G: Tunnusta tässä jokin asenteesi tai mielipiteesi, jota peittelet tosielämässä!
Kommentit (104)
Isäni nimittäin polttaa kolme askia päivässä! Itse lopetin tupakoinnin helposti. Tuli vaan kiintiö täyteen, kun ikääkin alkoi tulemaan ja terveys on tärkeä asia minulle.
Alkoholia en käytä ollenkaan, koska synnytin vasta ja imetän vielä. Sitä en ole muuten lopettanut kokonaan, koska käytän muutenkin niin vähän.
-68
Tai kokeilkaa olla täysin liikkumatta tai nukkumatta vaikka pari viikkoa. Eihän siinäkään vieroitusoireet kovin pahat oo, vai mitä?
8 vuoden polttamisen jälkeen!! Olen lopettanut monia muitakin asioita.
KUKA ON SANONUT ettei vierotusoireet ole pahat. Kyse on siitä kestääkö ne, sillä se on täysin kiinni omasta tahdosta ratkeaako vai ei!
-71 ja joku aiempi
Vähän kuin nuo kultalusikka suussa syntyneet perijät, jotka luulevat ansainneensa perintönsä.
Niin sitten laihdutetaan ja syödään leipää ja pottua ja pastaa ja kaikkea ah niin kevyttä, kituutetaan nälässä. Ja toki karkkia voidaan vähän vyödä kun niissähän ei ole ollenkaan rasvaa.
Ei se ole itsekurittomuutta vaan fysiologinen fakta, että hiilarien syöminen johtaa niiden himoamiseen (verensokeri nousee ja laskee kuin vuoristorata). Kierre on valmis ja lihomiselle alttiit lihovat.
Syökää rasvaa!
että ihminen joka yrittää lopettaa tupakoimista sortuu ja astelee sinne kuistille tupakalle? Mistä se johtuu, mikä siihen pakottaa, jos ei ihmisen itsekuri tai tahto, mikä estää kestämästä vierotusoireita??
Oikeasti kiinnostaa, että mitkä tilastot kieltävät tämän!
-71
Vierailija:
8 vuoden polttamisen jälkeen!! Olen lopettanut monia muitakin asioita.KUKA ON SANONUT ettei vierotusoireet ole pahat. Kyse on siitä kestääkö ne, sillä se on täysin kiinni omasta tahdosta ratkeaako vai ei!
-71 ja joku aiempi
-68 ja joku muu
siihen 2-3% joilla on hyvä itsekuri, luonteenvahvuus ja kestävyys ;) Olen todellakin huomannut tämän monessa asiassa, että heikkoja on suuri enemmistö.
-71
kykenee lopettamaan tupakoinni, mutta vielä terveenä ollessaan ei muka pystynyt?
Just tuota halveksin myös, että nostetaan omaa egoa perusteettomasti.
Syy tosin se että ovat usein minusta kauniimpia kuin halvemmat, ja luultavasti myös laadukkaampia - olen kyllästynyt nopeasti rikki meneviin halpistuotteisiin.
Ja niitä tikkujalkaisia, jotka vielä korostavat muodottomuuttaan tosi kapeilla farkuilla joiden lahkeet on tungettu piikkikorkosaappaisiin.
Vaikka toisaalta on tunnustettava, että samalla he antavat meille muille etulyöntiaseman. ;)
Vierailija:
Ai saamaan miehiä vai? Kuule mulla on jo, ei tartte kilpailla.
8
Noin yleisellä tasolla siis, sitten jos tiedän jonkun esim. sairastavan masennusta asia on eri.
Ensinnäkin yliopistoon on rajallinen määrä paikkoja, toisekseen jäisi sinultakin kauppareissut ym. tekemättä kun ei olisi kaupankassoja ja muita tärkeitä ammatteja.
Vierailija: