G: Mikä siinä naimisissa olemisessa on niin ihanaa?
Olen 40 vee sinkkuäiti. En ole koskaan edes harkinnut naimisiin menoa. Kaksi kertaa olen ollut pitkässä avoliitossa. Mä olen onnellisin yksin. Mä en kestä ajatusta, että joku voi sikaillessaan saada mut voivaan henkisesti todella huonosti tai että mun pitää tehdä kompromissejä.
Onko se ihanaa se naimisissa oleminen?
Kommentit (26)
Eihän tämä avoliitosta mitenkään eroa, mutta häitä oli ihana suunnitella ja tanssia :). Siinä kai ainoa ero.
Ihanaa on jakaa kaikki ilot ja surut rakkaan ihmisen kanssa, ja katsoa kun kaksi pientä tyttöä kasvavat onnellisessa perheessä.
Mieheni on hellä, huomaavainen ja ihana isä, ja olen onnellinen, että saan olla hänen vaimonsa.
heather
Olin elänyt suojeltua elämää uskovaisessa perheessä. Tapasin ihanan miehen ja puolen vuoden kuluttua tapaamisesta vietimme prinsessahäät. Mies perusti oman firman, firma kasvoi ja me rikastuimme. Firmassa oli lopulta 150 työntekijää ja stressi kasvoi niin suureksi, että mies alkoi juomaan. Juodessaan hän löi. Olimme 15 vuotta naimisissa, vain ensimmäiset 5 vuotta mies oli raitis ja ihana.
tunnetta että kuulumme todella yhteen. Mukavaahan se on lapsillakin omistaa samat vanhemmat ja sama sukunimi.
Intohimoa, säpinää ja hekumaa löytyy vielä 10 v jälkeenkin.
Seksiä saa kun haluaa, avioliitto tuo varmuutta.
Uskon että avoliittoon ei kuitenkaan sitouduta samalla tavalla kuin avioon.
t: myös pitkän avoliiton (12 v) läpikäynyt.
Musta parisuhde on täydellinen ja sitoutuminen toiseen kokonaisvaltaista vasta avioliiton ja yhteisen sukunimen myötä. Olen hyvin perinteinen. Avoliitossa elävät ovat susipareja jotka pitävät takaportin auki, helppo lähteä. Ja tiedättehän mitä au-lapset on?
Mä olen todella onnellinen kun mies esittelee mut vaimonaan. En ole mikään avokki tms.
Vierailija: