Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä oli häissä hunajamarinoiduista broilerisuikaleista kastiketta ja riisiä.

Vierailija
19.01.2008 |

Salaattina vihreää salaattia ja hemepa-tonnikalasalaattia. Jälkkärinä kakkua, keksejä, pullaa ja tiikerikakkua.

Kukaan ei haukkunut tarjottavia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli imuroitte kotiin kaiken mitä saitte mahdollisimman halvalla.

Vierailija
22/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kuvastaa hyvin nykyaikaa. Pitäisi kilpailla jopa hääjuhlien tajoiluista!

Jokainen tarjoaa sitä ruokaa joka hyvältä tuntuu ja josta itse tykkää. Minulle ei tulisi mieleenkään valittaa tarjoiluista, varsinkin jos ruokaa riitti kaikille. En mene juhliin syömään, vaan tapaamaan ystäviäni/sukulaisiani ja nälkään on tietysti mukava jotain syödäkin, mutta se ei ole pääasia. Enkä mene juhliin juomaankaan, humaltuminen ei kuulu tapoihini. EIkä viini ole mikään välttämättömyys eikä shamppanjat yms.

Häälahjat, jotka annan eivät ole mistään lahjalistoista peräisin vaan henkilökohtaisia ja saajalleen sopivia henkilökohtaisia juttuja, hinnalla ei niin merkitystä.

Voi teitä nirppanokkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaanhan ne häät vasta olivatkin kilpailua.

Vierailija
24/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukin vielä tuntui joltakin, nykyään kaikkea on tarjolla joka päivä. Mikä nykyään on enää juhlavaa kun elämme tällaisessa yltäkylläisyydessä?

Vierailija
25/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenne joillakin, kun ei osata enää antaa mitään. Jokaisesta lahjasta täytyisi saada vastine! Ja täsmälleen samansuuruinen. Jos ostat 20¿ lahjan, " kuuluu" sinun saada ruokaa/viiniä 20¿:lla.

Onneksi meillä ei tuollaisia sukulaisia ole!!

Yhtä naurettavaa on nykyinen tapa jakaa lasten synttäreillä jokaiselle vieraallekin lahjat!

-ap

Vierailija
26/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla hääruokaa, eikä sitä lähikaupan broileria ja hemepa-salaattia...

Vierailija
27/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se varmaan sua paljastaisi jos kertoisit mitä lahjoja saitte, tuo menu on kuitenkin sen verran " erikoinen" häissä että jo sen perusteella teidät tästä voisi tunnistaa :)

Hyvää ruokaa kyllä varmasti oli, en ollenkaan vähättelymielessä kommentoi, meidän häissä oli samaa ku joku tuolla edellä sanoi, riisipiirakoita munavoilla ja makeita leipomuksia kakun lisäksi, ei siis mitään ruokaa, kaikki äitini ja mieheni äidin leipomaa, ja ei ollut lahjalistaa meilläkään, saatiin ihan peruslahjoja, tyyliin leipäveitsi, tyynyliinoja, kirja jne. Ja puvut, miehelle Dressmanista uusi ja minulle äitini teki puvun, oli nätti ja minun tyyliini sopiva :)

Vierailija
28/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saitte halvalla menyyllä ihan normaalit - eli kalliit - häälahjat. Ja varmaan häämatkan vanhemmilta jne.

Vierailija
29/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran nyt voin paljastaa. Mullakin useita sisaruksia, niin hieman voisi tulla turhan kalliiksi vanhemmille ostaa kaikille häälahjaksi joku matka! En sellaista edes olettaisi. Ihme lellipentuja ja nirppanokkia nykynaiset.

-ap

Vierailija
30/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä!

Vierailija
31/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI lähipiirissämme kaltaisenne ovat harvassa, osataan arvostaa sitä mitä on!

Vierailija
32/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joihin heillä oli varaa. Osa itse tehtyjä.

-ap

Vierailija
33/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää lähteä omilla häillään kehumaan. Ja ainahan se mauton ahneus on herättänyt arvostelua - toivottavasti ainakin!

Vierailija
34/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin maistraatissa naimisiin, sitten syömään perheenjäsenten (vanhemmat, sisarukset) kanssa.

Siitä huolimatta sukulaiset antoivat lahjakortteja, saatiin ehkä joku 300e edestä lahjakortteja. Lahjalistaa ei ollut, eikä mitään odotettu.

Vierailija
35/35 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mitenkään tarjoiluista riippuvainen asia!