Mä taidan saada tänään kahta miestä...=))))
Olen ollut saman miehen kanssa parikymmentä vuotta. Silloin suhteen alkuaikoina " leikittiin" joskus miehen kaverin kanssa kolmistaan ja tänään taitaa olla ohjelmassa vanhojen muistelua, mikäli mä yhtään tota miestäni ja sen kaveria tunnen...=)))
Kommentit (24)
Mä kerron myöhemmin lisää, nyt täytyy tehdä äiti-hommia välillä=)))
Mies ja nuorimmainen lähtivät heittämään miehen kaveria junalle.
Olipas ilta ja yö! Huhhuh. En mä tässä nyt aio yksityiskohtiin mennä. Saunottiin ja naitiin, välillä lepäiltiin ja sitten taas uudelleen=).
Ja siitä miten asia tuli meillä puheeks, niin mehän siis ollaan tehty tätä aikaisemminkin, silloin nuorena. Muutama kuukausi sitten juteltiin miehen kanssa meidän seksielämästä ja molemmat oltiin sitä mieltä, että tätä vois vielä kokeilla, myös niin, että mukana on toinen nainen. Se ois sitten vielä edessä=). Ollaan molemmat miehen kanssa enemmän tai vähemmän bi-henkisiä ja molemmilla on ollut juttuja oman sukupuolenkin kanssa.
Miehen kaveria ei kuulema tarvinnu houkutella pahemmin=) Ovat kuulema vuosien saatossa joskus jutelleet niistä vanhoista jutuista ja olleet sitä mieltä, että pitäis ottaa joskus uusiksi. Nyt sitte otettiin ja kivaa oli kaikilla=)
tuossakin nyt oksettaa:) Miettikää ihmisiä aikojen alussa... eiköhän sitä kivaa voi jakaa ei se siitä kulu ja kaikki saavat jotain uutta ja ihanaa...
kelpaisi mullekkin:)
terkuin nainen26
oksettaa muakin. Miten kehtaatte lastenne silmissä näyttäytyä, olla muka esimerkkinä? Parisuhde on teillä sitten saanut aivan uuden merkityksen;intiimit asiat jotka on tarkoitettu kahdenvälisiksi, saavat likaisen sävyn kun naidaan pitkin ja poikin.
Jokainen taaplaa tyylillään. Sääli vain että tietyt arvot ja periaatteet on joidenkin kohdalla heitetty romukoppaan ajatuksella " kaikkea on kokeiltava" .
Vierailija:
pitäskö suostua?
Miksi sinä meiltä kysyt?
Tottakai teidän pitäisi...pitää oikein kunnon pervo-party!
Otatte lävistyksiä ja vedätte kokaiinia. Aika paljon.
yhtä miestä. Mistäs saisin kaksi miestä ongittua?
perspektiivistäkin kiinnostaisi kokeilla. Ja mitä joskus huvikseen on noita parituspalstoja tullut plarailtua, niin vissiin sataa tuhatta muutakin miestä moisen kokeileminen kiinostaisi :) Mahdollisuus kokeilemiseen vain on vielä puuttunut. Antakaa mennä naiset, jos teillä siihen mahdollisuus on. Ja jos kerran kaksi, niin miksei sitten joskus kolmattakin mukaan :)
Ei pysty keskittyä omaan nautintoon taikka toiselle antamiseen..
Been there done that
Vierailija:
Ei pysty keskittyä omaan nautintoon taikka toiselle antamiseen..Been there done that
Eilen kyseessä oli kuitenkin oma rakas mies ja hyvä rakas ystävä ja hommassa oli jonkin verran tunteitakin mukana. Mulle jäi hyvä mieli, tulin tyydytetyksi ja tunnen tyydyttäneeni.
Ja ne jotka miettii, kannattaako kokeilla, sanon että aina kannattaa kokeilla, mutta tietyin varauksin. Parisuhteen on oltava kunnossa ja molempien on oltava mukana hommassa alusta asti. Ei ole mustasukkaisten hommaa, epäilisin=) -ap-
Olis todellakin hauska kokeilla, mutta en ole kehdannut miehelle ehdottaa, kun pelkään, että sanoo vaan jotain tyyliin " eihän me tollasta sentään" tms.
vankalla pohjalla ilman mustasukkaisuutta. Muutoin voi käydä hullusti.
Miehellä pitää olla myös avoin mieli, koska usein käy niin, ettei miehellä/miehillä seiso kun toinen mies on paikalla ja panee omaa vaimoa. Näky saattaa myös herättää mustasukkaisuutta ja epäilyjä kokemuksen jälkeen (oliko se parempi kuin minä, oliko sillä suurempi jne).
Näihin eri kokeiluihin on moni parisuhde kaatunut. Nykyisin on niin, että kaikkea pitää kokeilla ja tehdä vaikkei siihen ole henkisiä edellytyksiä.
Oikeinko sitä vasiten sitten pitää lapset kutsua katsomaan? :O On sulla sairas mielikuvitus!
Lapset näkee korkeintaan iloisia ja hyvän tuulisia vanhempia
Entä jos 2 naista ja oma mies. Moniko nainen olisi siihen valmis. näkisi oman miehen naimassa toista naista?
naisen ystävätär jolla on isot sisemmät häppärit jotka oma vaimo lävistää hakaneulalla.
Vierailija:
Sä et kiinnosta miehenä.
Voi voi viivaista, sellaista ei haluu nusaista.
lähinnä ruuhkaa sängyssä. Kun on yksi hyvä, se riittää vallan mainiosti
Kade oon sulle.