Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ Lokakuun toiveet viikko 4+++

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan aina niin ihanaa lukea muiden plussauutisia, tulee niin mieleen se tilanne kun elämän ensimmäisen plussan sain esikoisesta. Samalla tulee itselle sellainen kutkuttava tunne, että jospa minäkin pian...

Halusin kommentoida tuota viivan vahvuusasiaa. Mun mielestä raskaustestin viiva on aina plussa, oli se sitten minkä vahvuinen tahansa (jos siis viiva näkyy testiajan puitteissa). Esikoisesta testasin muutaman päivän ennen oletettua menkkojen alkamista Acon10:llä hailakan viivan. Testailin sitten seuraavina päivinä uudestaan, viimeisimmän vielä sillon kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Kaikki testit oli Acon10:ä eikä viiva juurikaan vahvistunut muutamien päivienkään päästä. Lopetin testaamisen ja stressaamisen viivan vahvuudesta, oireita kuitenkin alkoi tulla lisääntyvästi.

ON: Hiljaiseloa on täällä, ovista odotellessa. Nyt vaan jänskättää osuuko ovis juuri miehen työreissuun. Voi p***le jos menee koko kierto sen takia hukkaan. Mutta odotellaan.

anna061 kp 10/29-31 yk2

Vierailija
82/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TuaT: Muistelisin, että Predictor ei ole edes kovin herkkä raskaustesti, joten kyllä mielestäni testin on pakko olla plussa. Onneksi olkoon! :)

Tänään 9 päivää viimeisen clomin ottamisesta ja kunnon ovislimat päällä. Ovistesti oli kuitenkin vielä aamulla negaa, joten olisikohan sitten jo huomenna plussaa. Tässä kierrossa koitamme joka toinen päivä -taktiikkaa, jos vaikka se nyt toimisi paremmin.

Mitä Korallille kuuluu? Saitko tiputtelua kuriin?

Vacsuli: Voi että, toivottavasti vielä tänä iltana olisi kuitenkin mahdollisuus tärppiin. Tai vaikka simpat olisivatkin olleet vielä sitkeinä keskiviikosta!

Rizza kp 16/36-42, yk 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuonne kolmannen kuumeijoiden pinoon pari päivää sitten koskien tuota ClearBluen testiä. Mä en luota siihen enää pätkääkään. Tällä viikolla sain siis ensin heikon plussan, seuraavana päivänä vahvemman ja sitten seuravana päivänä aamupissasta negan. Nuo plussat oli testattu pissasta joka oli ollut rakossa 1,5 - 4 tuntia. Mun mielipiteeni siis on se, että ClearBlue näyttää mitä sattuu.

Toisaalta toivossa on hyvä elää jne. Toivotaan että sulla ei menkat ala vaikkakin on jomotellut. Mun menkat ainakin on edelleen poissa ja jos ei näy, ei kuulu niin testaan ensi viikon loppupuolella vielä kerran... ja jollain muulla testillä kuin ClearBluella.

2poj@näiti:

..plussaa. Tein Apteekin omalla tänä aamuna ja ei tullut kun vaalee viivanpaikka, ei väriä ollenkaan. Joten en usko... Lämmöt laski myös 36,8. Ja on jomotellut menkkamaisesti. Miksi sitten Clear Blue näytti plussaa??? *ottaa pattiin* Grrr...

Tänään tulee synttärivieraita enkä jaksaisi ollenkaan. :/ siis miehen pojan synttärit. Ja nuorin on nuhassa ja yöllä oli kuumetta ja vieraita olis kuitenkin tulossa.. en ymmärrä.

Täytyy mennä. Palataan!

Vierailija
84/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että edes jollain tärppäilee. Antaa toivoa tännekinpäin.

Oon lukenut, että moni on jo ennen plussaamista jotenkin vain " tiennyt" että olisi tärpännyt. Mulla on taas ihan päinvastainen olo. Ovis tikutettu ja löydetty ja puuhailtu juuri oikeaan aikaan, mutta silti tosi epäuskoinen olo tärpistä. Nyt siis menossa todellinen piinaviikko. Kp 25/26-34 dpo 10 ja ajattelin, että huomenna aamupissasta koklaisin. Tiedän kyllä että on tosi ennenaikaista mutta jospa sieltä edes haamu tulisi :)

Vatsaa on nipistellyt jo pari päivää (ei ole kuviteltua, mutta voi olla psykosomaattista), rinnat ei lainkaan kipeet eikä muitakaan muiden kuvailemia oireita. Siksi kai mua vähän masentaakin. Kaveri sanoi, että yritä unohtaa koko homma. Mulle se on tässä tilanteessa täysi mahdottomuus. Sanoinkin sille, että tuntuu samalta kuin että jos häneltä olisi amputoitu oikea käsi ja joku kehottaisi " unohtamaan vain koko homman" :) Kait tässä hermotkin rupeaa olemaan aikas tiukilla...

Sorry taas omanapaisuus, mutta helpotti vuodattaa!!!

Vaaka2

Vierailija
85/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopsasin pari testailukokemusta. Hmmm..näitä on aika paljon lisää!?

Anne22 - 18.11. 18:04 vastaa tähän viestiin (3/4)

Tein Clearbluella selvän plussan, mutta Apteekin omalla testillä

negan, lopputulos: kuukautiset alkoivat parin päivän päästä (molemmat samana päivänä). En tiedä miksi toinen testi näytti plussaa ja toinen ei mitään.

Vierailija - 23.01. 12:06 vastaa tähän viestiin (6/9)

Muutama kuukausi sitten.

Clearblue näytti todella selvän plussan aamuvirtsasta pari-kolme päivää ennen kuukautisten poisjäämistä. Mulla oli selkeät oireet ja testasin ajoissa sen takia, että mulla on lääkitys joka pitää vaihtaa heti jos tulen raskaaksi, saman syyn takia sain lääkärille ajan muutaman päivän päästä. Verikoe näytti selkeää nollaa, tai siis hcg:n määrä pienempi kuin 2.

Mun vanhaa tekstiä 4.10

ClearBlue antaa helposti haamun, mulla oli jopa sinistä väriäkin mutta viiva oli ohjeissa olevia esimerkkejä huomattavasti kapeampi.Kuin kynänjälki. Oli siis kuitenkin negaa.

ja toinen samasta siheesta:

höpötystä...

...kurkkasin vielä uudelleen Clearblueta ja sama ohut pystyviiva selvästi sinisenä oli nyt (testiajan sisällä jo tuli, mutta tosiaan oudon ohut " kynänviiva" verrattuna ohjeen esimerkkiviivoihin)...mua kyllä ottaa hel**tisti päähän jos testi tekee tuollaisa viivoja " muuten vaan" :/

anniaino - 12.10. 17:51 vastaa tähän viestiin (19/20)

näitä haamuja

oon samaa mieltä sen kanssa joka kirjoitti, että oon aina pitänyt testin tulkitsemista maailman yksinkertaisempana asiana.

olen tehnyt 3 (eri)testiä viikon sisällä ja kaikilla saanut 2 haamua. viikko sitten nega ja sitten 2päivän väleillä nuo haamut. tuhlasin rahani clear bluehun tänään ja siitä ei saanu mitään tolkkua. tai siis että se ohje oli huono ja testiin tuli haamu sininen viiva tai siis plussa. EN SUOSITTELE.

--pitäs varmaan tehdä joku valitus sinne?

Vierailija
86/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kapsaisiini ja Tuaa varmasti uskaltaa jo onnitella myös :)

2pojanäidille: itse testasin esikoisen clearbluella 4 päivää ennen kuukautisia, eikä edes ollut aamupissa. Tosin seuraavan päivänä halusin varmistaa apteekin omalla ja siihen sain tuolloin haaleista haaleimman. Sellaisia kokemuksia mulla :)

Itselläni viikko aikaa tädin tuloon, ei mitään tuntemuksia ilmassa. Viikonloppuna kävin vyöhyketerapia- kurssilla ja siinä tuli käsiteltyä kaikki hedelmällisyyteen ja hormonitoimintaan liittyvät pisteet. Ajattelin, että menisin heti perään ottamaan kunnon hoitosarjan hyvälle terapeutille, ei pelkästään raskautumisen toivossa vaan ihan itseäni hemmotellakseni :)

Vierailija
87/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Toivotaan, että viivat vahvistuu!

Mä olen saanut joskus Clearbluella harmaan viivan paikan, joka oli nega. Millään muulla testillä en ole saanu viivan paikkoja.

Mulla oli tässä kierrossa ovis tavallista aikaisemmin. Toivottavasti se tietäisi hyvää! Toiveet ei kyllä ole kauhean korkealla. Flunssan johdosta lämmöt on ollu kiitettävän korkealla... nytkin 37,4. En tiedä, mitä lämpö mahtaisi olla ilman tätä flunssaa. Piinailu jatkuu...

Essi78 kp 19/28

Vierailija
88/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: hei mun pitää vielä sanoa, että en missään nimessä tahdo pahoittaa mieltä tai masentaa vaikka laitoin noita huonoja kokemuksia CB:sta!!! Siis toivoa EI kannata menettää, hyviäkin kokemuksia löytyy palstalta vähintään saman verran *bdbdbdbdbd*!

Tutti

Vierailija
89/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka2: tuli sun kommentista mielen etten yhtään tykkää noista neuvojista, jotka sanoo että unohda koko yritys. Mulla yksi kaveri joka tekee näin. Hyvähän sen on puhua kun on tärpännyt lähes välittömsäti yrittämään alkaessa.

Rizza: kiitos, toivokaamme parasta.

Oviksen kanssa en nyt heitäkään kirvestä vielä kaivoon, koska iltapäivällä tuli limoja ja kohdun nupukka on taas pehemämpi. En mä tajua tätä mun kroppaa, en sitten tippaakaan.

T:Vacsuli kp 17/30-37/yk4

Vierailija
90/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä odottelen menkkoja alkavaksi kp28/25-30. Kaikki pms-oireet on jo havaittavissa, vaikka tulivatkin tässä kierrossa myöhemmin kuin yleensä...ja mä jo luulin :( Mulla siis kierto yleensä 28 päivää mutta heittoja on ollut molempiin suuntiin joten tässä nyt vaan odotetaan... 2kpl paketti Predictorin testejä olis kaapissa, mut en testaa ennen kun on vähintään tuo kp30. Tulipas nyt tuijoteltua omaan napaan, mut sellanen tarina tämä minun. Niin, ja jos taustoja haluatte tietää niin 05/07 on annettu vaaville lupa tulla.

Onnittelut niille joiden unelma on toteutumassa lokakuussa 2008 ja muut: nähdään marraskuisissa:)

piparminttu80

Vierailija
91/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi yk alkaa.. Täti hiippaili kylään monta päivää etuajassa. Taidan lopettaa kuumeilemisen kokonaan, jospa se sitten tärppäis. Plussaonnea muille ja pahoittelut kaikille tädin yllättämille.

Pikkumyy78 yk7 *hiipii taustalle*

Vierailija
92/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muistaakseni la ois 6.10. tai 7.10. Ja nyt kp:t 27/28-29. Eli aika samoissa mennään. :)

En ole tänään enempää testannut. Tosiaan otti pattiin tuo CB:n tulos, joten niitä en enää osta. Minulla on vielä yksi Pregentin testi, mutta eivät kuulemma ole niin herkkiä. Huomenna viimeistään pitäisi alkaa menkat tai sitetn tiistaina. Minulla no ollut kierto aika pitkään tuo 28, mutta viimeksi oli 29. Joten ajatetlin vaan, että voi olla taas päivänkin myöhässä.

Oireita: rinnat turvoksissa ja arat. Ennen menkkoja näillä kp:llä ei yleensä rinnat ole olleet arat. Huomasin esim. sen viime kierrossa. Mutta tosiaan on jomotellut (piti ottaa ihan Panadolia) ja kohdun nipukka ehkä jonkin verran pehmennyt. Tänään on pyörryttänyt, mutta en ole varma johtuiko vaan siitä etten ehtinyt kunnolla syödä kun oli tuota synttärihässäkkää. Ja väsyttänyt on. Mutta viime yönä valvoin aika paljon kun junnu on kipeä. Että vähän arvailua tämä nyt on noista oireista. Mutta se on ollut nyt tämänkierron lopussa uutta, että eilen ja tänään on pitänyt ravata vessassa useasti. Niin, ja eilen huippasi myös.

No, huomenna se nähdään. Jos ei huomennakaan täti tule, niin käyn ostamassa uuden testin.

Tutti: Ei haittaa ollenkaan. :) Hyvä vaan tietää jos joku testi ei ole hyvä. No hätä. :)))

Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
93/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kerroinko, että testasin Apteekin omalla ja ei tullut väriä, mutta joku viivanpaikka kyllä. Siis en ole vielä katsonut testiä kirkkaassa valossa, vessan valo on niin huono etten tosiaan nähnyt siinä kun viivan paikan. Mutta... ääh, menee sekavaksi. Mutta kuitenkin ei siinä mitään väriä näkynyt.

Vierailija
94/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti:

Kun nyt noita " negatiivisia" tuloksia laitoin Clearbluesta, laitetaanpas Apteekin oma asiaa :D JA siinä ei kaiketi pitäisi olla viivanpaikkaa (!?)

Tsekkasin haku-toiminnolla sanat: apteekin oma viivanpaikka (ekassa avauksessa otsikolla Tadaa! oli tuosta värittömästä kokemuksia joka osottautui myöh. plussaksi) Sori, linkitys taidot hukassa.

Tutti

hyvät yöt!

Vierailija
95/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta tultiin. Menkat alkoi jo viime torstaina joten tässä mennään jo kp 4. Huomenna eka clomi tähän kiertoon, kolmas clomikierto siis kehissä.

Tiputtelu jäi vain yhteen päivään ennen menkkoja, se oli hyvä juttu, ees siihen autto clomit+luget.

Lokakuisiin jäin, seuraava la 30.10. Kattoo nyt miten tämän kierron kanssa käy.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Koralli73 kp 4/25-30 yk20

Vierailija
96/97 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jännitys katossa. Yk 1 menossa ja tänään kp28/28 eli huomenna pitäis tädin ilmoittautua mikäli ei oo napannut. Nyt kun tosiaan yk 1 vasta menossa niin ensimmäistä kertaa jännitellään. Pientä oireilua on ollut, vatsaa on nipistellyt muutama päivä ja äsken mittasin lämmön niin 37,2. Uskaltaisinkohan testailla jo huomenna?

Vierailija
97/97 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on podettu flunssasta, mutta nyt taitaa viimein alkaa helpottaa. Nenänalus on kyllä vielä ihan ruvella. Mutta ei sentään tartte ihan koko aikaa niistää. Muukin perhe kuopusta lukuunottmatta on olleet räkäisiä ja esikoisella oli viikko sitten ihan kunnon kuume. Ihme kyllä on jos kuopus tätä taudilta säästyy. Mut toivotaan parasta.

Kapsaisiinille ja Tuaalle suuren suuret plussaonnittelut! Kaikille tädin yllättämille pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon.

Mulla on täällä vähän samantapainen tilnne kuin 2pojan@idillä. Eli eiln illala tein hätähousuna testin ja viivahan siihen tuli mut tooosi haalea. On siinä ehkä vähän väriä, mut kyllä ihan haamujen haamu. No, kp:t oli eilen vasta 27/30-32. Ja kun oviskin mun tuntemusten perusteella oli vasta tuolla kp 18 paikkeilla, niin oletettavasti testi ei olis voinut kovin vahvempaakaan viivaa näyttää...??? Mutta nyt sitten jännitellään ja toivotaan parasta. Mulla kun nita halpistestejä on tuolla kaapissa, niin ajattelin et josko jo taas huomisaamuna pissisi uudestaan tikkuun. Ja jos sitten viiva on vahvistunut, niin sitten taidan uskoa mäkin olevani raskaana.

Jees, mutta omanapaisen lyhyesti tälläkertaa.

Plussatuulia puhallellen mirulii kp 28/30-32