Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko esimiehellenne, jos olisitte vaihtamassa työpaikkaa tai yrittäsitte lasta?

Vierailija
18.01.2008 |

Mua vaivaa tämä asia, kun minulla todella ihana työpaikka ja pomoni on aivan loistava esimies, ystävällinen, kuuntelee, ottaa huomioon ja antaa palautetta.

Nyt minulle ollaan antamassa uusia tehtäviä, joita opettelen eläköityvän henkilön kanssa, jotta hänen taito&tietämys jää talteen. Ollaan varmaan muuttamassa vuoden sisään eri paikkakunnalle, jos mies saa töitä sieltä ja sitten olisi vielä perheenlisäys ajankohtaisena.

Pitäisikö teidän mielestä minun kertoa esimiehelle näistä asioista, jotta hän voisi ottaa ne huomioon uusia tehtäviä jaettaessa, vai opettelenko asioita tietoisena siitä, että ehkä jään vuoden sisään äitiyslomalle tai sitten olen jo muualla? Jotenkin tuntuu pahalta, kun pomoni pitää minusta kovasti ja on sanonut monesti, että olen korvaamaton ja sitten itse en kerro, että ehkä kohta lähden pois ja vien juuri oppimani uudet tiedot mukanani.

Enhän mä ole työpaikalleni mitään velkaa, mutta jotenkin asia vaan vaivaa mieltäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pyysi itse, että kertoisin, mikäli joskus ajattelen työpaikan vaihtoa. Eli varsinkin jos sinua itseäsi asia vaivaa, niin kerro!

Vierailija
2/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei saa työpaikkaa, ette muuta ja et tule heti raskaaksikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että pomosi kuulisi mielellään suunnitelmistasi, vaikka ne olisivat vielä epävarmojakin.

Vierailija
4/4 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko pessimisti ja kokemuksesta oppinut että kun tiukka paikka tulee niin et välttämättä olekaan niin korvaamaton. Itse varmistan ensin oman selustani vaikka olisikin hyvä työkaveri/pomo kyseessä. Työelämä on melko raakaa ja työntekijät monesti vain numeroita nykyään. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi