Sinä joka et löytänyt miestäsi baarista, mistä löysit?
4v sinkkuna ollut ihan kaunis ja mukava nuori nainen kyselee
tuntuu etten ikinä löydä itselleni miestä, vielä ihan hyvännäköistä ja mukavaa
baareissa en käy, ikää 24 ja yksinäinen alan jo olla
Kommentit (68)
ja löysin maailman ihanimman miehen!! Nyt yhdessä oltu kolme vuotta.
Kuulostaa varmaan vanhanaikaiselle,muut kirjeenvaihdon kautta löytyi se oikea.. 8-vuotta yhteistä elämää jo takana..
olimme molemmat rauhaa turvaamassa
Kumpaakaan ei vois vähempää kiinnostaa mitkään baarireissut. Kirjoiteltiin n. puoli vuotta ennenkuin edes tavattiin. Nyt oltu yli 10 v yhdessä.
Oli se pyörimässä eräänä päivänä, kun olin kotona. Sieltä huomasin yhden viestin, johon vastasin.
Nyt yhdessä 5v. naimissa ja lapsia kaksi.
ja ihanan miehen löysinkin! Tai oikeastaan mies taisi löytää minut.
ulkomailta.yhdes oltu 9v.3v.lapsi
Itse vielä seurustelin toisen kanssa, joten suhde alkoi ensin vielä
kaveripohjalta... Ex:n löysin opiskelija-aikana kotibileistä.
aika pitkään työskenneltiin yhdessä, kunnes sitten rakastuttiin.
En minäkään koskaan mistään baareista miehiä löytänyt, vaikka oikein kaunis olenkin/olinkin...
Suomi24:n treffipalstalta.
Voin suositella, hulluimmat pystyy karsimaan netin välityksellä kätevästi ja muutaman parhaimman kanssa keskustelua voi jatkaa ensin vaikka vähän aikaa mesessä ja sitten tavata.
Meillä oli kummallakin ilmoitus tuolla kaksnelosella, ja alusta asti lähti keskustelu luistamaan, muutaman törpön tai muuten vaan epäsopivan olin ehtinyt kahvitreffeillä sitä ennen tavata.
Olen nyt todella iloinen siitä että uskaltauduin nettiin ilmoituksen laittamaan, muuten emme olisi todennäköisesti koskaan tavanneet vaikka harrastukset ja kiinnostuksen kohteet ovatkin yhteiset, sen verran eri työympäristöissä yms. liikumme.
Suomi24:n chatistä.. Yhdessä oltu pian 5 vuotta ja lapsiakin jo 2. Alkuun soiteltiin ja lähteteltiin sähköpostia, eli ensimmäiset 6kk. Sit tavattiin ja ensimmäinen vuos suhteesta menikin eri paikkakunnilla asuessa ja lähinnä viikonloppusin tapaillessa.
Juu juu, laitoin kirjeenvaihtoilmon (täysin piruuttani ja leikkimielellä) ja ukko vastasi;O
Yhdessä oltu yli 12 vuotta ja lapsiakin siunaantunut neljä.
Kyllä Keltaisesta Pörssistä löytää vaikka mitä!!
josta seurasi treffit. Yksi taasen koulusta ja yksi eräänä kesäiltana kaveriporukan illanvietossa, sitoi mut kiinni etten pääse karkuun. Nyt tämän sitojan kanssa 10 yhteistä vuotta takana.
Seisoi minun takana jonossa, sitten istahdettin penkille syömään sitä jäätelöä vierekkäin, sitten mies kysyi saisiko viedä minut kahville viereiseen kahvilaan ja siitä se lähti...
Nyt takana 11 vuotta avioliittoa ja 3 yhteistä lasta.
ja tämän tyypin harrastuspiireissä tapasin nykyisen mieheni. Muutaman kuukauden jälkeen erosin edellisestä ja sitten törmättiin tämän nyksän kanssa ja se oli menoa sitten. Täytyy kyllä myöntää, että ero edellisestä poikaystävästä oli minun päätökseni ja ihastukseni tähän nykyiseen vaikutti siihen. Nyt yhteistä takana 7 vuotta ja kohta kolme lasta.
laitoin ilmoituksen ja rehelliset tiedot. Vastaajat eivät olleet yhtä rehellisiä - paitsi yksi.
11 vuotta ja 2 lasta.
bussi oli pahasti myöhässä, joten alettiin jutella
lukiosta siis. Yhdessä edelleen ja lapsia neljä.
Ja kun seurustelu päättyi edellisen kanssa, meni pari kuukautta ja nykyinen mieheni tuli vastaan. Kolahti heti... Vaikka ex-poikaystävän kanssa seurustelusta ei jäänytkään mitään hyviä fiiliksiä ja ero silloin tuntui raskaalta (hetken) niin en olisi rakasta puolisoani löytänyt ilman exää. Nyt naimisissa 10 vuotta ja todella onnellinen ja hyvä liitto .