Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tunnusta tässä jokin asenteesi tai mielipiteesi, jota peittelet tosielämässä!

Vierailija
19.01.2008 |

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuli vain mieleen, että mistä tiedät, miksi joku on hankkinut sellaisen auton...

kolahti vain omaan nilkkaan, meillä kun on sellainen. eikä todellakaan näyttämisen halusta. tajusin vain, että joku voi kuitenkin niin luulla.

Vierailija
62/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Uskon toki ilmastonmuutokseen, mutta pidän tätä jatkuvaa vouhkaamista typeränä ja liioittelevana

- Mielestäni Suomi on imetysfanaatikkojen luvattu maa. Uskon, että vauvalle voidaan antaa rintamaidon LISÄKSI korviketta ilman ongelmia.

- Olen sitä mieltä, että monet esim. repeämät voitaisiin välttää sillä, että keisarinleikkauksia kohtaan ei olisi niin kielteisiä asenteita, vaan niihin turvauduttaisiin useammin, jos esim. näyttää, että on syntymässä isokokoinen vauva tms.

- Uskon, että monessa perheessä voitaisiin paremmin, jos äiti ei yrittäisi olla väkisin kotona siihen asti, että nuorinkin on 3-vuotias

Aika radikaaleja ajatuksia mulla siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun mielestä ei ole mitenkään mahdotonta olla ajoissa tapaamisessa, palavereissa yms.

Vierailija
64/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- pidän lihavia ihmisiä saamattomina, koska olen sitä mieltä että useimpien lihavuus johtuu ihan omasta itsestä (vain harvoilla joku sairaus)

- en millään jaksaisi sosialisoida tyhmien/ liian vakavamielisten ihmisten kanssa, ovat niin pitkäveteisiä

- minäkään en jaksa ymmärtää, miksi lapsia pitäisi olla yli 3 - miten heille kaikille pystyy antamaan edes vähän omaa aikaa/ jakamatonta huomiotaan?

- en jaksa sosialisoida junttien, sivistymättömien ihmisten kanssa, halveksin heidän moukkamaisia tapojaan (mutta käyttäydyn tietysti kohteliaasti)

- en voi ymmärtää päämäärätöntä haahuilua elämässä, esim. aloittaa työn, ei viihdy, irtisanoutuu, menee opiskelemaan, huomaa ettei se olekaan kivaa, menee seuraavaan duuniin, ei tule toimeen pomon kanssa, jää työttämäksi, jne jne. Ja aina kaikki muiden tai yhteiskunnan syytä...

Jep, ja siltikin että olen itse ylipainoinen. Saamattomuuttahan se on. Lisäksi olen rasisti ja sitä mieltä että kaikki henkirikoksiin tai pedofiliaan syyllistyneet pitää viedä saunan taakse ja lopettaa.

Vierailija
65/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä kohtaan.

Vierailija
66/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät ja ahdasmieliset ihmiset. Ja tarkoitan siis ns. oikeita rasisteja, en vain vähän ennakkoluuloisia ihmisiä. Etenkin tuo erään kommentti siitä, kuinka mutakuonojen pitäisi mennä takaisin omaan maahansa huvittaa suuresti :). Mitä jos se " oma maa" onkin Suomi...?

Nojoo, en siis sano tällaista kenellekään päin naamaa, jokainen on oikeutettu mielipiteisiinsä.

Vierailija
67/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 52, kahden suomalaisen mutakuonon äiti

Vierailija
68/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sitä kuitenkaan julkisesti näyttää, koska lähipiiristäkin näitä idiootteja löytyy.

Vierailija
69/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tyhmät ja vetelät ihmiset jotka ei saa mitään aikaiseksi

-säälittävät inisijät jotka antaa toisten kävellä ylitseen ja valittavat sitten seläntakana

-pedofiilit ja narkkarit (myös kaikki heinän imijät)

-kaikki selkärangattomat ulkomaalaiset jotka venyy kylillä päivät pitkät tekemättä mitään, korkeintaan rikoksia

-ylimieliset mustalaiset, erikoismaininta

-megalihavat, ihmetyttää se itsekurin puute

-ihmiset jotka ei huolehdi itsestään ja ulkonäöstään

-kaikki fanaattiset ihmiset jotka luulee aina olevansa oikeassa

-kaikki yli-innokkaat äidit joille äitiys on koko elämä

Vierailija
70/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Itseään NAISTA parempana pitävät miehet pitäisi ripustaa munistaan kuivumaan häpeäpaaluun. Itseään MUITA parempana pitävät miehet ovat vain tavallisia tyhmiä.

- Ylipäätäät kaikki älyn puutteesta kärsivät ihmiset pitäisi viedä omaan valtakuntaansa, pois älykkäiden jaloista pyörimästä. Ainoa poikkeus tästä ovat tyhmät, mutta hyväsydämiset. He voisivat jäädä.

- Muslimimaailman voisi eliminoida, jos eivät opi tasa-arvoistamaan naisia sadan vuoden kuluessa.

- Läski on säälittävää.

- Fanatismi on säälittävää.

- Trendien perässä juokseminen on säälittävää.

- Pedofiilit PITÄISI listiä. Murhaajat pitäisi listiä.

- Haluaisin tavata AV-aktiiveja livenä (Kyllä, tämä on tosi nolo, enkä todellakaan kertoisi kellekään kasvotusten!)

Vierailija
71/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en voi ymmärtää, miksi joku ei välitä yhtään omasta ulkonäöstään (meikeistä, vaatteista, hiuksista) - tyylikkyyteen ei tarvita kamalasti rahaa: joskus luen esim. Anttilan kuvastoa oikein " sillä silmällä" ja mietin, mitä valitsisin, jos minusta tulisi köyhä

- vielä lasten lukumäärään: en ymmärrä, miksi lapset pitäisi laittaa kaiken edelle siten, että esim. vanhemmat eivät ehdi itse harrastamaan mitään/ heille ei jää yhtään omaa aikaa

- yo kommenttia sivuten: en voi käsittää, miten on naisia, jotka tekevät kotona KAIKEN, passaavat miehiään lastensa lisäksi, ja samalla pikkuhiljaa kadottavat oman itsensä, eivätkä esim. ehdi harrastamaan mitään tai tapaamaan ystäviään (ilman, että lapset roikkuvat mukana)

ja 22:lle vain terkkuja, kukapa tietää vaikka olisimmekin jo kavereita IRL ;-)

Vierailija
72/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempana ja erityisempänä kuin muut.

Pidän erilaisista äärimmäsiyyksiin menevistä teorioista ja opeista, vaikken harjoitakaan mitään. Kuitenkin joskus ajattelen joiden ihmisten vain olevan heikompia ja hölmömpiä kuin jotkut harvemmat viisammat joihin itse katson tietysti itseni kuuluvan (huom. näitä en siis sano ääneen, enkä aktiivisesti näin ajattele).

En pidä pakolaisista ja tahtoisin muutta monia asioita Suomen maahanmuuttopolitiikassa, ja myös muissa asioissa.

Arvostan akateemisuutta ja sivistyneisyyttä ja joskus en osaa olla reagoimatta (huomaamattomasti) hieman alentavasti kouluttamattomia laiskiaisia kohtaan.

En myöskään jaksa kuunnella ihmisten valitusta ja minua ärsyttää suuresti itseaiheutetut ahdingot, jota sitten itketään. Myöskin ihmisten hitaus ja typeryys ja epäloogisuus kiristävät hermojani, sillä itse koen hoitavani monet asiat erittäin sujuvasti ja hienosti, paremmin kuin monet muut.

Vierailija
73/104 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä feministeille selitellä

Vierailija
74/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila-kommentilla, tsisööös mikä dorka.

Vierailija
75/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi pidän erittäin heikkoluonteisina niitä jotka eivät kykene lopettamaan esim. tupakoimista. Ja pidän automaattisesti niitä typerinä jotka eivät hoida omia lapsiaan (en tarkoita hoitoonviemistä yleensä, vaan sitä kun kuka tahansa " hoitaja" kelpaa knuha itse pääsee pois).

Vierailija
76/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkien kertisvaippojen käyttäjät luonnosta piittaamattomia.

hyvä aloitus ap.

Vierailija
77/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tupakointia voi lopettaa jos haluaa? Olenko joku yli-ihminen, koska itse olen molemmat lopettanut?

Vierailija
78/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että itse pääsit eroon, mutta kuulut niihin 2-3 %:iin, jotka pysyvästi siihen pystyvät. Ei se suinkaan sinun tahdonvoimastasi kiinni ollut vaan geneettisestä alttiudestasi jäädä koukkuun tupakkaan.

t. 67

Vierailija
79/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa polttamaan tai ahmimaan ruokaa/laiskottelemaan??

Tupakoinnin lopettaminen on kiinni vain tahdosta ja itsekurista. Vierotusoireisiin ei kuole ja ne ovat enimmäkseen henkisiä = henkistä itsekuria ja tahtota tarvitaan. Ne jotka sortuvat ja keksivät tyhmiä tekosyitä polttaa vielä se yksi tupakka ovat heikkoja, eikä heillä ole tahdonlujuutta tai itsekuria.

Vierailija
80/104 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se pakottaa menemään sinne tupakalle?

Aivan, se että olet heikkotahtoinen (voihan se olla geneettistäkin, onkos vanhempasikin heikkoja?) etkä pysty pitämään päätöksiäsi aiheuttaa sen.

Minä olen lopettanut tupakoimisen, juomisen, lihavana olon yhdellä kerralla. Ja vaikka kuinka himottaisi niin tahto se on, joka pitää poissa riippuvuuksista.