Härski liikkeen nimi
Tässä lähiseudulla on äidin ja tyttären yhteinen pikkuliike: Antiikki ja posliini.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:42"]
Miks en tajua tota Lillin kukkaa? :(
[/quote]
Sananmuunnos: Kullin likka.
Pikku Kakkosessa on sellainen lastenohjelma kuin Lilli ja kukkaisystävät, laulussa lauletaan: "Lilli, kukka pienoinen...." Kyllähän se sananmuunnostaitoista hiukan naurattaa.
Espoossa on sellainen kuin Pekan Pikapaino. Ihan kunnollinen nimi, mutta luen sen aina Pikapano.
Espoosta löytyy myös kukkakauppa nimeltä Kukkakaari. Voihan senkin sananmuuntaa.
Omo on ainakin se pesuaine! Haha, vähä niinku HOMO! :DD
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:42"]
[/quote]
Pikku Kakkosessa on sellainen lastenohjelma kuin Lilli ja kukkaisystävät, laulussa lauletaan: "Lilli, kukka pienoinen...." Kyllähän se sananmuunnostaitoista hiukan naurattaa.
Espoossa on sellainen kuin Pekan Pikapaino. Ihan kunnollinen nimi, mutta luen sen aina Pikapano.
[/quote] Häh siis mä en vaa tajuu! Oikeesti :( Mikä om sananmuunnos? Hä?!
Ja Varistossa on tai oli Kukkatalli.
Väisäsen kotiliha Iisalmessa = väisäsen väliliha 8)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:42"]
[/quote]
[/quote]
Tuo ylläoleva ei ollut alkuperäinen kysyjä... Tajusin, kiitos! :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:42"]
[/quote]
[/quote]
Jos et noin yksinkertaista sanaleikkiä ymmärrä, niin ehkä sun kannattaa siirtyä jollekin älyllisesti ei-niin-haastavalle foorumille.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 11:42"] Miks en tajua tota Lillin kukkaa? :( [/quote] Sananmuunnos: Kullin likka. Pikku Kakkosessa on sellainen lastenohjelma kuin Lilli ja kukkaisystävät, laulussa lauletaan: "Lilli, kukka pienoinen...." Kyllähän se sananmuunnostaitoista hiukan naurattaa. Espoossa on sellainen kuin Pekan Pikapaino. Ihan kunnollinen nimi, mutta luen sen aina Pikapano. [/quote] Häh siis mä en vaa tajuu! Oikeesti :( Mikä om sananmuunnos? Hä?! [/quote] Tuo ylläoleva ei ollut alkuperäinen kysyjä... Tajusin, kiitos! :)
[/quote] :D :D
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:05"]
Virtain hattuliike
[/quote]
Onks tällanen liike oikeesti olemassa? :D :D
Espoossa semmoinen kuin Pekan Pikapaino. Aina siitä ohiajaessa luki väärin..
Ihan sairaan hauska ketju, lisää kiitos!
En kuollakseni muista mikä se nimi oli grillikioskin edessä, mutta sanotaanko vaikka Matti. Eli "Matin namu ja nakki"
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:05"]
Virtain hattuliike
[/quote]
Minä repesin aamulla tälle hienolle hattuliikkeelle!
Onks tällanen liike oikeesti olemassa? :D :D
[/quote]
Vähän kesympi joukkoon. Kotikylällä oli lasifirma, jonka nimi oli Lasipiste. Minä luin sen aina jostain kumman syystä ohikulkiessa että Lapsipiste :)
Ja olihan kotikylällä Tapanaisen leipomo. Hirvitti tuo nimi lapsena, kunnes selvisi että siinä ei kehoteta henkirikokseen vaan on omistajien sukunimi.
Ei nyt härski mutta Pasilan asemalla oli ennen Jussin vintti.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:56"]
Tässä lähiseudulla on äidin ja tyttären yhteinen pikkuliike: Antiikki ja posliini.
[/quote]
Jyväskylässä oli Posliini-Pirtti-niminen posliininmaalaustarvikeliike. Nykyisin liike löytyy vain netistä.
Kodinkonekorjaamo Vehe ku vehe.
Japanissa asuntoja vuokraa, myy ja välittää "Kinki home". Aika kinky...