Sinä joka et löytänyt miestäsi baarista, mistä löysit?
4v sinkkuna ollut ihan kaunis ja mukava nuori nainen kyselee
tuntuu etten ikinä löydä itselleni miestä, vielä ihan hyvännäköistä ja mukavaa
baareissa en käy, ikää 24 ja yksinäinen alan jo olla
Kommentit (68)
Toiselta puolelta maailmaa! Ei ollut edes mikään deittinetti,vaikka sellaisetkin ovat varmasti toimivia.
Sieltä minä löysin miehen. Tosin vaihdoin melkein heti eri työpaikkaan, saatuani paremman tarjouksen.
tunnettiin kyllä joten kuten peruskoluajoilta vuosien takaa..
Taisi olla muistaakseni deitti.net tai joku sellainen. Sinne sai jättää oman vapaamuotoisen ilmoituksen, ja niinhän mä tein. Sain ihan tolkuttoman määrän vastauksia, monta sataa. Mieheni oli yksi ihan ekana mulle vastanneista, ja ekaksi pisti silmään että on kotoisin naapurikunnasta. Tykkäsin myös vastausmeilin kivan rikkaasta kirjoitusasusta. Vastasin ja annoin puhelinnumeroni (tämä taisi tapahtua perjantaina). Mies soitti mulle sunnuntaina, puhuttiin puhelimessa melkein 2 tuntia ja niin sitkeä se oli että sai mut tingittyä treffeille heti tiistaina. Ja sillä tiellä ollaan edelleen... siitä on nyt 9 ja ½ vuotta aikaa. Naimisissa ollaan oltu jo 8 vuotta, kohta syntyy meidän neljäs lapsi.
Niille jotka haluaa koittaa onneaan netissä, annan neuvon: pitää tietää mitä haluaa. Mieti mitä odotan miehen koulutukselta, työltä, tulotasolta, harrastuksilta jne. ja mieti myös sitä millaiseen mieheen et ikinä halua sitoutua. Se helpottaa etsimistä huomattavasti. Ja kannattaa olla armottoman rehellinen itselleen, eikä säälistä lähteä kenenkään kanssa treffeille. Jos tökkää vastaan heti joku juttu, se tökkii kyllä jatkossakin.
Ja ne treffit, julkiselle paikalle, baariin tai kahvilaan aina. Ja muista ilmoittaa jollekin kaverille mihin olet menossa ja sovi joku takaraja, mihin mennessä sun on soitettava tai tekstattava ja jos susta ei kuulu mitään niin kaveri hälyyttää poliisit. Tämä ihan turvallisuustekijänä, onhan noita kaikenlaisia hörhöjä liikenteessä... Eikä sitten muuta kuin onnea etsintään!
minulla oli tuttu tyttö, joka oli niin nirso, ettei kukaan kelvannut poikaystäväksi eikä sitten kukaan enää halunutkaan häntä tyttöystäväksi. Niinpä hän kolmekymppisenä ei keksinyt enää muuta keinoa kuin tilata kotiinsa sähkömies ja pyysi tätä kutsumaan itsensä treffeille. Nyt ovat naimisissa.
löytyi minun mies. :) Molemmat tavattiin käydä usein uimassa.
menin sinne tutustumiskäynnille ja heti kolahti.