Me päätettiin pitää reilusti lököttelypäivä kun on niin surkea ilma ulkona!!
Kommentit (14)
Nyt odotellaan saunavuoroa ja ollaan kyllä loppu päivä sisällä. Tommoseen ilmaan en laittais anoppiakaan=)
Ihanaa vaan lorvailla.
Terkuin alipainoinen raskaana oleva sairas äiti, sairas lapsi ja urheilija puoliso
Ihana ilta tiedossa kuopuksen kanssa, olenkin jo niin kaivannut tätä pikkuvierasta.
Sitä ennen olin kuitenkin sanonut lapsille että menään puolen tunnin päästä pihalle, ja kun sanoin että voi, sataa, ei mennäkään, niin siitähän pojat innostuivat kaivamaan sadetakkeja ja kuriksia... Jee, sadetta!! Etenkin vanhempi, jo koululainen, rakastaa sadesäätä.. :/
pointtia ollenkaan. Haetaanko täältä palstalta jo lupaa jäädä kotiin huonolla säällä ja samalla kerrotaan päivän muu ohjelma? Vai kokeeko ap, että heidän ideansa oli jotain niin ainutlaatuista koko päivälle, että se on hyvä jakaa kaikkien kanssa. Ja painotiedot vielä päälle. Ilmeisen tyytyväiseltä päätökseensä kumminkin kuulostaa. Ja kun täältä palstalta on tullut sekä kehut että haukut suunnitelman päälle, niin nyt on hyvä suunnistaa sinne soffalle. Kuulemiin vaan.
Nyt ollaan sisällä hyvällä omallatunnolla.
Asutaan vilkkaan maantien varressa, ja tässä on ihmisten liikkeistä tosi hyvin selvillä ihan vain autoja seuraamalla. Ja tänään just huomasi heti sen, että ihmiset on jääneet kotiin näin koiranilmalla. Ne liikennemäärien muutokset on niin suuria, että sen vaan huomaa automaattisesti, että mitäs tänään on näin poikkeuksellisen hiljaista.
Me oltiin tytön kanssa vain touhujumpassa ja kaupassa, muuten kotona.
t. ylipainoinen äiti ja normaalipainoinen tytär
Vierailija:
Sullahan melkoinen kukkakeppi-mies on ap :DD
Minun mieheni on samanpainoinen ja 2 cm pidempi kuin ap:n mies. Ja ihan normaalipainoinen on :)
Yhdet selittää ratkaisuaan ja vakuuttaa, miten ihanaa se on. Toiset kehuu, miten eivät tehneet ainakaan noin.
Tiedättekö, me löhöillään välillä, vaikka ei olisi huono ilma, eikä mennä pihalle, maataan vaan ja nautitaan häpeämättömästi! Mitä se kuuluu kenellekkään?
Meillä on silti kolme tervettä iloista lasta, ollaan itse tyytyväisiä ja onnellisia, ja kaikista tärkein: ei olla läskejä;)
Oikeastiko te ajattelette, että taivaassa Jumala kirjaa vihkoon, kuka on ollut kaikkein aktiivisin ja saa kirkkaimman kruunun sitten kun delaa?
Vielä teen muussin lopusta lepuskoita.
Vierailija:
Me oltiin tytön kanssa vain touhujumpassa ja kaupassa, muuten kotona.t. ylipainoinen äiti ja normaalipainoinen tytär
Jos tuo on teillä vähän, niin mikä on sitten paljon menemistä? Yksi harrastus + kaupassa käynti ei mulle ainakaan oo mikään relax-päivä
äiti 172/53, isä 182/74 eli TOSI läskejä.