Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten bb henna voi luulla olevansa hyvännäköinen?

Vierailija
17.11.2008 |

.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä, miehiltänne:

Kumpi näistä on mielestäsi hyvännäköinen (hyvännäköisempi):

BB-Henna

Vai

Krista Kosonen (heittämällä nyt vertailukohdaksi tämä tyttö)

http://www.liikekieli.com/kuvat/artikkelit/2007/kosonen.jpg

Vierailija
42/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että miehiin vetoaa tollainen seksiä huokuva blondiini. Mutta luulen kyllä että miehet haluaa siltä vaan pimpsaa ja se on hyvä tyrkyttämään itseään. Mutta ruma se kyllä on. Leuaton meikkipossu

Laitettu se on, ja meikattu, mutta EI kaunis. Kaksi eri asiaa.

http://www.bigbrother.fi/dav/mn/bigbrother/mn_kuvat/subtv/big_brother_2…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se toinen on vain pelkkä kuva ja Henna on sexympi, kiehtova persoonallisuus jolla on hyvä itsetunto..

Vierailija
44/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miehiin tuollainen iskee!!!

Et silleen. Ikävä tuottaa mammoille pettymys.

MUN mielestä Henna ei ole kaunis. Se on sun oma tappiosi jos sun pitää omat mielipiteesikin peilata miesten kautta! Älä kuitenkaan oleta sitä muilta.

Vierailija
45/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteleeko miehet palstoillaan mitä mieltä niitten vaimot on..?

:-DDD

Vierailija
46/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hassua sanoa, että joku on kaunis siksi että "miehet tykkää". Jos joku vaalentaa hiukset, pukeutuu niukasti ja tiukasti, ottaa silikonit, meikkaa näyttävästi, niin ok, tietyntyyliset miehet tykkää. Mutta tekeekö se tämän naisen kauniiksi, että jotkut miehet pitää pantavan näköisenä...? No minusta ei.

Itse en ikinä haluaisi olla sellainen, jota miehet pitäisi "pantavana". Haluan mieluummin olla sellainen, johon mies rakastuu, jota mies pitää fiksuna, jonka mies näkee tulevien lastensa äitinä...

Tuuli on talon naisista KAUNIS. Kauniit, hyvin hoidetut hiukset. Kiiltävät ja paksut. Upea kroppa: treenattu ja hoikka, luonnolliset kiinteät rinnat. Kun kysyin miehen mielipidettä talon kauneimmasta naisesta, niin Tuuli oli hänelläkin vastauksena. Ja jos jotain mun miehestä haluatte tietää, niin hän on alle 30v., urheilullinen ja melkoisen komea pakkaus.

Vierailija
47/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan hän hyvännäköinen ja näyttävä. Noilla avuilla saa varmasti huomiota ja ensi kontaktin ainakin yhden illan juttuun. Silti viesti voi mennä metsään, jos esim. hakee "tosi ystävää" tai jotain vakavampaa.

Mielestäni kauneus on kuitenkin jotain luonnollisempaa ja myötäsyntyistä. Yhdyn edelliseen Tuuli on kaunis.

Vierailija
48/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me ollaan kaikki vaan katkeria ämmiä :)

Vierailija
49/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kuulee hänen kammottavan korvia viiltävän äänensä, kauneudesta katoaa kaikki kiinnostavuus. Miehenä en kiinnostuisi kuin yhdeksi yöksi ja silloinkin vain jos saisin laittaa suukapulan. Kyllä nainen on enemmän kuin pelkkä pinta, kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
50/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ ITSETUNTO?! Ou mai gaad. Hennalla on kaikkea muuta kuin hyvä itsetunto!! Katsoitteko yhtään sen juttuja bb:ssä? Sehän kerjää hyväksyntää joka käänteessä!

Henna kiehtova persoonallisuus.....mjoo, kertoo miehestäsi ja ehkäpä sinustakin aika paljon :D

Vierailija
51/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just semmoinen jota katsoessa miehet törmää seinään. Paljon vaalennettua tukkaa ja pientä hamosta ja meikkiä. Samaa tasoa kuin esim J.Tukiainen muutama vuosi sitten. Valitettavasti tämä kauneus on katoavaista.

Vierailija
52/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Mut miehiin tuollainen iskee!!!

Et silleen. Ikävä tuottaa mammoille pettymys.

Iskee niin että panisi. Mutta muuten ei vähän "parempiluokkainen" mies ottaisi tuollaista sutturaa. Ei mitään tyyliä-

Vierailija
53/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaanko että jokainen saa olla mitä mieltä itse haluaa?

Tämä on vain pelkkä tv.n viihdeohejelma, ei mikään elämää suurempi asia.

Me emme juuri kato BB:tä paitti ne sunnuntai koosteet, on muutakin tekemistä.

Mutta sitä mitä nähtiin, niin siitä tykättiin ja amen.

52

Vierailija
54/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jois hyväksyt itsesi, et hauku toisia rumiksi. Musta olis kiva jos useampi meistä vois pitää itseään hyvännäköisenä. Ei varmasti Henna oo kaikkien miesten mieleen, mutta varmasti on paljon miehiä joiden silmää hän miellyttää.

Oikeassahan Henna oli, joku silikoniblondeissa ämmiä kuohuttaa...

Vierailija
55/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan Henna oli, joku silikoniblondeissa ämmiä kuohuttaa...

että oikeasti tuollainen blondi on pahempi ansa miehille, kuin joku tavis. Sehän se ärsyttää, että mahdollisuus siihen, että mies lähtee kännipäissään blodin kelkkaan on niin suuri. Ei mikään ärsytä peruskirjastonhoitaja-tyypissä, koska hänen kanssaan se mahdollisuus on niin minimaalinen.

Vierailija
56/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi lukea rivien välistä.

Vierailija
57/57 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taatusti saanut miehiltä huomiota. Jos kerran mimmin ympärillä pörrää miehiä ja kuvissa näyttää todella hyvältä, niin kai se on loogista että sitten "kuvittelee olevansa hyvännäköinen".

Ja lisäksi, lukekaas tämä. Jotenkin hiljaiseksi vetää

- Mun ulkonäköön kiusaus on vaikuttanut varmaan eniten. Olen tämän näköinen siksi, että mun piti rakentaa ulkokuori, josta ihmiset pitäisi. Siten olisi joku asia, jonka takia mullakin olisi kavereita, hän jatkaa hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi