Miten bb henna voi luulla olevansa hyvännäköinen?
Kommentit (57)
edelleenkin valovoimaisin, charmantteina ja kaunein tähti ever..
Joku sanoi että kyllä miehet pitää Hennaa hyvännäköisenä kun huolehtii itsestään,anteeksi nyt vaan mutta se nainen ei ole salia nähnyt!Sillä vatsamakkarat,käsivarret on paksut ja turvonneet,reidet löysät....heh.siinä sitä itsensä huolehtimista!Tuuli on ihminen joka näyttää siltä että pitää kropastaan huolta!
Joku sanoi että kyllä miehet pitää Hennaa hyvännäköisenä kun huolehtii itsestään,anteeksi nyt vaan mutta se nainen ei ole salia nähnyt!Sillä vatsamakkarat,käsivarret on paksut ja turvonneet,reidet löysät....heh.siinä sitä itsensä huolehtimista!Tuuli on ihminen joka näyttää siltä että pitää kropastaan huolta!
Mut miehiin tuollainen iskee!!!
Et silleen. Ikävä tuottaa mammoille pettymys.
Taidetaan me av-mammat olla tosi kauniita kaikki :)
Mut miehiin tuollainen iskee!!!
Et silleen. Ikävä tuottaa mammoille pettymys.
Joo mä taidankin nyt vetäistä tän luonnotumman, paksun ja kiiltavän tukkani vetyperoksidilla valkoiseksi kun katsokaas miehet tykkää!!!
Taidan vetäistä huorameikin tyyliin BB Henna kun katsokaas miehet tykkää!!!!
niinhän se yleensä menee, että oma mies sanoo ettei sun tarvitse käyttä meikkiä vaan olet naturellena paras, mutta samat miehet viheltelee sitten jonkun hiton Hennojen ja Tuksujen ja muiden "luonnollisten" perään...
Toivotonta.
Mutta siis itse en myöskään ymmärrä typykän kommentteja omasta upeasta ulkonäöstään. 19-v., no, niinpä.
-nimim. entinen blondi.
Oikeasti harva mies tykkää naisista jotka eivät koskaan meikkaa, vaikka muuta väittäisivätkin.
-nimim. entinen blondi.
Oikeasti harva mies tykkää naisista jotka eivät koskaan meikkaa, vaikka muuta väittäisivätkin.
Blondit saa miehiä ainoastaan imemällä miesten munaa. Tummaveriköt saa ihan muutenkin, tekemättä mitään;)
et Henna tietää mistä miehet tykkää....
Ja six naiset on sille kateellisia. Ja minäkään en usko et miehet tykkää mistään naturelleista. Mitä itse olen keskustellut miesten kanssa, niin just tollaset pyntätyt naiset on miesten mieleen.
Sorry vaan mammat.
olleet helpon pimpan perään. Siinä kato se juju, ei missään Henna tyylisten kauneudessa.
Kaikkia ei jaksa innostaa tuollaiset höpöhöpötypykät.
Ihan kuin itseänikään ei sytytä pätkän vertaa yksikään Hunks-mies. Minusta ovat ällöttäviä. Mieluummin tavallinen, raavas mies kuin öljytty ja lihaksiaan pullisteleva ällötys.
et Henna tietää mistä miehet tykkää....
Ja six naiset on sille kateellisia. Ja minäkään en usko et miehet tykkää mistään naturelleista. Mitä itse olen keskustellut miesten kanssa, niin just tollaset pyntätyt naiset on miesten mieleen.
Sorry vaan mammat.
kyllä miehet tykkää jos on tarpeeksi hyvännäköinen, hiusten värillä ei ole asian
kanssa mitään tekemistä.
Veikö blondi miehesi vai :)
Sori tytöt, kato me tummaveriköt vaan hakataan teidän hutsu blondit ihan 6-0;)
kyllä miehet tykkää jos on tarpeeksi hyvännäköinen, hiusten värillä ei ole asian
kanssa mitään tekemistä.
siitä huolimatta että Tuuli peittoa klassisessa kauneudessa Cherylin 6-0, sekä naamaltaan että täydelliseltä kropaltaan.
oikea aikuinen nainen ei tee niin,.toki on kaunis muttei ole mikään keskiverto tumma muutenkaan.
Ymmärrän että miehiin vetoaa tollainen seksiä huokuva blondiini. Mutta luulen kyllä että miehet haluaa siltä vaan pimpsaa ja se on hyvä tyrkyttämään itseään. Mutta ruma se kyllä on. Leuaton meikkipossu
Tämä on tosin oma mielipiteeni mutta samaa bimbotasoa kuin Hennakin.