Kukaan ei käske mua poistumaan viisujen jälkipuinti on normaalia
Mulla on oikeus kertoa että häpeän Suomen kutos sijaa ja että olen pahoillani Tanskan ja Kreikan puolesta
Kommentit (6)
Etkö ymmärrä, miten palstan keskusteluketjut toimii? Tee yksi avaus ja käy keskustelu sen alla! Älä tee aina uutta avausta, kun sinulla on jotain kommentoitavaa!
Spämmääminen ja jankuttaminen on kiellettyä. Mutta ethän sinä päävikainen sitä ymmärrä.
Suomen kappale oli paska. Paras biisi musiikillisesti tuli Kroatialta. Kaikki muu oli sontaa, paitsi väliajan esiintyjät.
Viisujen jälkipuinti jatkuu varmaan kuukausia. Ei kyllä kiinnosta yhtään mutta viisut näyttää olevan niitä aiheita joista saa keskustella. Sehän kuuluu hömppäaiheisiin niin siksi se on sallittu aihe.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, miten palstan keskusteluketjut toimii? Tee yksi avaus ja käy keskustelu sen alla! Älä tee aina uutta avausta, kun sinulla on jotain kommentoitavaa!
Se ei ole mahdollista täällä koska jokainen ketju poistuu nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa vaikka olisi kuinka asiallinen
Vierailija kirjoitti:
Spämmääminen ja jankuttaminen on kiellettyä. Mutta ethän sinä päävikainen sitä ymmärrä.
Ei ole kiellettyä persu sanan jankuttaja tekee vähintään kymmenen paska jankutusta jokapäivä.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mahdollista täällä koska jokainen ketju poistuu nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa vaikka olisi kuinka asiallinen
Kannattaa ehkä sitten hieman miettiä mitä kirjoittaa ja jankkaa. Hyvin muistisss mm. kommenttisi, jos sinulla olisi ase, niin ensimmäisenä ampuisit sen Hokan naisen.
Ulos te !