Härski liikkeen nimi
Tässä lähiseudulla on äidin ja tyttären yhteinen pikkuliike: Antiikki ja posliini.
Kommentit (111)
Keisarin posliini. Myyvät keramiikkaa..=P
Joo tosiaan... Täälläpäin olen nähnyt ainakin Jatkeen, Nahkatavaran, Leijapojat ja Autoputsaus G-pisteen
No mä olen nähnyt tällaisia rekkoja, liekö sitten kuljetusyrityksen nimi: V<3TTU. Eli ihan kuin vittu, mutta i on korvattu oikeinpäin olevalla sydämellä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:26"]
Sepon Putki fingerporista
[/quote]
Fingerporissa oli liike, jossa yhdistyivät kuntosali ja solarium: FitTan
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:37"]
Lapualla oli valtatie 19:n varressa firma nimeltä Hiomopalvelu ja kyltissä oli sellainen fontti että luin aina arvaa minkä.
[/quote]
Sama juttu! Mä olen luullut että mä olen ainoa! Yhteen aikaan ajoin siitä usein ohi, ja joka kerta luin sen väärin :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:26"]Sepon Putki fingerporista
[/quote]
Eikan kouru myös
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:56"] Tässä lähiseudulla on äidin ja tyttären yhteinen pikkuliike: Antiikki ja posliini. [/quote] Jyväskylässä oli Posliini-Pirtti-niminen posliininmaalaustarvikeliike. Nykyisin liike löytyy vain netistä. [/quote] Mitä helvetin erikoista noissa nimissä on? Idiootit eivät kaiketi tiedä mitä posliini tarkoittaa.
[/quote]
Kukahan huumorintajuton tollo täällä ei tajua, mistä aiheesta kirjoitellaan? Tuttu, pienillä kirjaimilla hyökkäävä lapsellinen pelle?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:50"]Rovaniemellä thaihierontapaikka nimeltään MII SUK. Muutamat kerrat naureskeltu ohi ajellessa. [/quote] Se on WII SUK.
[/quote]
Lahdessa on/oli BAAN SUA.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:05"]
No mä olen nähnyt tällaisia rekkoja, liekö sitten kuljetusyrityksen nimi: V<3TTU. Eli ihan kuin vittu, mutta i on korvattu oikeinpäin olevalla sydämellä.
[/quote]
Virolaisia rekkoja. TTU on Tallinnan tekninen yliopisto ja sen koripallojoukkue.
Pekan munapalvelu toi takavuosina kananmunia läheiselle grillikioskille. Siisti valkoinen, kaikinpuolin asiallisen näköinen pakettiauto ja sitten kyljissä punaisella tuo "Pekan munapalvelu". Joka kerta nauratti.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:32"]Lillin kukka Helsingin Vuosaaressa.
Nykyään nimeä ei kyllä enää näy kojun kyljessä...
[/quote]
Mikä tässä on härskii?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 06:26"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:32"]Lillin kukka Helsingin Vuosaaressa.
Nykyään nimeä ei kyllä enää näy kojun kyljessä...
[/quote]
Mikä tässä on härskii?
[/quote]
Oh tajusin :D
Parasta perään-Aisapojat. Vuokraavat peräkärryjä
Tampereella oli Tullintorin kauppakeskuksessa ravintola nimeltä Tullin Kukko. Sai hymyn huulille aina ohi mennessä. Jostain syystä tosin nimi vaihtui jonkin ajan kuluttua.. :) Olli Kunnari muuten pelaa Suomen Lentopallomaajoukkueessa - mitä lie vanhemmat ajatelleet..
Hinuri24 jaksaa naurattaa joka kerta kun ajan kyltin ohi tai nään hinuripojat hommissa :)
Turussa oli ainakin joskus kukkakauppa nimeltään Tullin kukka. Helsingissä sijaitseva ravintola Kok Thai sekä myöskin helsinkiläinen yritys Hanska Heikki Oy. :)
Miks en tajua tota Lillin kukkaa? :(
Itäliha Oy
(Tohmajärvi, teurastusta ja lihankäsittelyä)