Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten bb henna voi luulla olevansa hyvännäköinen?

Vierailija
17.11.2008 |

.

Kommentit (57)

Vierailija
22/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin valovoimaisin, charmantteina ja kaunein tähti ever..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että kyllä miehet pitää Hennaa hyvännäköisenä kun huolehtii itsestään,anteeksi nyt vaan mutta se nainen ei ole salia nähnyt!Sillä vatsamakkarat,käsivarret on paksut ja turvonneet,reidet löysät....heh.siinä sitä itsensä huolehtimista!Tuuli on ihminen joka näyttää siltä että pitää kropastaan huolta!

Vierailija
24/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että kyllä miehet pitää Hennaa hyvännäköisenä kun huolehtii itsestään,anteeksi nyt vaan mutta se nainen ei ole salia nähnyt!Sillä vatsamakkarat,käsivarret on paksut ja turvonneet,reidet löysät....heh.siinä sitä itsensä huolehtimista!Tuuli on ihminen joka näyttää siltä että pitää kropastaan huolta!

Vierailija
25/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miehiin tuollainen iskee!!!

Et silleen. Ikävä tuottaa mammoille pettymys.

Vierailija
26/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan me av-mammat olla tosi kauniita kaikki :)

Vierailija
27/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miehiin tuollainen iskee!!!

Et silleen. Ikävä tuottaa mammoille pettymys.

Joo mä taidankin nyt vetäistä tän luonnotumman, paksun ja kiiltavän tukkani vetyperoksidilla valkoiseksi kun katsokaas miehet tykkää!!!

Taidan vetäistä huorameikin tyyliin BB Henna kun katsokaas miehet tykkää!!!!

Vierailija
28/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se yleensä menee, että oma mies sanoo ettei sun tarvitse käyttä meikkiä vaan olet naturellena paras, mutta samat miehet viheltelee sitten jonkun hiton Hennojen ja Tuksujen ja muiden "luonnollisten" perään...

Toivotonta.

Mutta siis itse en myöskään ymmärrä typykän kommentteja omasta upeasta ulkonäöstään. 19-v., no, niinpä.

Vierailija
29/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nimim. entinen blondi.

Oikeasti harva mies tykkää naisista jotka eivät koskaan meikkaa, vaikka muuta väittäisivätkin.

Vierailija
30/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nimim. entinen blondi.

Oikeasti harva mies tykkää naisista jotka eivät koskaan meikkaa, vaikka muuta väittäisivätkin.

Blondit saa miehiä ainoastaan imemällä miesten munaa. Tummaveriköt saa ihan muutenkin, tekemättä mitään;)

Vierailija
31/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et Henna tietää mistä miehet tykkää....

Ja six naiset on sille kateellisia. Ja minäkään en usko et miehet tykkää mistään naturelleista. Mitä itse olen keskustellut miesten kanssa, niin just tollaset pyntätyt naiset on miesten mieleen.

Sorry vaan mammat.

olleet helpon pimpan perään. Siinä kato se juju, ei missään Henna tyylisten kauneudessa.

Vierailija
32/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei jaksa innostaa tuollaiset höpöhöpötypykät.

Ihan kuin itseänikään ei sytytä pätkän vertaa yksikään Hunks-mies. Minusta ovat ällöttäviä. Mieluummin tavallinen, raavas mies kuin öljytty ja lihaksiaan pullisteleva ällötys.

Vierailija
33/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et Henna tietää mistä miehet tykkää....

Ja six naiset on sille kateellisia. Ja minäkään en usko et miehet tykkää mistään naturelleista. Mitä itse olen keskustellut miesten kanssa, niin just tollaset pyntätyt naiset on miesten mieleen.

Sorry vaan mammat.

Vierailija
34/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö blondi miehesi vai :)

Vierailija
35/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehet tykkää jos on tarpeeksi hyvännäköinen, hiusten värillä ei ole asian

kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
36/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö blondi miehesi vai :)

Sori tytöt, kato me tummaveriköt vaan hakataan teidän hutsu blondit ihan 6-0;)

Vierailija
37/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehet tykkää jos on tarpeeksi hyvännäköinen, hiusten värillä ei ole asian

kanssa mitään tekemistä.

siitä huolimatta että Tuuli peittoa klassisessa kauneudessa Cherylin 6-0, sekä naamaltaan että täydelliseltä kropaltaan.

Vierailija
38/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma sekin.

Vierailija
39/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea aikuinen nainen ei tee niin,.toki on kaunis muttei ole mikään keskiverto tumma muutenkaan.

Vierailija
40/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että miehiin vetoaa tollainen seksiä huokuva blondiini. Mutta luulen kyllä että miehet haluaa siltä vaan pimpsaa ja se on hyvä tyrkyttämään itseään. Mutta ruma se kyllä on. Leuaton meikkipossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän