Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin mä vien tietokoneriippuvaisen mieheni pakkohoitoon?

Vierailija
20.01.2008 |

Hän pelaa, ja välillä tekee koulutöitä (kuulema) ja välillä jotain omia harrastuksiaan mutta istuu melkein tietokoneen ääressä. Aamula kun herää syöksyy ensimäisenä tietokoneen ääreen, kun pitää kuulema herätä ja lapset saa odottaa puurojaan parikin tuntia ellen minä ole kotona, kun tulee kotiin, ensimmäisenä tietokoneen ääreen ja vasta sitten tullaan perheen luo ja illalla ei voi mennä nukkumaan " kun on vielä hommia." Viikonloppuisin istuu joskus koko yön pelaamassa ja tulee vasta aamuyöstä nukkumaan. Kun lapset herää, tuntuu, ettei täällä saa elääkään kun heti alkaa karjua sängystä että olkaa hiljaa. Vaikka lapset ihan normaalisti leikkisi. Ja mun nielestä puolen päivän aikaan saa jo ääntäkin lähteä. Välillä käy syömässä, mutta todella harvoin muun perheen kanssa. Elämä on ollut jo pitkän aikaa yhtä tappelua. Tiedän että lapset kärsii siitä ja nyt olen itse yrittänyt pysyä rauhallisen ja huutamatta ja keskustellut miehen kans sähköpostilla tai paperilapuilla ettei lasten tarvi kestää meidän riitelyä. Mutta mä en enää jaksa. Olen niin yksin täällä kun alunperin muutettiin tänne miehen työn perässä enkä tuntenut ketään. Nyt olen kotonakin niin yksin. Mies oireilee jo itsekin jatkuvcasta tietokoneen äärellä olemisesta. Ja syyttää siitä mua että on sen takia sairas kun kohtelen häntä niin huonosti. Kaikki kotityöt ja lastenhoito on luonnollisesti mun vastuulla. Ja alan uupua vastuuseen 24/7. Mitä mä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoista tarvitse sietää. Onko teillä mitään hyvää enää?

Jos tuo on tavallaan " uusi" tilanne, elikkä ei ole aina ollut tuommoinen, saattaa tietenkin joku auttava juttukin järjestyä, jos mies tajuaa, että on tietokoneriippuvainen ja haluaa riippuvuudestaan hoidolla eroon. Muussa tapauksessa taitaapi olla melko toivoton tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän