Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintsikoiden ostamisesta liittyen..

Vierailija
19.01.2008 |

Mulla on pienet rinnat, about a-kuppeja olen aina ostellut. olen kyllä ihmetellyt kun mitkään ei oikein tahdo istua kunnolla. no, nyt sitten menin kunnon alusvaateliikkeeseen ja pyysin myyjän apua. hän toi minulle liivejä, joiden koko on 65C ja kas kummaa, nehän istuvat täydellisesti! ostin kolmet kappaleet tuota kokoa.

jotenkin hassua! olen aina kuvitellut että c-kupit ovat isorintaisille naisille. yleensäkin kun kuppikokoja " vertaillaan" , a-kupit ovat pienirintaisille ja c:t sitten isompirintaisille. jos joku kysyisi että mikä on kuppikokosi ja sanoisin että C, johan mulle naurettaisiin!! :) koska rintani ovat oikeasti pienet.

hehhee.... onko mulla nyt siis tosiaan c-kupin rinnat..?? :)

päivän pohdinta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 80D=75E

Vierailija
2/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt liiveistä kokoa 75A tai AA. Meninkin sitten kerran Change-liikkeeseen, jossa myyjä sanoi, että ensinnäkin 75 on mulle ympärysmittana aivan liian suuri. Etsi minulle sopivat liivit, jotka olivat kokoa 65B ja kyllä muuten istuu ja hyvin. Harmi vaan, että todella harvoilla on tarjolla tuota 65 ympärysmittaa.

Kyllä muuten suomalaisnaiset kulkevat todella väärän kokoisissa rintaliiveissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 70DD tai E ja ympärysmittaa 70 ei todellakaan löydy tavan liikkeistä! Isorintaiset kai yleensä on ympärysmitaltaankin isoja??

Sääli sinänsä, että joutuu maksamaan 40-70 euroa yksistä liiveistä, kun jostain Lindexistä saisi standardikokoisena samalla summalla ainakin 3-4 liivit!

Vierailija
4/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan kun kaikki Lindexit ym. on täynnä vaan niitä 75B-80C -liivejä. Pienempiä ympärysmittoja tai muuten erikoisempia kokoja ei löydy kuin erikoisliikkeistä.

Vierailija
5/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rintamusta lähes lainkaan ja olen käyttänyt 70 A tai AA mutta tuntuu että vielä voisin löytää istuvamman koon.. en vaan kehtaa pyytää apua, kun enhän tarttisi rintaliiveja varmaan ollenkaan..

Vierailija
6/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on parhaita ja tietää tasan tarkkaan sun oikean koon!

Vierailija
7/7 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi