Härski liikkeen nimi
Tässä lähiseudulla on äidin ja tyttären yhteinen pikkuliike: Antiikki ja posliini.
Kommentit (111)
Nahka-Albert on kyllä härski nimi, mutta niin on myös niiden business malli. Alennetut tuotteet on täyttä kuraa! Todella huonoa laatua.
Kainuussa taisi olla sellainen nuohousliike ku T:mi Tuhkanassut
Tässä on pariin kertaan mainittu leipomo-konditoria Eromanga. Oikeasti nimi on pieneltä Etelämeren saarelta. Nimi oli poimittu summamutikassa kartalta kun ei mitään muuta keksitty. Minusta on vielä huvittavampaa, että saarella asui oikeasti ihmissyöjiä. Kesti kauan ennen kuin saarelle lähteneistä lähetyssaarnaajista yksikään palasi.
http://www.therapist.com/ on ihan oikea terapeuttipalveluiden hakusivu (voidaan myös ymmärtää muodossa "the rapist")
https://www.apetit.fi/ saattaa puolestaan ulkomaalaiselle tuoda mieleen geneettisen kantamuotomme imetysulokkeet.
Kampin Pippuri vai pimpin kappuri
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:44"]
Nahka-Albert (nahka-asusteisiin erikoistunut liike; takkeja, käsineitä, laukkuja) herättää minussa jonkinlaisia homoeroottisia mielleyhtymiä.
[/quote]
Muistan kun sain kaverini kanssa aikaan melkoisen kiistan tästä liikkeestä. Hän etsi nahkakauppaa ja sanoin että ainakin sellainen kun Nahka-Albert on olemassa ja kaveri väitti kivenkovaan ettei voi mitenkään olla ja että muistan väärin tai puhun omiani.
Meinasin just ehdottaa Nahka-Albertia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:37"]
Lapualla oli valtatie 19:n varressa firma nimeltä Hiomopalvelu ja kyltissä oli sellainen fontti että luin aina arvaa minkä.
[/quote]
Sama juttu! Mä olen luullut että mä olen ainoa! Yhteen aikaan ajoin siitä usein ohi, ja joka kerta luin sen väärin :)
Mänttä-Vilppulassa on Hiomonkatu. Olin joskus teineillä kuskina niin piti aina käydä maalaamassa i valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut perustaa seksikaupan ihan vaan jotta saan antaa sen nimeksi Jorma ja Pipsa.
Jorma ja Pipsa vois olla duo joka levyttäis Lillin kukan...
Mällimarket oli vielä vähän aikaa sitten
Kimppukivaa -kukkakauppa