Meillä oli häissä hunajamarinoiduista broilerisuikaleista kastiketta ja riisiä.
Salaattina vihreää salaattia ja hemepa-tonnikalasalaattia. Jälkkärinä kakkua, keksejä, pullaa ja tiikerikakkua.
Kukaan ei haukkunut tarjottavia.
Kommentit (35)
mut en kyllä omiin häihini ihan noin arkista ruokaa haluaisi.
pikaruokaa lapsiperheessä =) En siis itse laittaisi häihin. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Itse tekisin tuosta johtopäätöksen että teillä on tosi tiukka budjetti jostain tietystä syystä ja siksi ette voi panostaa enempää tai ette vaan raaskineet?
Hemepa on itselleni tuntematon raaka-aine.
Meillä oli muuten ihan kinkkukiusausta lisukkeineen päivineen...
No varmaan valtaosa haluaa että hääJUHLA on juhla, eikä arkea. Miksi ylipäätään pitää juhlat, jos ei halua?
koko suvun ja kaverit hetkeksi lähelleen ja voi jutella hauskoja! Ja ei olla niin rikkaita, että voitais tarjota kauhean erikoista isolle porukalle. Joten jos pitäisi perinteisen lihakeiton ja tuon väliltä valita, valinta olisi kyllä vaikea!
juhlaruoka on ollut tärkeää juhlissa.
vain kakut ja kahvit suolaisine piirakoineen, ja yöllä hiukopalaksi karjalanpiirakoita ja munavoita (kaikki juomat oli kyllä talon puolesta)
t. köyhä (häät sormuksineen ja pukuineen ja tarjottavineen maksoi yht. n.250 egeä)
Lahjalistalla luki varmaan, että käteistä kiitos.
Varsinkin silloin kun ruoka on ollut tiukassa, juhlaruoka on ollut tärkeää!
Emme me lahjojen takia menneet naimisiin. Törkeyden huippu mielestäni. -ap
Vai tekeekö hän esim. syntymäpäivikseen ja jouluisin lahjalistan?
En ymmärrä ihmisiä, jotka pitävät isot häät, vaikka siihen ei olisi varaa.
jos kuitenkin saivat normaalit häälahjat??
33
kuin ökyhäät muutamalle vieraalle.
Mitään lahjalistaa ei ollut. Saimme kuitenkin lahjoja, mutta sellaisia, joita vieraat itse halusivat antaa.
-ap/32/34
Nuo on kaikki minun lempiruokiani, mutten ehkä häihin odottaisi!