Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jyrsii kömpelöltä mieheltä jalat ja kädet irti, kuinka paljon on maksimi tuomio?

Vierailija
19.01.2008 |

Hiisi, tuo mies rikkoo kaikki asiat mennessään! Torsona siitä olisi huomattavasti paljon enemmän iloa! Kaikki vaan menee jotenkin rikki sen käsissä ja mulla menee HERMOT! Ei kai kömpelyys ole mikään syy hakea avioeroa? Muuten kaikki on hyvin, mutta mua oikeasti v****aa, kun oon laittanut kodin nätiksi ja meillä on sieviä astioita ja sitten... zipzap! Ja hups... mehua kaatuu lattialle ja tiskatessa lautanen menee rikki! HUoh! NYT vaan menee kohta kuppi nurin multa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin muullakin on samanlainen " pääsiäiskäsi=mämmikoura" perheessä. Kai se vaan on niin, että aina on jotain huomautettavaa/ kritisoitavaa toisen toiminnassa, mutta nyt vaan tuntuu siltä, että en jaksa enää naputtaa ja huomautella asioista (joilla periaatteessa ei ole mitään suurempaa merkitystä), JA TUNTUU todella siltä, ettei toinen välitä asioista mitä kodin eteen olen tehnyt. Uskon, tai ainakin haluaisin uskoa, ettei kyse ole välinpitämättömyydestä vaan silkasta kömpelyydestä. Miksi en huomannut näitä piirteitä aiemmin? Olisiko ollut helpompaa mainita jo aiemmin, tai olisiko mikään muuttunut miksikään kuitenkaan?

" HUOH"

Vierailija
2/3 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko olleet aina tuollaisia? Mietin vain, että jos on joku sairaus puhjennut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä säilyy ehjänä, ni sit se ainakii häviää. Jatkuvasti etsitään jotain miehen jäljiltä... Ei tuo vaan millään muista mihin tuli sullottua mitäkin tavaroita, tai vaatteitansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme