Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Reiman tehtäänmyymälän oman malliston Reimatecit!
09.01.2007 |
Tietääkö kukaan, ovatko yhtä hyvää Reimatec laatua mitä ns. normaalitkin puvut?
Kommentit (2)
Niin laatu on sama värit saattavat olla vanhasta mallistosta ja leikkauksia vähemmän. Meillä oli yksi kirkkaan vihreä parivuottasitten ja hyvin toimi. Minkä hintaisia nää puvut ovat tänävuonna?
Itse maksoin silloin helmikuussa puvusta 50¿
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Itse ostin kakkoslaadun haalarin 65¿ ja on ollut ihan luotettava. Jossain saumassa taitaaa olla väärän väristä lankaa, se on ainoa vika miksi ei kelpaa myyntiin priimana.
poika kroolasi lammikossakin puku päällä eikä yhtään kastunut!