Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä 21.01.08

21.01.2008 |

Huomenta! God morgon!

Viikonloppu meni laihdutusrintamallla täsmälleen niin heikosti kuin pelkäsinkin. Tyttären synttärivieraat jakautu kolmelle eri illalle ja tietysti joka kerta piti talon emännänkin osallistua herkutteluun... Vaan nyt alko arki tiukan päättäväisellä linjalla - mitään ei ole menetetty mutta tän viikon kahvileivät ja herkut on nyt vaan mässytetty jo etukäteen.

Hyvää viikon alkua kaikille!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mukaan näin vuoden alusta ku syksyllä ei onnistunut, mutta nyt HIEMAN tippunut. Se Espanjan matka on aika lähellä ja kiire saada hiukka pudotettua....

Olen siis nyt keventäjien palstalla merkkaillu syömistä. Ja mulla saisi olla kalorit 1790 pvä, mutta ei kyllä sillä tipu, vaikka liikun 5-6 kertaa viikossa. Olen laskenut kalorit tuosta n. 1300-1500 väliin.

Aloitus 1.1.08 96kg (176cm)

14.1 95,3

21.1 94,9

26.1 94,6

Pudotus -1,4kg

Vyötärö 107cm

Tavoite 86kg

Eli tässä jo ensi ma tulos kun punnitsen aina loppuviikosta. Seuraavan kerran sitten 1.2.. pinoilen...

Vierailija
22/26 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt eilen enää sitä daim suklaata, olin aika ylpeä itsestäni. Tämä päivä onkin sitten kulunut herkutellessa..

Aamupala: leipä ja 2 kuppia kahvia

Sen jälkeen: 3palaa kinkkupiirakkaa, 2 palaa kakkua, 2 fasupalaa, 3palaa käärretorttua ja karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällanen päivä mulla: Aamulla meni liian paljon leipää ja välipalakin oli vähän tarpeettoman runsas mutta muuten ok päivä nyrkkeilytreeneineen.

klo.9 3 paahdettua kauraleipää margariinilla. 2 hapankorppua (päällä hiukan margariinia, salaattia, kurkkua, tomaattia). Maitokahvi

klo 13 1 peruna+sianlihakastiketta, kasviksia, lasillinen rasvatonta maitoa

klo 15.30 maitokahvi + pari pientä näkkäriä ja pari hapankorppua margariinilla

klo 18.30 lautasellinen kinkkusalaattia (= palvikinkkua, jäävuorisalaattia, hillosipulia, appelsiinia, kurkkua, kirsikkatomaattia)

klo 21.30 " mustikka pirtelö" (sauvasekoittimella sekaisin pakastemustikoita, sokeritonta mansikka-appelsiinikeittoa, rasvatonta hedelmäjogurttia)

Vierailija
24/26 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitus 27.1. ja paino 61,8 kg. Viikon pudotus siis 1,2 kg. Olen todennut, että satunnaisista ylisyömisistä pahimpia ovat suolaiset. joku pulla tai pipari tulee ja menee, mutta suolan sitomaa nestettä saa " huuhdella" monta päivää. Nestettähän se on, eikä läskiä, mutta keljuja lukuja tekee vaakaan ;)

Vierailija
25/26 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Keski-Suomessa pikkupaikkakunnalla..No,sain lekurista jotain ihmelääkettä,joka onneksi vei kuumeen,tänä aamuna vain 38 mutta uupumus,yskä ja kurkkukipu vaivaavat.

Nilkka kerkesi jo hiukan paranemaan,mutta yöllä kompuroin vessareissulla ja mokoma kipeytyi uudelleen.No," hyvä" puoli on nyt se,että mies on myös sairaana=ei töihin huomenna.Onneksi vaan tavallinen flunssa,joten saan häneltä apua kotona.Iso helpotus!

Tänään oon syönyt/juonut 1 pussin Lämmin Kuppi-kanttarellikeittoa,kupin kahvia ja paljon,paljon vettä.Kyllä tämä tästä,kunhan ei lapset sairastuisi.

Punnitus mulla jää ensi perjantaihin,koska en yksinkertaisesti pysty menemään vaakaan tuon nilkan kanssa.Meidän suihkutilat on kellarissa ja on melkonen homma hilautua takapuolella lasketellen käsien varassa pesulle.Hyvää kuntoilua? :) Ja nyt nukkumaan taas,kerrankin mukulat yhtäaikaa päiväunilla!

Vierailija
26/26 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä ei oikein käy mallilaihduttajan esimerkkitapaukseksi:

klo9 muroja ja rasvatonta maitoa

klo13 1 pippuripihvi (voissa paistettu), noin yhden ison perunan verran veneperunoita, salaattia, sekavihanneksia

Tässä välissä kävin sentään puolentoista tunnin reippaalla vaunulenkillä!

klo16 maitokahvi ja suklaatuutti (kasvirasva-sellainen)

klo19 2,5 ruispalaa, (päälllä 1 keitetty muna, margariinia, 2 siivua juustoa, salaattia) lasillinen rasvatonta maitoa

klo 21-23 yritin epätoivoisesti nukuttaa vauvaa ja söin AINAKIN 5 dominokeksiä, kourallisen salmiakkipastilleja ja joinpa vielä mukillisen kaakaota (sentään rasvattomaan maitoon tehtynä)

Miksi oi miksi minä en muka voi syödä esimerkiksi yhtä keksiä niin ettei homma riistäydy käsistä?!? Miten tässä ikinä saa painon jatkossakin pysymään kurissa jos syömisen on oltava näin ihmeellistä pelleilyä. ÄRSYTTÄÄ.

JA näin tämä aamu on alkanut.

klo 8 1 ruispala juustolla ja margariinilla, 1 lasi sokeritonta marjakeittoa, 2 kuppia maitokahvia ja 2 dominokeksiä

Lounaalla syön pienehkön lautasellisen kaura- tai neljänviljan puuroa sokerittoman marjakeiton kanssa. Ja välipala rajoittuu yhteen appelsiiniin. Ja tästä ei sitten lipsuta. Väsymys ja unenpuute EI ole mikään syy syödä liikaa. Eihän?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi