Young living öljyt
Kommentit (148)
Huijausta ja vastuutonta/vaarallista markkinointia. Eteeristen öljyjen käyttö lapsille vaarallista, myöskään sisäisesti niitä ei pidä käyttää. Mm laventeliöljyn havaittu vaikuttavan poikalasten hormonitoimintaan haitallisesti. Huolestuttavaa kuinka härskisti ihmisiä huijataan dollarinkuvat silmissä - verkostomarkkinointi tekee kotiäideistä yhtäkkiä lääketieteellisiä asiantuntijoita, jotka toistelevat valmiiksi kirjoitettuja myyntipuheita.
Ovatko nämä öljyt tukesin tai eviran hyväksymiä?
Suomi on otollisinta maaperää mitä tulee sinisilmäisiin hölmöihin. Kaikki Gnld t ja muut verkostohuijaukset onnistuu aina vain uudestaan ja uudestaan uusilla tuotteilla.
Itiswhatitis kirjoitti:
Suomi on otollisinta maaperää mitä tulee sinisilmäisiin hölmöihin. Kaikki Gnld t ja muut verkostohuijaukset onnistuu aina vain uudestaan ja uudestaan uusilla tuotteilla.
No kyllä sanoisin että suomalaisilla on huomattavan paljon enemmän puhdasta maalaisjärkeä verrattuna vaikkapa amerikkalaisiin. En syyllistäisi suomalaisia, joka kansallisuudesta löytyy näihin hömppäaineisiin sortuvia.
Enemmän luottaisin Arctic Nutritioniin.
Mistä tiedät? Oletko nähnyt laboratoriotestin tulokset? Itsellä ollut jo pitkän aikaa aikeissa lähettää muutama öljy jonnekin labraan mutta en oo vielä saanut aikaiseksi..
Sossos kirjoitti:
Mutta niissä eteerisissä öljyissä on paljon ei toivottuja aineita. Esim alkoholi yms. Ostan mielummin young livingiltä öljyt, koska tiedän niiden olevan kaikkein parhaimpia. En todellakaan menisi levittämään vaikka omiin ikeniini jotain perus kaupan paskaa joka sisältää enemmän paskaa ko itse tuotetta
Apua tää ylempi viesti oli siis tähän vastaus!
Itse en usko näihin younglivingin öljyihin. Kotipaikkakunnallani tosin on näihin hurahtanut naishenkilö, joka mm. hoitaa hevosensa silmiä näillä öljyillä. Kantani näihin öljyihin on kutakuinkin sama kuin esim. Fitlinen tuotteisiin; yksilöt saavat tehdä mitä haluaa omalla terveydellään niin kauan kunhan ei puolustuskyvyttömiin sitä käytä. Mielestäni eläintenhoito eteerisillä öljyillä ei ole eettistä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän luottaisin Arctic Nutritioniin.
Miksi vaihtoivat Ecoway nimensä pois? Muutenkin kaikenlaista huhua liikkuu omistajista ja heidän toimistaan vuosien takaa.
En kyllä tota Young Livingiä kannattaisi. Sen perustaja on mm. tappanu vastasyntyneen lapsensa omilla hörhöilyillään. On ihan rikoshistoria sillä. Ei minulla öljyjä vastaan ole mitään, vaikken niitä hirveästi käytäkkään, mutta Young Livingille en anna penniäkään!
Oon joutunu tän kyseisen firman uhriksi. En oo aiemmin ollut tietoinen eteerisistä öljyistä, mutta ihanat tuoksut aina houkuttaneet.
Kutsuilla kerrottiin, että henkilö on käyttänyt öljyjä sappikivien sekä virtsatietulehdusten hoitoon. Tätähän minä en uskonut. Päätin kuitenkin ostaa aloituspakkauksen ja olin ihan hurmiossa "ihanaa vihdoin nää öljyt on täällä!"'
Olen asiasta puhunut myös töissä ja hehkuttanut kuinka aitoja nämä ovat verrattuna juuri joihinkin kaupan öljyihin kun voidaan myydä niitä tuolla 10% laventelia ja 90% muuta öljyä. Nyt kun olen asiasta keskustellut muiden kanssa ja tutkinut aihetta (kyllä vain tämä aamupäivä on riittänyt asian tutkimiseen) on saanut mut avaamaan silmät. Herranjestas mitä huijausta :D Mutta niinhän se myyminen tänäpäivänä on! Pakko vähän valkoista valhetta heittää sekaan että porukka päätyy ostamaan tuotetta.
Ryhdyin kuukausitilaajaksi, onneksi ei oo toinen tilaus ehtinyt vielä lähtemään. Jatkan asian tutkimista, mutta tämä young living saa nyt jäädä taka-alalle...
Oon seurannut nyyt pari kuukautta yhden kaverin sotkeentumista tähän kyseiseen firmaan. Myynti on aggressiivista, painostettuna kiltti ihminen osti jonkun aloituspakkauksen joka makso melkein 200 euroo. Kokoajan yritetään "ylempien" toimesta saada tilamaan lisää, satasia pitäisi kuukaudessa laittaa niihin.
Hänet lisättiin whatsapissa johonkin ryhmään kysymättä vaikkei numeron jakamiseen ole missään vaiheessa lupaa antanut. Numero on salainen syystä jota en kerro, mutta syy on painava.
Puhuuvat, että mm. Traumoihin, ahdistukseen, paniikkihäiriöön, ärtyneeseen suoleen, atopiaan, lähes kaikkeen öljyt auttaa.
Ei osata neuvoa ees sen vertaa että lemmikeille mm. Teepuuöljy ja laventeli sekä kuumat tuoksut on vaarallisia, ellei jopa HENGENVAARALLISIA, SAMOIN VANHUKSILLE.
Ystäväni miettii mihin tästä voi ilmoittaa?
Young Living ei ilmeisesti ole mikään kovin eettinen yhtiö, heidät on haastettu oikeuteen vaikka kuinka monta kertaa
https://www.businessinsider.com/young-living-essential-oils-medical-cla…
Suosittelen sen sijaan Tisserandin öljyjä, ovat puhtaita.
Vierailija kirjoitti:
Young Living ei ilmeisesti ole mikään kovin eettinen yhtiö, heidät on haastettu oikeuteen vaikka kuinka monta kertaa
Ohhoh. On aika synkkää lukea noita. Tuo koko young living öljyhomma on jotenkin aivan sairasta. Se koko porukka on kuin jotain hurmiossa olevia kulttilaisia. Todella pelottavaa et hoitaavat lapsiaan noilla öljyillä myös.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tisserand on tosiaan paljon luotettavampi yhtiö. Kotimaassaan Englannissa ainakin tosi hyvämainen, on tainnut 70-luvulta lähtien valmistaa noita öljyjä. Neil's Yard on kanssa toinen loistava, mutta he keskittyvät hieman enemmän aromaterapeuttisiin ihonhoitotuotteisiin, vaikka kyllä niiltäkin jotain öljyjä löytyy.
Täytyy kyllä ihmetellä osan porukasta kommentteja.
Voi, kumpa yhtä intohimoisesti suhtauduttaisiin sen miettimiseen, että mitähän se lapsille syötettävä prosessoitu ruoka oikein sisältää, onkohan siellä jotakin ainesosaa, jota ei kuuluisi ruoassa olla ja mitähän kaikkea mukavaa semmoisen ruoan syöminen tekee?
Puhumattakaan kaikesta siitä lääkekuormasta, jota jatkuvasti pumpataan itseemme - nimimerkillä työkaverini syö päänsärkyn purkillisen viikossa ja kylkeen kasan muita lääkkeitä. Mutta huh, onneksi ei sentään öljyjä käytä - ne vasta vaarallisia olisivat!
Ja ei, itse en käytä öljyjä mutta jos olisin jostain nyky-yhteiskunnassa huolissani terveyden kannalta, ei nämä öljyt olisi kuitenkaan kovin korkealla listallani.
Pari ystävää on näihin öljyihin korona-aikana hurahtaneet ja myyvätkin niitä. Somepäivityksissä pukkaa jatkuvasti öljyjen ylistystä, ja lähettävät kutsuja öljyiltoihin. Olen joutunut ottamaan näihin hurahtaneisiin etäisyyttä, sillä aina kun heillä käy, jo ovella tulee vastaan vahva ja epämiellyttävä hajujen sekamelska, joka jää omiin vaatteisiin ja kipeyttää pään loppuillaksi. Tänä kesänä tunnistin kirpputorille sisään astuessa, että toisella heistä on pöytävaraus, koska siitä ahdistavasta hajusta ei voinut erehtyä.
Lähipiirissä tällainen tapaus:
Eräällä alkoi esiintyä ulosteessa verta. Öljykauppiailta löytyi öljyjä tippoina otettavaksi ja jokin iso (vajaan litran?) lasipullo, josta piti ottaa huikkaa. Ei auttanut, ja tilanne vain paheni viikko viikolta. Viimein epätoivoisena lääkäriin mentyään selvisi syy ja hän sai oikeat lääkkeet. Verenvuoto lakkasi samoin kuin öljyjen käyttö.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa, joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa, mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
On ihan täyttä huijausta, pyramidihuijaus. Perustajan menneisyydestä löytyy monia rikoksia ja huijauksia. Hyväuskoiset huijataan mukaan, fiksut kiertävät kaukaa.