Olipas " mielenkiintoinen" isä lapsen kaverilla.
Lapsella oli eilen kaverisynttärit eskarikavereille. Lapsi oli kutsunut myös yhden " Matin" . No Matin isä tuli tuomaan Mattia synttäreille ja kysyi siinä " leikillään" Matilta, että jääkö iskä kans.
Sanoin siinä vain kohteliaasti, että eiköhän me pärjätä, mutta tietystä saa jäädä jos haluaa.
No isähän sitten jäi!!! Istuskeli sohvalla ja joi kahvia. Kun pidin lapsille pientä kilpailua niin tuo isä kysyi, etät onko täällä isillekin järjestetty jotain mukavaa ohjelmaa!!! Sanoin, että voi liittyä kilpailuun jos haluaa. Isä kysyi mitä on palkintona ja iski silmää. (Tässä vaiheessa miehen tarkoitusperät oli minulle jo ihan selvät)
Minun oma mies kävi välillä kotona ja ihmetteli vähän vierasta miestä sohvalla. Toista miestä minun mies ei tuntunut häiritsevän.
Sitten kun Matti oli lähdössä isänsä kanssa kotiin sanoi isä Matille " Eikös kutsuta Mikko (minun poika) ja sen äiti meille joku päivä kylään" Katsoi sitten minua ja jatkoi " Nyt kun Maija (miehen vaimo) on matkoilla niin meillä on niin yksinäistä kotona"
Ihan oikeasti en ikinä olisi voinut kuvitellakaan tällaista tapahtuvaksi ja jos joku täällä kertoisi tällaisen tarinan niin väittäisin provoksi.
Kommentit (7)
Mitähän " Maija" ajattelisi jos tietäisi..
meidän elämästä ja jotkut tosikot eivät ymmärrä meidän - minun ja puolisoni - flirttivitsailua ollenkaan vaan ottaa heti herneet nenään ja tosissaan, ja välillä kyläillään puolin ja toisin lapsiemme kanssa yhdessä ja erikseen eri kavereiden luona
Unohdin laittaa ekaan viestiin, että mies myös kosketteli minua " ohimennen" muutamia kertoja.
ap
edellyttäen siis, että ollaan samanhenkisiä ja tuollaisista asioista voidaan vitsailla kenenkään siitä loukkaantumatta. Esim. saatan joskus lohkaista ystävättärelleni, että lainaa sitä miestäs mulle viikonlopuksi ja saat oman ukkoni tilalle tms. Mutta jos todella näit tämän Matin isän ensimmäistä kertaa ettekä ole läheisiä perhetuttuja, niin todella tahditonta käytöstä mieheltä!
Eli mun mielestä et ole tosikko!
Jos tuollaista olisi oikeasti tapahtunut ja olisit todella ottanut asiasta nokkiisi, niin koskettelun olisit maininnut ensimmäisenä, koska se olisi ollut se törkein teko, vaikka olisikin tapahtunut vain " ohimennen" .
Olin yhdessä päiväkodissa sijaisena ja siellä oli eräällä kolmevuotiaalla saman tyylinen isä. Jäi tarpeettoman pitkäksi aikaa päiväkodille notkumaan ja kertoi härskejä vitsejä sekä jutteli mulle muutenkin samaan tyyliin kuin olisimme olleet baarissa! Lapsen äiti oli ok, vähän hissukka mutta mukava. Aina toivoin että hän tulisi hakemaan lasta.
Joskus tuli inhottavia tilanteita kun tää kyseinen isä tuli hakemaan lastaan niin myöhään, että muut lapset oli kaikki jo haettu. Yritti siinä pitkittää taas lähtöä ja kyseli että missä asun, jos mentäisiin samaa matkaa. Valehtelin että saan kyydin kaverilta.