Mä taidan saada tänään kahta miestä...=))))
Olen ollut saman miehen kanssa parikymmentä vuotta. Silloin suhteen alkuaikoina " leikittiin" joskus miehen kaverin kanssa kolmistaan ja tänään taitaa olla ohjelmassa vanhojen muistelua, mikäli mä yhtään tota miestäni ja sen kaveria tunnen...=)))
Kommentit (24)
Vierailija:
sängyssä. Olemme jo kerran kokeilleet ja upeaa oli. Nyt olen miehelleni taas ehdotellut, että saanko hommata hänelle yllätykseksi joku kerta taas toisen naisen. Kiihottavaa katsoa kun toinen nainen ottaa mieheltäni suihin ja mies panee sitä. Tykkään myös itse hyväillä naisia.Voi jummi jammi kumpa olisi omakin nainen tuollainen, vastapainoksi voisin ilomielin hänelle hommata miehen kolmanneksi. kyllä se olisi myös nautinto nähdä oma kulta totaalisessa hurmoksessa kun minä ja vieras mies naitaisiin häntä.
mies 35
nauraa ja sanoo, että olen ihan mahdoton ja seksihullu. Mutta minkäs minä sille voin:)
29
..ehdotellu sitä kolme vuotta (siis parinvaihtoa tai toista miestä messiin) ja mä en suostu. Ei kiinnosta. Nyt oli laittanu mun selän takana viestin nettiin viime viikonloppuna ja kännykät alkoi piipata. Kiinni jäi. Mulle se oli viimeinen tikki, haluan eroon koko äijästä. Ei siitä tule mitään, että ei nämä toiveet ole samansuuntaisia. Sanoin sille että mennään eri teitä, mä voin hyvin mennä muihin miehiin,mutta en halua sua siihen mukaan. Eli näinkin voi käydä...
sängyssä. Olemme jo kerran kokeilleet ja upeaa oli. Nyt olen miehelleni taas ehdotellut, että saanko hommata hänelle yllätykseksi joku kerta taas toisen naisen. Kiihottavaa katsoa kun toinen nainen ottaa mieheltäni suihin ja mies panee sitä. Tykkään myös itse hyväillä naisia.