloput kaikille!!!
Vaikka ei minun pitänyt tänään tänne tulla, siis kun ei ollut asiaa. Mutta nyt on... Aamulla testasin taas Acon10:llä ( en malttanut olla testaamatta). Testiajan puitteissa en huoamnnut mitään erikosita, mutta ehkä (?) vähän oli väriä alareunassa. Mutta nyt kun katsoin, niin oli selvä hailu viiva, ja taas roskishaamu. Mutta selvempi kuin edellisellä kerralla. Ja testasin vielä Pregentillä nyt illalla (sattui olemaan kaapissa) ja oisko ollut 10 min. sisään (en katsonut kelloa) ensin väri levisi testausviivan kohdalla, siis siihen tuli väriä, mutta se levisi. Ja sitten vähän aikaa sen jälkeen näkyi viivanpaikka ja sitä levinnyttä väriä (vaaleampi kuin kontrolliviiva). Tulipas nyt sepostusta... Mitähän tuo nyt sitten on?? Olen kyllä nyt hieman pihalla... Tänään kp 25 tai 26/28. Olisinkohan sitten vaan tulkinnut väärin? Hitsi tätä epätietoisuutta. Lämmöt on ainakin edelleen ylhäällä ja valkovuotoa on. Ja nippailee alavatsaa. Ihan kuin pari päivää sitten olisi " kuplinut" alavatsassa. Ja naamassa finnejä (mitä ei yleensä ole) Taidan taas vaan kuvitella.. No, parin päivän päästä se tiedetään. Puuh...
Ei edelleenkään mitään uutta...ei kuukautisia ei plussaa.Testejä oon tässä aika tiheään tehnyt ja varmaan taas huomen aamulla teen kun pari on vielä jäljellä ;) ei oikein oo enää edes mitään tuntumuksia. Kohdunnapukka oli silloin eräs ilta alhaalla ja ehkä jopa pehmeä.Ja olin varma että kuukautiset ovat alkamassa.Seuraavana iltana kokeilin pitkällään ja oli ylhäällä ja kova.Seuraavana iltana en meinannut edes yltää. Kummallista.Ellei sitten olisi ollut ovulaatio?Kovat alavatsakivut oli joskus puolessa välissä kuuta(12-15.pv) silloin ei seksiä harrastettu. Jotenkin sellainen olo että jos seksiä on harrastanut 6.pv niin pitäisi jo testeissä plussa näkyä. Hedelmöitys ois ollu sit joskus 8.-10 pv. laskurin mukaan.
Sekava ja odottava olo täällä....
kp 31/27-30
Kapsaisiini!!!
Ja 2poj@näitikö on seuraava plussaaja? =)
Miten voi tulla kp7 nuppineulanpään kokoinen veripisara ja runsasta valkkista? Se oli siis viimeinen clomipäivä. Nyt kp8 valkkikset on tiessään ja rintoja on hiukan aristanut. Ja pieniä vihlontoja munasarjojen tietämillä. Kuvittelen aina kun vihloo, että clomit kasvattaa siellä kasaa munasoluja...
En tiedä pitäiskö alkaa tikuttaan ovista? Digitesti on taas kaapissa, mutta kun meen kp12 seurantaultraan, eikä sitä ennen voi harjoittaa mitään lisääntymiseen viittaavaa.
Plussaonnea kaikille! Mites Koralli? Entä muut, joilla oli sama la, siis 1.10. Minä olin siis eka joka putosi tuolta päivältä, mutta pysyin lokakuisissa.
AnniHelen@ kp8 yk13
En malttanut enää odottaa ja menin testaamaan, kun oli kaapissa yksi testi jäljellä. Nyt sitten harmittaa, kun ei ollut kuin yksi testi. Testi oli Acon10 (Early Detection) ja kyllä siihen hailakka viiva ilmaantui testiviivan viereen! Nyt kyllä epäilykset vaan on kovana, miten luotettavana tuota testiä voi pitää?? Parin tunnin päästä (heräiltiin tänään pirtsakkana vähän yli kuusi, neiti toivoi aamupalaa..) kurkkasin roskikseen ja edelleen siinä se ohut viiva oli. Mutta tuo hailakka viiva tuli jo " testiajan" puitteissa, eli alle kolmessa minsassa. Nyt on siis kp 27/28-29 ja tämä tyttö lähtee apteekkiin. Huomenna testaan kyllä uudelleen! Mieliala kyllä nousi mutta pelkään että kohta tullaan taas rytinällä alas..
Tua
Luulen bonganneeni oviksen Donna testillä tänä aamuna!
Ylös noussut kohdun nupukak oli myös eieln ilalla pehmeä. Lima kuvio epäselvä kun keskiviikon peitonheiluttelu voi vaikeuttaa tulkintaa, venyvää se oli eikä ollut mun mielestä spermaa.
T:Vacsuli kp 16/30-37, yk4
Onnea plussasta Kapsaisiini! Taisi olla lokakuisten ensimmäinen plussa. :)
TuaT: Onnea hailakasta plussasta! Toivottavasti vahvistuu huomenna. :)
Tajusin tänä aamuna, että huomenna olisi laskettu aika, jos toukokuinen raskaus ei olisi mennyt kesken. Ajatella, miten aika rientää. Silloin keskenmenon jälkeen ajattelin, että raskautuisin kyllä nopeasti uudelleen, mutta toisin vain kävi. Parin kuukauden päästä tulee jo kaksi vuotta yritystä täyteen.
Rizza kp 16/36-42, yk 20
Clear Bluella ja ohut pystyviiva tuli ja nyt näkyy selvemmin kun testi kuivui. Iiiks!! Voiko olla?? En vaan vielä usko ennen kun tulee kunnon paksu viiva. Miten herkkä tuo Clear Blue on?? Nyt jotain kp 26/28.
Kuitenkin jomottelee kohdun puolta ja rinnat on vähän arat. Ja tänä aamuna oikein pisti vasempaan rintaan ja eilen). ?!? Vähän pelottaa vaan kun jomottelee kipeästikin välillä, että menkat alkaa. Mutta katsotaan. *odottavan aika on pitkä*
2poj@näiti: Clearblue on muistaakseni vahvuudeltaan 25. Mulla on tullut muutamaan kertaan just noita ohuita pystyviivoja testiajan sisään-(muut testit selkeitä negoja) harmi et täti on tullut kuitenkin. MUTTA katselin fertilityfriendsiltä CB:n testauskuvia ja " ihan oikeissa" plussissakin tuo pystyviiva oli toisesta reunassa usein tummempi (eli voi olla että sulla vähän horm. vielä ja vaan tää " reuna" viivasta reagoi) Olikohan vaikeesti selitetty, heh. *bd bd bd*!!!
Omassa ei erikoista, lämmöt sais olla korkeempia :/
Tutti kp22/28-32 yk19
2poj@näiti ja TuaT: toivottavasti viivat vahvistuu, peukut pystyssä ollaan täälläkin =)
Eipä tässä mitään asiaa, tulin vaan kurkkaamaan kuulumisia. Hitsi, kun ei voi ees piinailla kun ei tiedä koska piinailisi =)
viikonloppuja toivottelee
murunmamma
ei kai tässä auta kuin odotella. Jos olisin raskaana niin pitäisi jo näkyä testissä.
kp 32/27-30
ja onnea plussanneille! Kyllä ne 2pojanäidin haamutki vielä vahvistuu!!
Omaa oloa... kp27 lähestyy loppuaan ja tänään lämmöt kavunneet 37,2 mikä onkin enkat clomien aikana. Koko kierron on ollut 36,8 siis oviksen jälkeen mutta tänään pompsahti. Tuo sai muhun pienen pientä toivon kipinää mutta edelleen meinaan testata vasta tiistaina aikaisintaan jos menkat ei ala. Inssistä nyt 15 päivää ja oviksesta varmaan vähintään 14, munarakkulahan oli mulla jo puhjennut kun inssi tehtiin. On tää piinaavaa aikaa mutta huominen on varmaan ratkaiseva mulla noiden menkkojen suhteen kun aika tarkka kierto ollu nyt 28 pv. Olen kyllä enemmän kun iloinen että clomeissa pidetään taukoa, inhoan niitä sivuoireita joista ikävin mulla on pinna TODELLA kireällä. Tässä kierrossa olen saanut hillittyä jotenkin kiukunpuuskia ja muutenki ollu levollisempi mieli hmm..
olikin niin huima pino ehtinyt ilmestyä etten muista puoliakaan mutta niitä plussia nyt lomps tähän pinoon!
aaroilona kp27/28-30 yk 19 kait ainakin *huokaus*
Täysin ON viesti
Eilen sain iltapäivästä päänsäryn (johtuisko lie kahvin lopettamisesta, ehkä, tai sittten auraton migreeeni). No eihän must aollut ilalal pupuilemaan :-( ja nyt olen ihan varma että O meni ohi. :' -( Donna näyttää negaa, ei limoja, kohdunnupukasta en vielä tiedä.
Pano jostain syystä putos alas ja nyt olen saavuttanut ennen joulua tilanteen, eli paistaa se päivä risukasaankin.
MIes tulee illalla aamuvuorosta (n.12h) ja koetetaan pupuilla, mutta kovin pakko pullalta tuntuu.
T:Vacsuli kp 17/30-37, yk4
apeaa fiilistä. testi selvä nega (tiedän että kovin aikaista testailla), ja ei niiiin mitään oireita. lämmötkin normia matalemmalla, ehkä ei ollutkaan koko ovista.
Kaveri ilmoitti eilen vauvauutisia, la. kesäkuussa. Hienoa kyllä heille, eka tulossa.
Taidan mennä takaisin sänkyyn.
Tutti kp23/28-32 dpo ehkä 10 yk19
Nyt on sitten kohdun nupukakkin tsekattu. Ylhäällä ja kova :-/ Itkua pukkaa. Ovis tais olla ja mennä. Oli tod. näk. pe (pieni mahdollisuus että eilen joten tänään ne pupuilu). Ketuttaa kun ei eilen pystynyt ja perjantainen pupuilu lykättiin sillä perusteella että väsytti ja että lauantaina sitten. Jos ovulaatio oli pe niin on mahdollisuus että ke pupuilusta simpat olisivat olleet vielä asemissa, mutta jotenkin vaan epäilen. Tosi vahva tunne että tää kierto meni ihan hukkaan.
T: Vacsuli kp 17/30-37
..plussaa. Tein Apteekin omalla tänä aamuna ja ei tullut kun vaalee viivanpaikka, ei väriä ollenkaan. Joten en usko... Lämmöt laski myös 36,8. Ja on jomotellut menkkamaisesti. Miksi sitten Clear Blue näytti plussaa??? *ottaa pattiin* Grrr...
Tänään tulee synttärivieraita enkä jaksaisi ollenkaan. :/ siis miehen pojan synttärit. Ja nuorin on nuhassa ja yöllä oli kuumetta ja vieraita olis kuitenkin tulossa.. en ymmärrä.
Täytyy mennä. Palataan!
Jännät paikat jatkuu.. Kuinkas muilla? 2poj@anäiti, oletko testannut tänään? Aaroilonalle ja muillekin kovasti plussatuulia!
Ja kiitokset tsemppauksesta tietenkin.
Tänään testasin heti aamuvarhain Predictorilla, ja viiden minsan sisään ei plussaviivaa näkynyt. Ohjeessa kuitenkin oli, et 30 min sisällä voi vielä katsoa, mut ei sen jälkeen. N.20 minsan päästä testaamisesta ilmaantui heikko (mut selvästi erottuva kuitenkin) viiva toiseenkin ikkunaan!!! Iik.. Mitenkähän herkkiä noi Predictorit ovat? Se eilinen aconin viiva oli kyllä vahvempi kun toi tän aamuinen. Harmittaa nyt kun menin noi Predictorit ostamaan, kiireessä menin ostamaan sellaisen kahden pakkauksen. Tekisi mieli testata uudelleen, mutta kai se on odotettava huomisaamuun. Ohjeessa kun luki, et voisi testata mihin vuorokauden aikaan vain. Mut jos aamupissastakin tuli noin heikko viiva, niin ei kai nyt iltapäivästä/illasta senkään enempää? Lohduttaa et viiva näkyi, mut en usko kuitenkaan ennen kuin näen kunnon viivat!!!
Rinnat on aika kipeät ja turvoksissa, mutta niinhän ne on ennen menkkoja yleensä muutenkin. Mutta ei näin kipeät ennen. Mut jotenkin vaan pelkään, et sieltä ne menkat vaan huomenna alkaa.. Eilen olin ihan naatti ja nukahdin jo yhdeksän jälkeen. En ole kahteen yöhön kunnolla saanut nukuttua ja viimekin yönä näin unta -yllätys yllätys- raskaustesteistä! Mistähän johtuu ;)
Kp on 28/28-29, ja laskettu aika olisi tuon vauvan laskurin mukaan 6.10. jos hyvin käy. Ollaanko samoilla päivillä, 2poj@näiti?
Tällaista omanapaista paniikkipölinää tähän sunnuntaihin.
Toivottavasti iloisia uutisia teilläkin!
Tua
Nippara: pahoittelut, kun ovista ei ollut tässä kierrossa. Jos vielä kuitenkin luonto olisi tehnyt tepposet ja ihme tapahtuisi ;)
Itsellä ei sen häävimpi tilanne ole, täti pyrähti kylään ja marraskuisiin mars matkaten. :((
Joten plussaonnea teille kaikille uusille ja vanhoille!!
-fatmama kp2/28, yk9-