g:huonoimmat reklamaatiokorvaukset:2 suklaapötköö fazerilta
Kommentit (31)
Vierailija:
t saman kokenut
Toista kertaa en noita vaippoja ostanut.
T. 36
Lähettivät pesuohjeet! Siinä oli sellainen kohta noille värjäytymille ja niihin ois tarvinnut jotain ainetta jota saa OSTAA apteekista. Huh huh.
Nanson uudessa yöpaidassa oli koko sivusauma auki uutena. Piti lähettää yökkäri sinne ja OMPELIVAT vanhan kuntoon! Prkl.
neppareita irtosi bodysta uhden käyttökerran jälkeen, korjasivat nepparit kiinni. toisen kerran kun irtosivat en jaksanu lähettää takasin.
eksynyt sellaista jugurttiainesta, joka ei sinne kuulu. Sain lahjakortin, jolla sai ostaa mistä vaan heidän piikkiinsä lavallisen jugurttia. Olisko ollut jotain parikymmentä purkkia?
Mä reklamoin joskus kaupan hiusväristä, tulos oli aivan muuta kuin odotin. Sain löukkaavan vastauskirjeen ja sampoota ja hoitoainetta, sellaista halpaa markettikamaa.
Malmin Citymarket, myi pilaantunutta ruokaa.
Eka huuhtelulla koko hajusteosa hävis veden mukana viemäriin. Sain kahden euron kupongin, jolla saan joko alennuksen ostoista tai voin ostaa sellasen uuden hajusteen. Mahtavaa!!!
niitä lituskaisia näytteitä (joita tulee lehtien välissä) muutama kappale.
Muahhah!!!!!!!!!!!
timantteja ja lomamatka thaimaahan.
No huonoin korvaus ikealta postimyynnin kautta ostetun huonekalun viallisesta osasta: ei mitään, ei edes pahoittelukirjettä toimituksen mukana. Ja itselle tietysti vaivaa kun piti raahata kamoja edes taas postiin.
Vierailija:
5e:n lahjakortti arlan tuotteisiin, kun reklamoin pilalle menneestä juustosta.
sain fazerilta kupongin, jolla sai 4 erilaista leipää ja pari jälkkäriä.
Ostin kaksi juustoa, jotka avattuna samantien olivat homeessa. Tein reklamaation ja sain tilille juuston verran rahaa, tosin pyöristettynä seuraavaan euroon.
Odotin kuitenkin jotain suurempaa. Nyt ei ollut yhtään juustoa ja menetin rahaa siinä, koska jouduin autolla lähteä hakemaan uutta juustoa kaupasta.
Joka asiassa. Mutta sitä mieltä olen, että jos juttu on ihan selvä ja asiakkaalle on vaivaa, kuten tuossa ikea-esimerkissäni (eli osassa oli urat väärin, eikä esim. vahingoittunut jossain kuljetuksessa tms. epämääräisellä tavalla), vois nyt edes jotain pientä laittaa mukaan. Ei nimittäin tee mieli ostaa enää uutta kertaa Ikean postimyynnistä ja harvoin muuten pääsee ikeaan.
Pidin sitä ihan hyvänä korvauksena - mähän sain omani takaisin ja pari euroa päälle. Mitä niiden sitten ois pitänyt mulle antaa?? Virheitä sattuu kaikille, myös isoille firmoille! Musta pääasia, että pahoittelivat ja korvasivat mun menettämät rahat... Ihme meininkiä joillain, kun kehdataan valittaa Arlan 5e hyvityksestä.
fazerin suklaaboxissa oli mukana väärää lajia oleva konvehti. eipä tuo sinänsä haitannut kun oltiin syöty jo melkein kaikki namut kun tuo erilainen löytyi pohjalta, ja oli vielä joululahjaksi saatu boxi. Mutta korvaukseksi tuli siis 4kpl-fazerin patukoita. Köyhää. Olisivatt edes lähettäneet uuden samanlaisen konvehtiboxin tilalle :/
jokunen vuosi sitten, hääpäivän vietto meni siellä aivan piloille. Kirjoitin pitkän, mutta asiallisen kirjeen. Kukaan ei vaivautunut vastamaan mitenkään.
Meilläkin huonno kokemus, vaikka kaikki sitä kehuu.
Kun kyselimme ruokiimme suositusviinejä, tarjoilija vastasi tyyliin; " no tohon sopis joku valkkari kun siinä on kalaa!"
Minä reklamoin Labellolle, kun ostamasi huulirasva oli pelkkä tyhjä hylsy. Ei mitään vastausta!!
jos olisivat voineet käydä itse toteamassa, ettei hytti ole kunnossa.